S. Jurgionis: pradžia – balto popieriaus lape
2013.07.10
Temos: Verslo pradžia.
Palanga, Nida, Trakai, Druskininkai, Birštonas, Zarasai, Ignalina – vietos, laukiančios poilsio ieškančių lietuvių bei užsienio svečių. Atrodytų, turime iš ko pasirinkti, tačiau nutarę apsilankyti viename ar kitame lietuviškame kurorte susiduriame su informacijos trūkumu. Ar rasiu nakvynę, ar šioje vietoje yra maitinimo įstaigų, o galbūt netoliese atliekamos SPA procedūros?
Simono Jurgionio įkurtas portalas savaitgalisinn.lt padės rasti atsakymus į tokius bei panašius klausimus ir taps puikiu pagalbininku viešint Lietuvos kurortuose.
Spontaniškas sumanymas
ISM Vadybos ir ekonomikos universitete ekonomikos studijas baigęs S. Jurgionis tvirtina, kad nuo vaikystės kartu su juo augusios ambicijos įkurti verslą nekankino, o ir pasiteisinančios verslo idėjos paieškoms laiko gaišti neteko. Pašnekovo teigimu, mintis įkurti portalą savaitgalisinn.lt kilo spontaniškai – susidūrus su informacijos trūkumu.
„Esu kilęs iš Druskininkų – ten gyvena giminės, pusbrolis, draugai. Kartą, kai pusbrolis buvo išvykęs, panorau aplankyti Druskininkus, pabandžiau paieškoti, kur galėčiau apsistoti, ir pamačiau, kad reikalinga informacija pateikiama tik savivaldybės puslapyje, – pasakoja pašnekovas. – Pagalvojau apie kitus kurortus, patikrinau informaciją internete ir supratau, kad situacija visuose kurortiniuose miesteliuose (išskyrus didžiuosius pajūrio kurortus, kuriuose jau egzistavo kambarių nuomos puslapiai) yra analogiška.“
„Kaip dabar atsimenu: pasiėmiau baltą lapą, jame užrašiau galvoje tik ką šovusį pavadinimą savaitgalisdruskininkuose.lt, pabraukiau jį, o šalia nupiešiau šypsenėlę. Kitoje lapo pusėje surašiau dar dvylika miestų: savaitgalis Trakuose, Birštone, Zarasuose, – atsiminimais dalijasi S. Jurgionis ir tvirtina tą kartą nieko nelaukęs, iš karto patikrinęs, ar tokio pavadinimo domenas laisvas: – Visų mano pasirinktų miestų domenai buvo laisvi, todėl visus ir nusipirkau.“
Portalo pavadinimas savaitgalisinn.lt buvo sugalvotas siekiant sujungti visus kurortus ir tris didžiuosius miestus po vienu stogu.
Antrasis įkvėpimas
„Projektą rengiau vienas – nuo idėjos iki įgyvendinimo. Iš pradžių bendradarbiavau su bendrove, turinčia dizainerį, programuotoją ir kt. Kartu su šia komanda dariau bandymus, dalyvavau kuriant logotipus. Kiekvienas miestas turi logotipą, kuriame vaizduojamas jo simbolis: Trakų – kibinai, Palangos – persirengimo kabina, Birštono – Nemuno vingis“, – pasakoja pašnekovas.
„Projektas jau sukurtas, veikia, tačiau nėra toks, kokio norėjau, – atvirauja S. Jurgionis ir džiaugiasi, kad pavyko rasti ir ištaisyti paliktas klaidas, o šiuo metu portalas aktyviai atnaujinamas: – Kol kas visiškai veikia trys svetainės – Druskininkų, Neringos ir Palangos. Tikiuosi, per keletą artimiausių mėnesių veiks visos.“
Visiems naudinga svetainė
„Aptarnaujame dvi klientų grupes. Viena jų – vietos verslininkai, svetainėje reklamuojantys savo paslaugas. Skelbimai portale publikuojami nemokamai (moka tik norintys, kad jų paslaugų reklama būtų viršuje). Taip siekiama, kad svetainė būtų prieinama kiekvienam norinčiam reklamuoti savo grožio saloną, nuomojamą butą, restoraną, parduotuvę ar viešbutį, – sava vizija dalijasi S.Jurgionis. – Siekiame, kad būtų kuo mažiau administratoriaus įsikišimo – žmonės patys įdeda skelbimą, jį redaguoja, keičia nuotrauką, paryškina, išima ir vėl įdeda. Mažiau rūpesčių ir jiems, ir mums. Visi laimingi ir ramūs.“
„Kita grupė – bet koks žmogus: tiek lietuvis, tiek užsienietis, – mintį tęsia pašnekovas ir pabrėžia, kad svetainė prieinama net keturiomis kalbomis: – Turistas gali ne tik susirasti gyvenamąją vietą, bet ir paskaityti apie miesto istoriją, lankytinas vietas. Šiuo metu ruošiamas patogesnis naudoti renginių kalendorius.“
Verta turėti atsarginį planą
Paklaustas apie ateities planus, S. Jurgionis šypsosi: „Noriu išplėtoti projektą tiek, kad dideliems investuotojams būtų įdomu jį nupirkti.“
Pašnekovas neslepia, kad pelno šis verslas dar neneša ir kurį laiką neneš, o investicijų poreikis tik auga: „Šis projektas imlus finansams ir laikui. Reikia arba turėti gerą investuotoją, arba rizikuoti didele pinigų suma jaunam žmogui.“
Pradedantiesiems verslininkams jis pataria nepamiršti, kad egzistuoja ne tik sėkmingo verslo istorijų.
„Neleiskite, kad jaunatviškas maksimalizmas pakištų koją. Nerizikuokite viskuo, ką turite. Darykite, tikėkite, kad pasiseks, bet turėkite planą, ką daryti, jei nepasisektų. Gyvenimas yra gražus ir visko ant kortos statyti nereikia“, – šypsena pokalbį baigia S. Jurgionis.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.