...

Rožinis baras skatina bendrauti be kvaišalų

Verslas

2012.04.10

Autorius: Ieva Jonilienė

Temos: , .

Rožinis baras skatina bendrauti be kvaišalų

Baras „Pink Milk Shake“, arba sutrumpintai PMS, nėra verslas, tai daugiau socialinis projektas Asmeninio albumo nuotr.

Einant judria sostinės senamiestyje esančia Vilniaus gatve akis traukia iš pilkų pastatų smarkiai išsiskirianti vieta. Pro didžiulius langus sklindanti ryški rožinė spalva iš tolo atkreipia kone kiekvieno praeivio dėmesį. Tai kokteilių baras „Pink Milk Shake“. Pabandykime atverti jo duris, įsilieti į ekscentrišką interjerą ir pajusti tą rausvą nuotaiką.

Šis baras – tai šeimos verslas, kurį prieš beveik trejus metus pradėjo vilniečių Vareikų šeima. „Gyvenimas yra per daug ramus, taigi reikėjo naujų spalvų“, – teigia keturiasdešimt šešerių metų verslininkas Šarūnas Vareika, paklaustas, kaip kilo idėja atidaryti būtent tokią kavinę.

Šiame pieno bare lankytojai gali mėgautis pieno ir ledų kokteliais, įvairių rūšių kava, arbata ar gaiviaisiais gėrimais. Pagrindiniai klientai yra 13–25 metų merginos, tačiau vasarą kavinėje lankytojų pagausėja, čia galime išvysti eilėje stovinčius įvairaus amžiaus vilniečius bei miesto svečius.

Anot Šarūno, baras „Pink Milk Shake“, arba sutrumpintai PMS, nėra verslas, tai daugiau socialinis projektas. Atidarydama kavinę šeima nusprendė, kad joje neprekiaus nei alkoholiu, nei cigaretėmis. Pagrindinis tikslas buvo Vilniuje sukurti tokią vietą, kurioje jauni žmonės galėtų bendrauti ir leisti laisvalaikį nevartodami kvaišalų. Taigi verslininkai sumanė atidaryti ryškią, smagią, jaunimui skirtą išskirtinę kavinę, viliojančią ypatingo skonio ir išvaizdos gėrimais.

Pavadinimas „Pink Milk Shake“, anot Š. Vareikos, yra paprastas ir suprantamas, be to, puikiai dera prie interjero ir siūlomų produktų.

Šeima verslą kūrė ne dėl pinigų, todėl ir dabar apie pelną galvoja mažiausiai. „Dalyvaudamas šiame projekte nuolat esu apsuptas jaunų žmonių, kurie spinduliuoja beribe teigiama energija. Džiaugiuosi, kad dalį jos galiu pasisemti ir panaudoti darydamas kitus darbus. Taigi projektas tuo ir pelningas“, – šypsosi verslininkas.

Pasak jo, savo verslą pradėti paprasta, kai tiksliai žinai, kuria kryptimi eini ir kur nori nueiti. Vyras pabrėžia, kad sunkumus dažniausiai susikuriame patys, tačiau visuomet mėgstame kaltinti aplinką ir aplinkinius. „Nebūk kopija, juk tu originalas!“ – Šarūnas prisimena šiandien ant pravažiuojančio automobilio lango užrašytus žodžius ir pataria kiekvienam pradedančiam verslininkui maksimaliai išnaudoti savo charakterio savybes, profesinius įgūdžius, be to, nebijoti, kad kas nors gali pavogti idėją, – juk žinių ir įgimtų savybių niekas nepasisavins.

Taip pat, anot pono Šarūno, be galo svarbūs verslo valdymo įgūdžiai, kurie suteikia neįkainojamą konkurencinį pranašumą rinkoje. Juk dažnai būna taip, kad, pavyzdžiui, šalia yra dvi panašios kavinės, kurių meniu beveik nesiskiria, tačiau viena klesti, o kita vos verčiasi…

„Jaunas verslininkas turi būtinai įvertinti ir pasverti verslo riziką. Vargu ar galima jos išvengti, tačiau rizikuoti verta tik tuo, dėl ko vėliau nenukentėtų nei jūsų, nei artimųjų gyvenimo kokybė. Taip pat patariu nuolat analizuoti pasiūlą ir paklausą, rasti savo nišą. Pavyzdžiui, dėl baro spalvų, interjero mūsų lankytojų ratas siauresnis, kita vertus, tai suteikia išskirtinumo, žinomumo ir formuoja aiškų klientų tipą“, – teigia Šarūnas.

Baigdamas pokalbį vyras visiems pradedantiems verslininkams linki nepritrūkti sveiko azarto, energijos ir stengtis bendrauti tik su linksmais, gyvenimo nenukankintais žmonėmis.

„Svarbiausia yra tikėti pasirinktu keliu, mėgti pradėtą darbą, kuris gyvenimui gali suteikti nepakartojamų spalvų!“ – šypsosi verslininkas sėdėdamas jaunimo juoko pilnoje jaukioje kavinėje.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.