...

Medinis ožiukas įkvėpė sukurti verslą

Verslas

2016.06.08

Autorius: Kristina Augustinaitė

Temos: , .

Medinis ožiukas įkvėpė sukurti verslą

„Medinio debesėlio“ įkūrėja Gintarė Bartkienė kartu su vyru Kęstučiu Bartkumi. BFL/Andriaus Ufarto nuotr.

Medinio debesėlio“ įkūrėja Gintarė Bartkienė (28), kilusi iš Raudondvario, kartu su vyru Kęstučiu Bartkumi (30), kilusiu iš Tauragės rajono, savo klientus jau daugiau nei metus nepailsdami džiugina personalizuotais mediniais suvenyrais ir originaliomis interjero detalėmis.

Verslo pradžia – dovanėlės draugams

„Kiekvienais metais per didžiąsias šventes draugams sugalvodavome pagaminti dovanėlių. Staklėmis išpjauti suvenyrai mūsų draugams ir artimiesiems ypač patiko, todėl dabar galime teigti, kad mūsų verslas prasidėjo 2015-aisiais nuo išdrožto simbolio – medinio ožiuko“, – pasakoja „Medinio debesėlio“ įkūrėja G. Bartkienė. Verslininkė prisipažino, kad iš pradžių juodu su vyru turėjo sumanymų padėti staliams gaminti masyvo baldus, laiptus ir kitus medinius gaminius, tačiau, sumažėjus užsakymų, jiedu suprato, kad staklės nėra pakankamai išnaudojamos ir jų generuojami pinigai neatperka investicijų. Tai verslininkus paskatino prisiminti simbolinį medinį ožiuką ir savo verslą pakreipti šia linkme.

Klientai sugrįžta

 

„Dabar džiaugiamės vis didesniu būriu klientų, kurie užsisako jau nebe pirmą kartą ir „Medinį debesėlį“ rekomenduoja savo pažįstamiems.“

G. Bartkienė

 

Pašnekovė pasakoja, kad, 2015-ųjų pavasarį pradėjus intensyviai kurti ir reklamuoti savo naujuosius medinius gaminius, sulaukė itin didelio susidomėjimo. „Dabar džiaugiamės vis didesniu būriu klientų, kurie užsisako jau nebe pirmą kartą ir „Medinį debesėlį“ rekomenduoja savo pažįstamiems“, – teigia G. Bartkienė. Pašnekovė prisipažino, kad kuriant „Medinį debesėlį“ atsirado skeptikų, sakančių, kad su tokiomis smulkmėmis verslo sukurti nepavyks. „Kadangi turime ir kitų verslų, prie mūsų nuolatinių idėjų ir jų įgyvendinimo daugelis jau yra įpratę“, – sako verslininkė.

Personalizuoti užsakymai populiariausi

Pasak Gintarės, „Medinio debesėlio“ įkūrimas buvo geriausias ir sėkmingiausias sprendimas, atsidūrus finansiškai sudėtingoje situacijoje, kai verslininkus smaugė patalpų nuomos, darbo užmokesčio mokesčiai ir paskola, paimta įsigyjant stakles. Pašnekovė tvirtina, kad konkurencijos jie nejaučia, nes nuolat kuria ir stengiasi pasiūlyti naujų gaminių. „Mums ypač svarbus gaminių personalizavimas, kitaip tariant, kuriamų suvenyrų, žaislų, interjero detalių suasmeninimas. Su kiekvienu užsakovu bendraujame atskirai, stengiamės įgyvendinti jų siūlomas idėjas, pateikiame savo pasiūlymų“, – pasakoja „Medinio debesėlio“ įkūrėja. Be to, verslininkai aktyviai dirba su vestuvių ir krikštynų planuotojomis ir stropiai seka šiuolaikines švenčių ir dovanų madas.

Nuolatinės investicijos

Medinio debesėlio“ įkūrėja atvirai prisipažino, kad paskola staklėms įsigyti siekė 15 tūkst. eurų, be to, verslininkai neseniai vėl investavo į naujas stakles. Pasak pašnekovės, investicijos į savą verslą niekada nesibaigs, tačiau atlygį ir pelną jie tikisi pradėti gauti jau kitų metų pradžioje. Kitiems startuoliams verslininkai pataria imti ir įgyvendinti savo sumanymus, užuot svarsčius, kad gali nepavykti dėl pernelyg didelės rizikos ar kitų nepalankių veiksnių. „Jeigu nepavyks, pajusite svylančius padus, o kai svyla padai, motyvacija ką nors keisti ir suktis iš padėties tik didėja!“ – teigia G. Bartkienė.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.