...

Malonumas kurti batus, kurių nori klientas

Verslas

2018.06.14

Autorius: Ieva Zigmantaitė

Temos: , .

Malonumas kurti batus, kurių nori klientas

Benas Maslauskas. „Batų namų“ nuotr.

Teiginys „Vienas tinka visiems“ vis labiau praranda prasmę šiuolaikiniame verslo pasaulyje ir jo žaidėjai privalo prie to prisitaikyti. Ir maži, ir dideli. Kažkada prekybos centre užteko „pilsnerio“, šiandien čia apstu įvairių skonių alaus. Gūdžiu sovietmečiu visų namuose stovėjo toks pat šaldytuvas „Minsk“, o dar prieš keliolika metų visi džiaugėmės turguje įsigytais batais, kurie gimė ant konvejerio kažkur Kinijoje, prižiūrint dešimtmečiui. Šiandien nebesidžiaugiame. Būtent todėl ilgą laiką gyvuojantys individualios avalynės kūrėjai „Batų namai“ žengė plėtros keliu. „Lietuviai jau yra pasiruošę tokiai avalynei“, – teigia projekto iniciatorius kėdainiškis Benas Maslauskas.

 

Kokybė, grožis ir patogumas – vienoje batų poroje

Tai, kad „Batų namai“ ne tik kuria išskirtinio dizaino, mažų tiražų rankų darbo avalynės kolekcijas, bet ir siuva batus pagal individualų kliento poreikį, sufleruoja, jog tai gerokai aukštesnės vertės batai nei vidurkis (vidurkį apibūdinti sunku, bet tai kažkas, kas atlaiko du sezonus). Šiais laikais, kai informacija yra lengvai prieinama bet kokiomis temomis, vartotojas į verslininkų rinkodaros veiksmus žiūri daug skeptiškiau. Prieš pirkdamas pirkėjas linkęs pasiknaisioti interneto platybėse, kad atskirtų reklamos pelus nuo tikrovės grūdų.

Kažkada lietuviui buvo naujiena, kad egzistuoja pusiniai batų dydžiai, tačiau šiandien gerų batų mylėtojas žino ne tik apie juos, bet ir tai, kad nekokybiška avalynė yra ne tik nepatogi, bet ir žalinga mūsų pėdoms, kojoms, stuburui. Tai jau gerai žino sportininkai. Jie, prieš pirkdami treniruočių batelius, atlieka specialius pėdos testus, pagal kuriuos jiems parenkama avalynė. „Batų namai“ šiuo klausimu taip pat pasirengę ir lengvai sprendžia klientų problemas. „Šiuo metu yra daugybė žmonių, kurie sunkiai randa jiems tikrai tinkančius batus. Taip yra todėl, kad daugumos mūsų pėdos forma yra nestandartinė, pėdos asimetriškos arba dydis – neįprastas, pavyzdžiui, 39,5. Mes šią problemą išsprendžiame labai paprastai. Jei klientui netinka standartinis, parduotuvėje esantis dydis, išmatuojame jo pėdą ir pagaminame batus, tinkančius būtent jam. Kadangi viską darome patys, galime individualizuoti produktą: nuimti ar papildyti tam tikra batų modelį pageidaujamais elementais, spalvomis“, – pasakoja Benas.

Klientai kaip šeimos nariai

Beno tėvai ilgą laiką gamino išskirtinius batus pagal individualius užsakymus. Tai vyko sėkmingai, bet gana tyliai ir ramiai. Tam tikru metu ISM universiteto antrakursis Benas dėl pablogėjusios tėvų sveikatos turėjo perimti didžiąją dalį verslo į savo rankas. Taip atsitiko ne tik dėl aplinkybių, universitete išugdyto verslumo, bet ir dėl noro parodyti, kad batai gali būti ir stilingi, ir kokybiški, ir patogūs. „Rankų darbo avalynė vertinama visame pasaulyje, tad mes norėjome parodyti, kad čia, Lietuvoje, galime sukurti pasaulinio lygio rankų darbo avalynę“, – plėtros priežastis paaiškina Benas.

 

„Klientai, kurie pirko vos atidarius parduotuvę, jau grįžta antros batų poros.“

B. Maslauskas.

 

Taip atsirado elektroninė parduotuvė www.batunamai.lt ir buvo padėti pamatai fizinei parduotuvei, kuri buvo įkurta Vilniaus prekybos centre „Ozas“. Nors derybos su bankais, patalpų nuomotojais ir kitais partneriais užtruko beveik metus, tikslas pasiektas. Vilniečiai, o iš tiesų dažniau – vilnietės, kurios sudaro didžiausią dalį klientų, jau gali kada tik panorėjusios apsilankyti parduotuvėje ir apžiūrėti, pasimatuoti ar užsisakyti savo svajonių batus. „Klientai, kurie pirko vos atidarius parduotuvę, jau grįžta antros batų poros. Daugiau kaip 40 proc. mūsų pirkėjų yra nuolatiniai klientai. Labai smagu, kad po atidarymo praėjus vos penkiems mėnesiams jau turime tokį klientų būrį. Jie mus palaiko, yra patenkinti produktais, išreiškia savo norus bei poreikius ir skleidžia teigiamą žinią apie mus. Kiekvienas, įsigijęs mūsų batus, tampa tarsi „Batų namų“ šeimos nariu. Užsimezga labai malonus ryšys tarp mūsų ir pirkėjų“, – džiaugiasi Benas.

Planai ambicingi

Rankų darbo avalynės gamyba – itin siaura specialybė. Rasti darbuotojų, kurie turėtų patirties ar bent teorinių žinių, praktiškai neįmanoma. Tad darbuotojų komanda susideda iš žmonių, kurie atėjo iš kitokių specialybių ir pradėjo mokytis šio meno jau būdami „Batų namų“ komandos nariais.

Pats Benas gaminti rankų darbo avalynę išmoko iš tėčio – Žano Maslausko. Kiek vėliau prie komandos prisijungusi jo draugė Gintarė Petreikytė. Jos sukurti modeliai jau dominuoja naujausiose kolekcijose. Gintarė avalynės kūrybos meno taip pat mokosi iš Beno tėčio.

Darbuotojų skaičius auga sparčiai. Šiuo metu įmonė jau nebetelpa turimose patalpose, nes kas mėnesį prie komandos prisijungia naujų narių. Tai lemia ambicingi planai ir užmojai. Artimiausiu metu „Batų namai“ planuoja plėsti asortimentą ir klientams pasiūlyti ne tik avalynę, bet ir prie jos derančių rankinių bei piniginių. „Turime labai aiškią plėtros strategiją, todėl tiksliai žinome, ko norime, ką darome ir ko siekiame. Tvirtai tikiu, kad per artimiausius kelerius metus turėsime keturias parduotuves Lietuvoje, išplėtotą užsienio rinką ir tris kartus padidinsime gamybos pajėgumus“, – planais dalijasi pašnekovas.

O tai patvirtina mums visiems šimtą kartų girdėtą truizmą, kad svarbu žinoti, kas esi, ką darai ir kodėl tai darai.

„Batų namai“

425-1528956021-518921.jpg 425-1528956021-513182.jpg 425-1528956021-174398.jpg 425-1528956021-855423.jpg 425-1528956021-575090.jpg 425-1528956062-331178.jpg

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.