Kuria originalaus dizaino rašiklius

Verslas

2020.01.12

Autorius: Ugnė Mažonaitė

Temos: .

Kuria originalaus dizaino rašiklius

Kaip dažnai tenka rašyti ranka? O jei turėtumėte galimybę vietoje įprasto  šratinuko (tušinuko) rašyti rankų darbo, išskirtiniu rašikliu? Sweet Pen būtent tai ir siūlo. Elegantiškos, bet nenuobodžios rašymo priemonės – tarsi klasika, kuri niekada neišeina iš mados. 

Rašiklis tampa aksesuaru

Skaitmenizacijos amžiuje pradėti verslą, kuris būtų orientuotas į kiek kitokio tipo technologijas – rašiklius, atrodo gana neįprasta. Tad kaip kilo idėja kurti rašiklius, pasakoja „Sweet Pen“ įkūrėja Kamilė Rumzytė-Čekavičienė: „Kad ir kaip technologijos vyrautų mano gyvenime, esu iš tų žmonių, kurie svarbią informaciją privalo užsirašyti ranka. Todėl natūralu, kad rašikliai man nepasimiršta. O visiems įprastas, kanceliarinių reikmenų parduotuvę primenantis rašiklis, tikrai nusibodo. Ir taip jau sutapo, jog naršant interneto platybėse, sekant reklamų keliu, aptikau įdomų pasiūlymą – rašiklius, kurių išvaizda mane sudomino: atrodė, lyg neužbaigtas produktas, kurį norima parduoti. Ėmiau gilintis kur gi čia paslėpta mintis. Taip išsiaiškinau, kad kurdama tokio tipo rašiklius, galėčiau juose sutalpinti kūrybinę fantaziją. Žinoma, pirmiausia kūriau tik sau ar kaip dovanėlės artimiesiems. Tačiau, visus pirmus 20 rašiklių pardaviau per keturias dienas. Neturint klientų rato ir be žinomumo, man tai buvo kažkas tokio – „wow“. Ir nuo čia jau prasideda ilgas darbo procesas, kuomet reikėjo išanalizuoti rinką, pasiūlas, paklausas, tuomet tiekėjų skirtingas opcijas ir pan.“

Išskirtinio dizaino rašikliai, anot pašnekovės, gali tapti puikia detale, pabrėžiančia asmenybę: „Tai puikus aksesuaras kiekvienai moteriai, nors dažnokai sulaukiu prašymų pagaminti ir vyriškai auditorijai. Kaip mes mėgstame sakyti: „Sweet Pen“ rašikliai, nėra tik rašymo priemonė – tai aksesuaras, kurį galima priderinti net ir prie margiausios asmenybės. Kiekvienas dizainas unikalus rankų darbo produktas. Taip pat, iš visų galimų rašiklių bazių išsirinkome pačią patogiausi, o parodose ir mugėse priėję klientai nustemba kaip patogu rašyti, laikyti rankoje.“

Prekybos platformų įvairovė

Stacionarios parduotuvės „Sweet Pen“ neturi, tačiau galimybių pasiekti klientus tikrai netrūksta. Kaip teigia K. Rumzytė-Čekavičienė, „Veiklos pradžioje naudojome tik socialinius tinklus, o dabar jau antrus metus iš eilės, rudens ir žiemos (šventiniu) laikotarpiu dalyvaujame mugėse ir parodose. Labai smagu, kai mugių metu, sugrįžtant nebe pirmą kartą į tas pačias erdves, taip pat sulaukiame ir vis daugiau sugrįžtančių klientų. Mums tai pats geriausias ir maloniausias įvertinimas. 

Nuo 2019 metų gruodžio turime ir internetinę parduotuvę. Taip pat mūsų kurtų rašiklių galima įsigyti partnerių parduotuvėse Vilniuje, Šiauliuose, Klaipėdoje, Marijampolėje, o greitu metu turėtų atsirasti ir mūsų mieste – Kaune. Taip pat naudojame ir tarptautinę internetinės prekybos platformą – „Etsy“, čia turime galimybę savo rašiklius parodyti plačiajam pasauliui.“ 

Iššūkis: naujovės

Kaip teigia išskirtinių rašiklių kūrėja K. Rumzytė-Čekavičienė, dalyvaujant parodose ir mugėse tenka sutikti daugybę žmonių, o pastarųjų nepatiklumas dėl naujų, nematytų dalykų kartais tampa nemenku iššūkiu: „Ne visi lankytojai išdrįsta prieiti. Vis dar yra dalis visuomenės, kuri į naujoves ir nematytus produktus žvelgia skeptiškai, dažniau pasirenka tai, kas jiems yra įprasta. Tad mes visada labai stengiamės kuo daugiau komunikuoti su klientu, sudominti, pritraukti, duoti išbandyti.“

Konkurencija, anot „Sweet Pen“ įkūrėjos taip pat gali būti ne tik iššūkiu, bet ir galimybe tobulėti, ieškoti naujų sprendimų: „Kadangi, viena iš paskatų ir buvo faktorius, jog Lietuvoje dar nėra kas gamintų panašų produktą, todėl gamyboje konkurencijos dar nėra (nors po 4 metų jau atsirado bandančių gaminti tokius pat rašiklius). Vis dėl to, pardavimo srityje tikrai yra kur pakovoti, ir tai daryti tenka ne su tokiomis mažomis rinkos žuvytėmis kaip mes, bet su dideliais rykliais. Tačiau, turiu pasidžiaugti, kad Lietuvoje, žmonės net ir tokioje smulkmenoje, kaip tušinukas nori atrasti įdomiausią variantą. O ir mes patys visada siekiame tobulėti, dažnai pildyti asortimentą, plėstis, tad konkuruoti su kitais nėra blogas dalykas. Pastarosiose mugėse jau pristatėme mūsų šviežiausias naujienas – taip pat mūsų pačių rankomis padarytas darbo knygas personalizuotais viršeliais, o greitu metu pristatysime ir užrašines.“

Laikas ir tikėjimas

K.Rumzytės-Čekavičienės nuomone, visiems pradedantiesiems svarbiausia drąsiai siekti savo užsibrėžto tikslo: „Pirmas ir svarbiausias patarimas tikėti savo verslu. Taip pat, nenuleisti rankų, nes ne visada iš pat pirmo karto pavyks, mano atveju buvo būtent taip.“ Ne mažiau svarbūs, anot pašnekovės yra ir klientai, kurie taip pat yra dalis sėkmės: „Reikia klientui leisti apsiprasti su Jūsų produktu ar paslauga, nes neretai jaunas verslas miršta nė nespėjęs prisipratinti savo pirkėjo. Naujam verslui reikia duoti laiko. Žinoma, tą laiką reikia stengtis išnaudoti didinant žinomumą.“

Sweet Pen“ įkūrėja galvojantiems apie galimybę pradėti naują verslą linkėtų „Atrasti sritį kuri patinka, kuriai sutelki visą save ir netgi kitais atvejais turi perlipti per save siekiant maksimalaus efektyvumo, o svarbiausia tikėti tuo ką darai.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.