...

Grožio salono ir SPA versle svarbiausia patenkinti klientų poreikius

Verslas

2013.10.31

Autorius: Rasa Petrauskaitė

Temos: .

Grožio salono ir SPA versle svarbiausia patenkinti klientų poreikius

Ksenija Šorienė Asmeninio archyvo nuotr.

Prieš dvejus metus klaipėdietė Ksenija Šorienė (26 m.) nusprendė nerti į mėgstamos srities verslą. Šiais metais jos kūriniu tapo grožio ir SPA namai „Amadėja“.

Nebijok veikti

„Dirbdama pastebėjau, kad noriu siekti tobulumo, paslaugų bei bendravimo su klientais kokybės. Visada teikdavau kitiems pasiūlymus, kaip pagerinti kokybę, bet vėliau nusprendžiau, kad tai galiu daryti sau“, – apie sprendimą tapti verslininke pasakoja K. Šorienė.

Moteris neslepia, kad dauguma pažįstamų į jos norą kurti verslą žiūrėjo skeptiškai: „O jeigu nepasiseks?“

Stiprus vyro palaikymas padėjo pasiryžti. „Labai gaila, kad žmonės bijo rizikuoti“, – teigia Ksenija ir skatina visus nebijoti žengti pirmą žingsnį.

Ko tikisi klientas?

Ksenijos teigimu, klientas lankydamasis grožio salone ar SPA tikisi ne tik rezultato. Jis taip pat siekia atsipalaiduoti, atitrūkti nuo šurmulio. Todėl čia žmogus turi gauti ir fizinę, ir psichologinę naudą. Tam, kad pasijustum kaip ramybės oazėje, svarbu jauki aplinka, muzika, kvapai ir, žinoma, bendravimas. „Man labai malonu, kai klientai išeidami pasako: „Pas jus labai smagu.“ Tada supranti, kad jiems čia praleistas laikas prilygsta visos dienos poilsiui“, – teigia Ksenija.

Jos grožio ir SPA namų potencialiūs klientai – moterys, nors, anot verslininkės, vis dažniau lankosi ir vyrai.

Kodėl svarbi komanda?

Norint parduoti prekę ar paslaugą, Ksenijos teigimu, svarbiausia žinoti, ko reikia vartotojui. Paklausta, kas padeda išlaikyti klientus, verslininkė neabejodama atsako, kad profesionalus kolektyvas. Nuo jo priklauso, ar bus grįžtamasis ryšys. Ksenija pažymi, kad profesionali komanda turi teikti ne tik kokybiškas paslaugas, bet ir tikslingus patarimus. Pasak pašnekovės, būtent toks kolektyvas yra „Amadėjos“ išskirtinumas. Rikdamasi darbuotojus K. Šorienė atsižvelgia į visumą: išsilavinimą, patirtį, išvaizdą bei mokėjimą bendrauti.

Kokia yra investicija į ateitį?

Problema, su kuria susidūrė Ksenija steigdama šį verslą, – dokumentų tvarkymas. „Valstybinėse institucijose sugaištama labai daug laiko. Ir, deja, valstybė nepakankamai prisideda prie verslumo Lietuvoje – tam tikri dokumentai sunkiai gaunami, laukti kai kurių iš jų reikia gana ilgai“, – teigia moteris.

Pradedant šią veiklą kaip vieną svarbiausių žingsnių verslininkė išskiria patalpų ieškojimą. „Būtina rasti tinkamas ir paskirtį atitinkančias patalpas, tada išanalizuoti visus higienos normų reikalavimus ir juos atitikti“, – primena grožio salono ir SPA namų įkūrėja K. Šorienė.

Tikslios investicijų sumos Ksenija nenori atskleisti, bet pabrėžia, kad šiam verslui reikia gana didelio pradinio kapitalo, be to, tenka nuolat į jį investuoti. Moteris pataria netaupyti perkant priemones: „Mes atsirenkame pačius geriausius produktus. Niekada netaupome, nes tai yra investicija į ateitį.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.