Gimtasis miestas arčiau širdies

Verslas

2017.05.29

Autorius: Ieva Drungilaitė

Temos: , .

Gimtasis miestas arčiau širdies

Gėlių verslo „Jūrūnė“ įkūrėjai - Jūratė ir Arūnas Vasiliauskai. Asmeninio albumo nuotr.

Prieš šešerius metus kilusią idėją imtis nuosavos veiklos Jūratė Vasiliauskienė (33) iš Pakruojo priėmė kaip naują gyvenimo iššūkį, tačiau net nesitikėjo, kad per gana trumpą laikotarpį jos valdoma įmonė „Jūrūnė“ sulauks pripažinimo ir sėkmės.

Šeimos verslas

Pašnekovė prisimena, kad pradėjusi studijuoti susirado darbą vasarai ir netrukus suprato, kad pataikė būtent ten, kur jos stichija. „Klientų buvau pamilta nuo pirmos darbo dienos. Įgijau pasitikėjimą, sparčiai mokiausi, netrukus man buvo patikėti dideli darbai, tačiau krūvis buvo žvėriškas, mačiau, kokie mano darbo rezultatai, užsakymų skaičius. Ilgainiui supratau, kad kuo daugiau veži, tuo daugiau krauna, todėl nusprendžiau, kad norėčiau dirbti sau“, – pasakoja pašnekovė.

Į darbus moteris kibo drauge su savo vyru. Iš čia gimė ir veiklos pavadinimas – „Jūrūnė“, mat jį sudaro Jūratės ir Arūno vardų dalys. Anot pašnekovės, tik tinkamas darbų pasiskirstymas padėjo išplėtoti veiklą ir pelnyti klientų pasitikėjimą.

„Kol vyras pristatinėja mūsų prekes mugėse ir konkuruoja su kitais prekybininkais, aš rūpinuosi mūsų klientais salone. Jeigu gaunamas gėlių pristatymo užsakymas, vyrus, mažus ar didelius, sveikinti su užsakytomis gėlėmis vykstu tik aš, o pas moteris, merginas – mano vyras. Šeštus metus dirbame dviese. Sunku, darbo daug, bet jėgos sugrįžta matant, kiek laimės mes suteikiame“, – džiaugiasi J. Vasiliauskienė.

Siekia lyderiauti

Pradėjusi prekybos gelėmis verslą ir pasiūliusi Pakruojo gyventojams įsigyti modernių dirbtinių gėlių kompozicijų, J. Vasiliauskienė tapo inovatore savo krašte. Negana to, „Jūrūnė“ buvo pirmasis salonas, pasiūlęs gėlių pristatytmo paslaugas ir suteikęs galimybę kraštiečiams įsigyti rankų darbo dirbinių.

„Mes davėme savo miestui tai, ko iki šiol nebuvo. Pirmi pradėjome teikti gėlių pristatymą į namus, darbą, pokylius, bažnyčią, metrikacijos biurą, ėmėme rūpintis pokylių salių puošimu. Niekas Pakruojyje neturėjo galimybės įsigyti natūralaus medžio, vienetinių gaminių interjerui: vazų, užkandžių geldelių, cukrinių, druskinių ir t. t. Mano vyro nuopelnas – viskuo tuo rūpintis“, – pranašumus vardija pašnekovė.

Moteris pasakoja, kad jaučia stiprų palaikymą ir konkurentų visai nesibaimina, mat jų, anot pašnekovės, tiesiog nėra. „Konkurentų mums nėra ne tik savame krašte (čia taip nuolat kartoja mūsų klientai), bet ir už jūrų marių. Esu kviečiama vesti mokymų, konsultuoju telefonu, nematydama, nei kiek valandų, nei kad jau turiu ilsėtis. Būna tik grįžti į namus ir jau kažkas skambina, kad reikia rytojui gėlių. Sukiesi ir leki atgal, nes nėra nieko svarbiau už laimingą klientą. Salonų, parduotuvių ir pas mus „prikepta“ apsčiai, bet mes vis tiek jaučiamės stipriausi, nenugalimi, neaplenkiami“, – teigia pašnekovė.

Iš dalies tokia konkurencija, anot J. Vasiliauskienės, yra mažo miesto pranašumas. Čia galima greičiau pasiekti klientą, sukurti jo lojalumą. Visgi moteris pastebi ir mažos rinkos trūkumų, mat mažame mieste natūraliai šiek tiek mažesnės kainos, mažesnė paklausa. Vis dėlto, dirbant nuoširdžiai ir atsakingai, plėtoti savo verslą galima ir širdžiai mielame gimtajame mieste.

Paneigia stereotipus

Viena iš „Jūrūnės“ pasiūlytų naujovių – dirbtinių gėlių kompozicijos. Anot pašnekovės, idėja apie prekybą dirbtinėmis gėlėmis kilo ilgais žiemos vakarais.

 

„Dirbtinės gėlės gali puošti ne tik kapus, bet ir namus, ypač žinant, koks dabar žmonių užiimtumas.“

J. Vasiliauskienė.

 

„Sėdėti ir žiūrėti pro langą ne man, nuolat ką nors kuriu, tad pamaniau, kad metas išbandyti dirbtines gėles. Gyvos gėlės dėžutėse jau tapo populiarios, todėl paklausiau savęs, kodėl nepamėginus klientų nudžiuginti dirbtinių gėlių grožiu. Įsivaizduokite, kai lauke baltutėlė žiema, sveikinti reikia, bet gyva gėlė, kad ir kaip rūpestingai suvyniota, nušalti visgi gali. Taip gimė dirbtinių gėlių dėžutės, o dabar jau ir keraminiuose induose kuriamos kompozicijos, ir orchidėjos vazonuose – žodžiu, viskas koja kojon su šių dienų mada“, – pasakoja J. Vasiliauskienė.

Dirbtinių gėlių kompozijas klientai mielai renkasi šventės vietai puošti, namams dekoruoti, šiuo metu vis dažniau pasiūlymų sulaukiama iš fotostudijų. Pašnekovė paneigia stereotipą, kad dirbtinės gėlės dažniausiai skirtos kapų puošybai, mat klientus jos sužavi savo spalvomis ir panašumu į gyvas.

„Taip manančiųjų yra ir, ko gero, bus, bet, matydami kokybę, spalvų ryškumą, sukomponavimo dizainą, žmonės painiojasi, ar tai gyva gėlė, ar ne. Dirbtinės gėlės gali puošti ne tik kapus, bet ir namus, ypač žinant, koks dabar žmonių užiimtumas. Kasdien gėlės žydi nelaistomos, be jokios ypatingos priežiūros poilsio dienomis. Jeigu norisi įvairovės, sukeiti kompozicijas vietomis ir namai vėl nušvinta kitomis spalvomis“, – įsitikinusi verslininkė.

Linki svajoti

Pašnekovė juokiasi, kad sunkiausia versle yra skuosti pirmyn taip greitai, kad konkurentai liktų už nugaros, o klientai visada patenkinti gavę naujovišką, kokybišką ir originalų gaminį. Vis dėlto, nors verslas ir nėra lengvas procesas, J. Vasiliauskienė linki nebijoti svajoti ir susikurti sau svajonių darbą, kuris taptų švente nuo pirmo žingsnio jame iki galutinio rezultato.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.