...

Didžėjai, tapę klubo savininkais. „Vot ono“ verslo istorija

Verslas

2013.01.05

Autorius: Dario Malinowski

Temos: .

Didžėjai, tapę klubo savininkais. „Vot ono“ verslo istorija

Kšyštofas Danovskis ir Kamilis Chusnutdinovas Asmeninio albumo nuotr.

Nuo mokyklos diskotekų iki ištaigingų vakarėlių prestižiniame sostinės klube. Tokį kelią nuėjo vilniečiai Kšyštofas Danovskis ir Kamilis Chusnutdinovas, prieš kelias savaites „Pramogų banke“ atidarę naktinį klubą. „Vot ono“ vakarėlių organizatoriai neslepia ambicijų sudrebinti naktinį Vilniaus gyvenimą. „Mūsų pusėje yra patirtis, nuoširdumas ir darbštumas“, – sako savo sėkme tikintys verslininkai.

Tiems, kurie klausosi rusiškos muzikos ir lankosi vakarėliuose, pavadinimas „Vot ono“ yra puikiai žinomas. Šio projekto sumanytojai – verslo partneriais tapę draugai 26-erių Kšyštofas ir 25-erių Kamilis, didžiąją dalį gyvenimo skiriantys muzikai.

„Mano pažintis su muzika prasidėjo nuo tėvo kasečių kolekcijos perrašymo, – sako K. Danovskis, kurį meilė muzikai lydėjo tiek mokyklos, tiek studijų laikais ir galiausiai tapo pragyvenimo šaltiniu. – Muzika taip pat suvedė mane su Kamiliu.“

Vilnietis K. Chusnutdinovas pasakoja panašius prisiminimus. Mokyklos diskotekos, privatūs vakarėliai draugams bei pažįstamiems, renginių organizavimas buvusiame Vilniaus klube „Viva Tequila“.

Ilgainiui muzika, kuri iš pradžių buvo tik hobis, virto rimta ir daug laiko atimančia veikla. „Nuo vaikystės darėme su Kšyštofu panašius dalykus, bet kažkodėl anksčiau nesusitikome“, – šypsodamasis sako K. Chusnutdinovas, su verslo partneriu susipažinęs prieš trejus metus.

Susipažinę vaikinai nusprendė suvienyti jėgas ir pradėjo kartu rengti muzikos vakarėlius. Iš pradžių jie grodavo jau minėtame „Viva Tequila“, kurį iki šiol laiko savotišku įgūdžių tobulinimo poligonu. Partneriai grodavo viską, kas tuo metu buvo madinga, o apie vien rusiškos muzikos leidimą ar juo labiau apie tokio klubo steigimą nebuvo net kalbų.

„Idėja propaguoti vien rusišką klubinę muziką kilo spontaniškai, – dalijasi prisiminimais K. Danovskis. – Viename vakarėlyje sumaišiau diskus ir vietoj reikiamo kūrinio paleidau rusišką dainą.“

Pasak vaikino, susirinkusi publika jo nenušvilpė, priešingai, paleistą per klaidą kūrinį pareikalavo pakartoti. Taip vaikinams ir kilo mintis sutelkti dėmesį į rusišką muziką.

Netikėtas sumanymas buvo šūvis į dešimtuką. Vakarėliai, pavadinti „Vot ono“ (nuo frazės, skambančios vieno rusų didžėjaus kūrinyje, – aut. past.), greitai tapo vienais lankomiausių renginių Vilniuje, o vaikinai buvo įtraukti į geriausių sostinės vakarėlių organizatorių sąrašus. Netrukus didelis susidomėjimas įkvėpė bendradarbiavimą su rusiškos muzikos klubu „Metelica“.

„Tai buvo puiki proga reklamuoti savo projekto vardą ir jį stiprinti, įgyti vertingos verslo patirties. Ja vėliau pasinaudojome atidarydami nuosavą klubą“, – teigė K. Danovskis.

Pasak vieno klubo „Vot ono Room“ savininkų, šis laikotarpis buvo svarbus ir dėl puikios galimybės išgryninti idėją, padaryti ją dar aiškesnę ir patrauklesnę.

Vaikinai nusprendė įkurti vietą, kurioje galėtų plėtoti savo naktinio klubo viziją. Verslininkų namais tapo Vilniaus „Pramogų bankas“, kurio vadovybė patikėjo Kšyštofo ir Kamilo idėja. Taip gimė „Vot ono Room“, kuris lankytojams duris atvėrė spalio 6-ąją.

Nuosava veikla iš vaikinų, anksčiau neturėjusių nieko bendra su verslu, pareikalavo ir jėgų, ir atsidavimo. Bičiuliai neslepia mėnesį iki klubo atidarymo praktiškai nemiegoję. Užuot naudojęsi informacija, rasta internete, jie savo kailiu stengėsi perprasti klubo atidarymo ir valdymo niuansus.

„Viską, ką dabar turime, pasiekėme patys, niekieno nepadedami. Tiesiog tokie esame, – sako K. Danovskis, – norintys viską išbandyti ir padaryti patys.“

Paklausti apie verslo receptą, vaikinai teigė didžiausią dėmesį skiriantys kokybiškai muzikai ir pastovumui. To, pasak jų, dažnai trūksta kitiems Vilniaus klubams. „Orientuojamės į kokybę vertinančius žmones, – sako K. Chusnutdinovas. – Būtent dėl to pasirinkome ne tik modernų, ištaigingą klubo interjerą, bet ir didelį dėmesį skiriame klubo muzikos repertuarui.“

„Vot ono Room“ muzikos formatas – išskirtiniai rusiški kūriniai, kuriuose šalia šiuolaikinio skambesio galima išgirsti 9-ojo dešimtmečio hitų atgarsių. Senų kūrinių naujas skambesys – toks jaunųjų verslininkų moto.

Rusiškos muzikos vakarėlių organizatoriai džiaugiasi, kad kokybiški kūriniai padėjo ne tik pritraukti ypatingų renginių ištroškusius lankytojus, bet ir įkurti visą socialinį judėjimą. „Esame viena didelė šeima, kurios nariai bendrauja tiek per vakarėlius, tiek po jų“, – pabrėžia K. Chusnutdinovas.

Pasak jo, klubo gerbėjai aktyviai bendrauja internetinėje erdvėje. Pavyzdžiui, socialiniame tinkle „Facebook“ visas „Vot ono“ naujienas seka daugiau nei 8 tūkstančiai žmonių, be to, šis skaičius nuolat didėja.

Naujo klubo savininkai teigia, kad kokybiška rusiška muzika Lietuvoje yra klausoma ir mėgstama. Tai, pasak vaikinų, geriausiai įrodo šimtai žmonių, penktadieniais ir šeštadieniais šurmuliuojančių klube.

„Pas mus ateina tiek vietos rusų, tiek lietuvių, tiek lenkų. Visi, kas nori linksmintis ir žino, kaip tai daryti“, – sako vienas klubo savininkų ir priduria, kad netgi negalėdami atvykti į klubą „Vot ono“ gerbėjai gali gerai praleisti laiką namuose – užtenka parsisiųsti vieną iš kas mėnesį pasirodančių naujausių ir populiariausių rusiškų dainų kokteilių, prieinamų internete bei socialiniuose tinkluose.

Konkurencijos nebijantys jaunieji verslininkai drąsiai žvelgia į ateitį ir generuoja naujas idėjas. „Tiesiog darome savo, ir tiek“, – sako K. Danovskis.

Jo verslo partneris priduria, kad net suklydus nevalia pasiduoti ir nuleisti rankų. „Kam iš viso ko nors imtis, jei bijai susidurti su galimomis klaidomis?“ – retoriškai klausia K. Chusnutdinovas.

Bičiuliai įsitikinę, kad jėgas nuosavo verslo srityje privalo išbandyti kiekvienas žmogus, norintis įgyti daugiau laisvės ir pasitenkinimo gyvenimu.

„Jei turite idėjų, svajonių, drąsiai ženkite keliu, vedančiu jų išsipildymo link, – linki vaikinai skaitytojams, mąstantiems apie nuosavą veiklą. – Nekreipkite dėmesio į aplinkinius, bandykite, kurkite ir jums tikrai pasiseks.“

Pats laikas kibti į darbus!

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.