...

„BigBox“: kuriame geras emocijas kartu su pirkėjais

Verslas

2012.12.11

Autorius: Janina Sabaitė

Temos: , , , , .

„BigBox“: kuriame geras emocijas kartu su pirkėjais

Gytis Breikštas Asmeninio albumo nuotr.

Skatina grįžti prie kalėdinių sveikinimų tradicijų

„Kalėdinis „BigBox“ paštas skelbia, kad kiekvienas, iki Kalėdų nusipirkęs knygą, gauna smagų atviruką ir jį gali išsiųsti nemokamai. Tokiu netikėtu projektu, raginančiu grįžti prie gražios tradicijos kalėdinius sveikinimus rašyti ranka, elektroninė parduotuvė bigbox.lt pradėjo didinti savo žinomumą. Nuoširdi naujos e. parduotuvės iniciatyva patiko knygynų tinklui „Vaga“ ir Lietuvos paštui, kurie tapo projekto partneriais.

Vienas bigbox.lt savininkų 29-erių Gytis Breikštas sako: „Mes stengiamės savo darbu taupyti pirkėjų laiką, kurį jie gali skirti draugams bei artimiesiems, ir taip kurti geras bei šiltas emocijas. Todėl tokia idėja – padovanoti visiems knygų mėgėjams dar ir galimybę parašyti nuoširdų sveikinimą ir jį išsiųsti nemokamai – yra tąsa mūsų kuriamos atmosferos.“

Neseniai į Lietuvos elektroninės prekybos rinką įsiveržusi įmonė UAB „Electronic Trade“, kuriai ir priklauso bigbox.lt, į kalėdinio pašto projekto pristatymą sukvietė garsius žmones, kad šie savo iniciatyva paskatintų gyventojus grįžti prie nuoširdžių sveikinimų. Taip Beata Nicholson, Agnė Zuokienė, dainininkė Atlanta ir visas būrys garsenybių rašė ir siuntė sveikinimus savo draugams bei artimiesiems. G. Breikštas sako, kad e. parduotuvės tikslas – ne tik atkreipti dėmesį, bet ir parodyti potencialiems pirkėjams savo išskirtinumą.

Per 5 mėn. – 2 milijonai litų

Bigbox.lt valdo UAB „Electronic Trade“, kurią su dviem investuotojais prieš mažiau nei metus įkūrė G. Breikštas. Nuo parduotuvės pirminio plano ir vaizdo sukūrimo iki jos starto, pasak bigbox.lt vadovo, praėjo tik apie pusmetis.

„Paleidę reklamą socialiniuose tinkluose 2012 m. liepos pabaigoje, rugpjūčio pirmomis dienomis jau turėjome pirmuosius pirkimus“, – pasakoja vienas iš buitine technika, vaizdo ir garso aparatūra, IT įranga ir kita technika prekiaujančios elektroninės parduotuvės savininkų.

Sparčiai bigbox.lt augina ir apyvartą. Pasak G. Breikšto, iki kitų metų pabaigos turėtų pavykti įvykdyti užsibrėžtą planą pasiekti 2 mln. Lt apyvartą. Pradėję nuo 15 tūkst. pavadinimų, šiuo metu pirkėjams jie siūlo rinktis iš 30 tūkst. skirtingų prekių. Pasiūliusi nemokamą prekių pristatymą, e. parduotuvė visoje Lietuvoje bendradarbiauja su DPD ir Lietuvos pašto kurjerių tarnybomis.

Veiklos tikslas – maksimalus efektyvumas

24 valandos per parą ir 7 dienos per savaitę, be to, nemokamas pristatymas – tokia aptarnavimo formulė leidžia pritraukti pirkėjų iš gana konkurencingos e. prekybos rinkos. Pastebėta, kad pirkėjams, perkantiems savaitgaliais ar vakarais, svarbu sulaukti kvalifikuotos konsultacijos ar skambučio. Pasiekiamumas, greita reakcija ir profesionalus aptarnavimas lemia pirkėjų apsisprendimą ne kartą grįžti į bigbox.lt.

„Nuo pat veiklos pradžios siekiame investicijų, sąnaudų ir pelno balanso. Norime būti pirmieji elektroninio verslo atstovai Lietuvoje, kalbantys ne tik apie investicijas, bet ir apie tai, kad svarbu gauti pelno, o ne patirti nuostolių. Toks mūsų tikslas leidžia priimti tik gerai apgalvotus ir patikrintus sprendimus dėl investicijų dydžio ir pobūdžio“, – įsitikinęs bigbox.lt vadovas ir vienas savininkų.

Iki šios elektroninės parduotuvės įkūrimo G. Breikštas koordinavo kelis e. verslo projektus, buvo atsakingas už darbą su verslo klientais vienoje telekomunikacijų bendrovėje. Pirmą elektroninio verslo patirtį bigbox.lt vadovas įgijo kone prieš dešimtmetį, studijų metais, kai kartu su pora draugų buvo įsteigę namų apyvokos prekių parduotuvę naminis.lt. Įvairi patirtis leidžia naujai e. parduotuvei sėkmingai suvaldyti verslo procesus ir atsirinkti efektyviausias rinkodaros priemones. Neišpūsti sąnaudų eilutės padeda ir nuomojama e. parduotuvės IT platforma bei aptarnavimas.

Darbuotojai – verslo variklis

Viena iš bigbox.lt verslo paslapčių yra profesionalūs darbuotojai, turintys didelę patirtį tiek darbo internetinės prekybos, tiek mažmeninės prekybos buities technika bendrovėse. Daugiau kaip prieš pusmetį bigbox.lt pradėjo dirbti su 4 darbuotojais. Šiuo metu bendrovėje triūsia 10 žmonių kolektyvas, nors biure nuolat darbuojasi tik kiek daugiau nei pusė jų. Likusi dalis dirba nuotoliniu būdu kituose miestuose arba namuose.

„Esu įsitikinęs, kad jei pasitiki darbuotojais ir leidi jiems netrukdomai dirbti, tuomet išauga jų atsakomybės jausmas ir noras siekti aukštų rezultatų“, – savo kolektyvu neabejoja G. Breikštas.

Jo teigimu, bendrovės patirtis leidžia tvirtinti, kad darbas iš namų tik sustiprina darbuotojų motyvaciją, kaip ir dalies atlyginimo susiejimas su bendrais elektroninės parduotuvės rezultatais. Produktyvumui įtaką turi ir kiekvienam nuolatiniam darbuotojui skiriamas investicinis sveikatos draudimas. Darbuotojų iniciatyvumą ir kūrybišką požiūrį įrodo ir bigbox.lt rinkodaros projektų vadovo Artūro Krištopaičio kalėdinio „BigBox“ pašto projektui specialiai sukurti humoristinio stiliaus originalūs atvirukai.

Prognozė – daugiau kaip 400 % augimas

G. Breikštas planuoja, kad su savo komanda 2013 m. turėtų pasiekti 9 milijonų litų apyvartą. Tokia įspūdinga verslo rezultatų prognozė, anot jo, nėra nepamatuota: „Sudėtinga dirbti vien tik su IT ir buitinės technikos prekėmis, nes būtent tokio asortimento elektroninės prekybos parduotuvių šiuo metu yra daugiausia. Turime planų kitais metais įgyvendinti naujus projektus ir plėstis tiek asortimento, tiek geografine prasme.“

Bigbox.lt vadovas pastebi, kad Lietuvoje vis dar didelė laisvalaikio, sporto ir vaikams skirtų prekių paklausa. Ją bando tenkinti pavieniai, bet iki reikiamos kokybės neišplėtoti šių sričių internetiniai prekybos projektai, tačiau erdvės verslui yra daug.

Juolab kad, anot verslininko, internetinė prekyba Lietuvoje dar tik įgauna pagreitį. Remiantis atliktu rinkos tyrimu, pernai Lietuvoje bent kartą prekių internetu užsisakė 24 % respondentų. Statistika rodo, kad JAV internetu perka net 55 % visų pirkėjų, o sparčiai ekonomiškai augančiose Azijos šalyse tokių yra 35 %. Todėl, anot Gyčio, erdvės augti yra daug, o laimės tie, kurie bus išskirtiniai.

Vienas iš būdų, anot bigbox.lt savininko ir vadovo, ir yra jų inicijuotas kalėdinio „BigBox“ pašto projektas.

Nemokamai atvirukus dalys iki Kalėdų

Specialiai pažymėtas kalėdinio „BigBox“ pašto dėžes galima rasti didžiausiuose „Vagos“ knygynuose penkiuose miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje.

Nemokamai bus galima siųsti atvirukus tik juos įdėjus į specialiai pažymėtus vokus ir įmetus į „Vagos“ knygynuose stovinčias „BigBox“ dėžes. Iki gruodžio vidurio Lietuvos paštas laiškus surinks porą kartų per savaitę, o likus kelioms savaitėms iki Kalėdų – kasdien.

Atvirukus taip pat galima nemokamai užsisakyti bigbox.lt svetainėje www.bigbox.lt/kaledos, užpildžius pateiktą formą. Lankytojams reikia tik pateikti savo duomenis ir adresą, kuriuo norėtų gauti vieną iš pasirinktų kalėdinių atvirukų. Visiems užsiregistravusiems bigbox.lt atvirukus atsiųs nemokamai!

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.