...

Atradę sau skandinavišką būstą juo bando sudominti ir kitus

Verslas

2013.10.30

Autorius: Dario Malinowski

Temos: .

Atradę sau skandinavišką būstą juo bando sudominti ir kitus

Paulius Milčius ir Vitalija Jankauskaitė-Milčiuvienė „Indigo House” nuotr.

„Svajonės pildosi tiems, kurie svajodami sunkiai dirba“, – teigia vilniečiai Vitalija Jankauskaitė-Milčiuvienė (32 m.) ir Paulius Milčius (37 m.), naujos kartos skandinaviškus namus siūlančios įmonės „Indigo House“ sumanytojai. Inovatyvaus būsto plėtotojų žodžiai paremti asmenine patirtimi. Sunkiai ir nuosekliai dirbantiems verslininkams ne tik pavyko įkurti sėkmingai veikiančią įmonę, bet ir prisidėti prie modulinių namų idėjos Lietuvoje populiarinimo.

Vitalija ir Paulius versle nėra naujokai. Pašnekovų teigimu, verslumas jiems įgimtas. Sovietiniais laikais augę sutuoktiniai neslepia, kad vaikystėje sugalvodavo įvairių būdų, kaip prasimanyti pinigų. Laikraščių, kopūstų, dėvėtų drabužių pardavimas – tai tik keli iš daugelio pavyzdžių, kaip būsimi verslininkai nesikreipdami į tėvus užsidirbdavo savo poreikiams.

Bėgant laikui prie verslumo įgūdžių tobulinimo prisidėjo darbas žiniasklaidoje. V. Jankauskaitė-Milčiuvienė – patyrusi verslo žurnalistė, per beveik aštuonerius žiniasklaidoje praleistus metus išbandžiusi skirtingas pozicijas. Jos vyras Paulius, nors baigęs tarptautinių santykių studijas, beveik tiek pat laiko dirbo verslo žurnalistu, vadovavo vieno šalies dienraščio Ekonomikos skyriui.

„Įgimtas smalsumas ir bendravimas su įkvepiančiais pašnekovais nuolat skatino ieškoti naujų savirealizacijos galimybių. Nenuostabu, kad noras išmėginti jėgas verslo pasaulyje galiausiai paėmė viršų ir pastūmėjo nuosavos veiklos link“, – dalijasi prisiminimais V. Jankauskaitė-Milčiuvienė.

Taip atsirado kartu su vyru įkurta ryšių su visuomene agentūra, padedanti įmonių savininkams plėtoti vaizdinę komunikaciją. Tačiau tai buvo tik pirmasis Milčių verslas. Įkurti naująjį – „Indigo House“ – sutuoktinius pastumėjo natūralus poreikis – nuosavo gyvenamojo būsto paieška.

Plėtoti skandinaviško tipo namų verslą sutuoktinių pora nusprendė prieš porą metų. Tačiau Vitalijos ir Pauliaus pažintis su modulinės statybos filosofija, atspindėta jų parduodamuose pastatuose, prasidėjo gerokai anksčiau. Prieš penkerius metus būsto ieškančios šeimos žvilgsnį patraukė Algirdo Kaušpėdo įkurtos bendrovės „JP Haus“ Skandinavijos šalių rinkoms siūlomi moduliniai namai.

„Pagalvojome, kodėl Lietuvoje negalima džiaugtis greitai ir kokybiškai pastatomais namais, paplitusiais Norvegijoje arba Danijoje?“ – sako P. Milčius, vienas bendrovės „Indigo House“ įkūrėjų. Jaunos šeimos užsidegimas ir noras išsiskirti iš minios taip pakerėjo žinomą architektą, kad ilgai nedvejodamas nusprendė uždegti žalią šviesą pirmojo Lietuvoje modulinio namo statybai.

Penkerius metus pagyvenę šiltame, ekonomiškame ir lengvai pastatome name Milčiai nusprendė modulinio būsto idėją paversti verslu. Gavę palaiminimą iš krikštatėviu laikomo A. Kaušpėdo ir pasiremdami dar vieno partnerio Tado Misiaus pagalba, verslininkai nėrė į naujo verslo vandenis.

Pradėję veiklą vien iš savo lėšų ir sėkmingai peržengę visus biurokratinius slenksčius (V. Jankauskaitė-Milčiuvienė įregistravo įmonę elektroniniu būdu, neišeidama iš namų – aut. past.) didžiausią dėmesį Milčiai skyrė veiksmingos pardavimo strategijos parinkimui bei kokybiškai komunikacijai ir rinkodarai.

Jiems pravertė ne tik ilgametė žurnalistinė bei verslo patirtis. Verslininkų sprendimu rinkai buvo pristatytas tipiškas namas, visapusiškai parengtas patogiam gyvenimui. Pirkėjui į sklypą atvežamos sienos su visa vidaus apdaila, santechnikos prietaisais bei įmontuojamais baldais.

Moduliniai namai Lietuvoje tik atranda savo nišą, tačiau susidomėjimas sparčiai auga. Pasak P. Milčiaus, skandinaviško tipo namų populiarumą lemia daugelis faktorių.

„Mūsų siūlomi namai atitinka tris svarbiausius kriterijus: juose patogu gyventi, jie yra ekonomiški ir kokybiški. Dar vienas svarbus akcentas – pastatymo laikas. Modulinį namą sklype pastatyti užtrunka apie du mėnesius“, – akcentuoja vienas „Indigo House“ įkūrėjų.

Tarp įmonės siūlomų modulinių namų vyrauja dviejų rūšių pastatai, besiskiriantys ne tik kvadratūra, bet ir vidaus apdaila bei įranga. Apie 90 kv. m „comfort“ tipo namas kainuoja 390 000 Lt. Kiek didesnio, 120 kv. m, „premium“ tipo namo (tokiame gyvena patys Milčiai) kaina yra 495 000 Lt. Visi siūlomi namai pastatomi Lietuvoje, už tai atsakinga Šiauliuose įsikūrusi bendrovė „Massive wood constructions“.

Pašnekovai pastebi, kad lietuviams modulinių namų filosofija gan patraukli. Ypač didelio susidomėjimo naujo tipo būstas sulaukia tarp jaunų šeimų ir vyresnių žmonių, jau užauginusių vaikus.

Jiems patinka galimybė ne tik gyventi arčiau gamtos, bet ir džiaugtis patogiu būstu, pastatytu per rekordiškai trumpą laiką. Dar vienas dalykas, maloniai nuteikiantis potencialius pirkėjus, – galimybė apsilankyti Milčių namuose ir įsitikinti skandinaviško tipo namų pranašumais.

Šiuo metu Vitalijos ir Pauliaus įkurta bendrovė intensyviai prekiauja ir planuoja plėsti komandą. Sutuoktiniai tikisi, kad modulinio būsto koncepcija Lietuvoje ne tik prigis, bet ir įgis didelę paklausą.

„Indigo House“ sumanytojai skatina savo klientus būti drąsius ir neatidėlioti svajonių. „Gyvename vieną kartą, tad kada, jei ne dabar? – klausia V. Jankauskaitė-Milčiuvienė. – Jeigu turi savo svajonę – nesvarbu, ar ji susijusi su nuosavo būsto, ar su verslo įkūrimu, išdrįsk žengti žingsnį ir pabandyk ją įgyvendinti. Juk niekas už tave to nepadarys!“

„Indigo House”

66-1383117554-266183.jpg 66-1383117554-457531.jpg 66-1383117554-381597.jpg 66-1383117554-288402.jpg 66-1383117554-584375.jpg 66-1383117554-723156.jpg

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.