Analogų Lietuvoje neturinti edukacinė ir kosmetikos gamybos erdvė
2023.02.01
Temos: Verslo pradžia.
Natūralios veido priežiūros poreikis yra stabiliai ir sparčiai auganti pasaulinė tendencija. Viktorija Baltramiejūnienė sukūrė autorinę, išskirtinę, analogų Lietuvoje neturinčią erdvę, gamtos terapijos vietą „Veido butikas“, kurioje klientas gali jaustis saugus pažindamas visą kosmetikos produkto gamybos grandinę ir produkto kūrime dalyvaudamas pats.
Viktorija Baltramiejūnienė pasakoja, kad frazė „Niekada nesakyk niekada“ lydi ją didžiąją gyvenimo dalį. „Sakiau, kad niekada neliesčiau svetimo veido. Šiandien esu veido mankštos trenerė ir kosmetikė, taip pat turiu veido masažo terapeutės klasifikaciją. Prieš dvejus metus, mokantis natūralios kosmetikos gamintojo specialybės, vėl gi sakiau: „Na, jau aš niekada nemaišysiu jokių kremų ir kosmetikų. Viskas baigėsi tuo, kad įkūriau „Veido butikas“, kuriame kiekvienas norintis gali pasigaminti veido kremą, serumą, hidrolatą savarankiškai“, – šypsosi moteris.
Nemandagu nuvilti savo pačios svajonių
Viktorija kartais tyliai pasvajodavo apie tokią visiškai kitokią vietą maloniems moterų susitikimams ir pokalbiams apie veido manualines technikas, kosmetiką ir gamybą kartu, bet klausimo, kad būtinai tai reikia įgyvendinti nedelsiant sau nekėlė.
Baigusi natūralios kosmetikos gamintojo specialybę, prikaupė daug turto: varinių alembikų (aparatai augalinės žaliavos distiliavimui), svarstyklės, laboratorinis stiklas, vienkartinės priemonės ir ne tik. Namuose esantis svečių kambarys virto sandėliuku, o ir Viktorijos vyro kaupiami daiktai nedžiugino. Buvo nuspręsta ieškoti sandėliavimo patalpų, tačiau jos turėjo būti šiltos švarios, panašios kaip namų kambarys.
Moteris apžiūrėjusi vienas patalpas labai nustebo: „Tai priminė mano svajonių įsivaizduojamą vietą susitikimams kosmetikos tema. Man pasidarė baisu, nes ieškojau tarsi tik sandėliuko, planų kurti „Veido butikas“ nebuvo. Patalpų šeimininkų paprašiau leisti pagalvoti porą savaičių, o pačiai prasidėjo bemiegės naktys kuriant bendrą vietos viziją ir netgi darbinį pavadinimą „moterų urvas“. Tuomet supratau, kad turiu tai įgyvendinti, nes nemandagu nuvilti savo pačios svajonių. Kam tada iš viso svajoti, jeigu pajutus, kad atėjo būtent tai, ko kažkada norėjai ir laukei, nersi į krūmus, – pasakoja idėjos autorė.
Siekiant savo tikslų veiksmai turi būti ryžtingi
Viktorija šmaikštauja: „Prisiminkite kaip atrodo šuo užuodžiantis grobį, pakeičiantis eiseną, kūno padėtį, ramiai sprendžiantis kada pulti, o vėliau tik gaudyk augintinį laukais“. Tokią būsena išgyvena ir Viktorija pradėdama įgyvendinti savo išskirtines idėjas. Ją pažįstantys, artimieji žino, kad atkalbinėti neverta. O Viktorijai dingus iš socialinio gyvenimo, neatsakant žinučių ar nekeliant telefono ragelio, taip pat visi žino „Viktorija vysto kažkokį išskirtinį projektą“.
„Pati griežtai laikausi nuomonės, kad geriau pabandyti, tebūnie ir nepasiseks negu nieko nedaryti ir būti amžinoje pasiruošimo verslo pradžiai pozicijoje. Esu labai dėkinga savo vyrui, kad mes leidžiame vienas kitam būti savimi ir be šeimyninio gyvenimo gyventi savo svajonių, tobulėjimo, asmeninio ir profesinio augimo gyvenimą“, – pasakoja moteris.
Analogų Lietuvoje neturinti „Veido butikas“
Šio verslo edukacijos ypatingos tuo, kad ne tik moko, bet produktas iš karto yra gaminamas. Čia kiekvienas atvykęs gali pats sau pasidaryti „beveik“ profesionalią veido procedūrą, naudojant natūralias, gamtiškas priemones arba savarankiškai pasigaminti tik jam pritaikytą natūralią kosmetikos priemonę – veido kremą. Tai tarsi mokymosi ir produkto gamybos mišinys. Pasakojama ir demonstruojama kosmetikos gamybos eiga, o netrukus klientas viską išbando savarankiškai. Pats žmogus dalyvauja visuose gamybos etapuose: mokosi, gamina, pilsto, pakuoja, transportuoja, sandėliuoja ir pats naudoja savo pagamintą natūralią kosmetikos priemonę. Tai labai svarbus patikimumo ir saugumo klientui klausimas, jis gali būti ramus, nes jam yra žinoma visa gamybos grandinė.
Šiuo metu „Veido butikas“ populiariausia paslauga – individualaus recepto, natūralaus veido kremo gamybos edukacija bei veido procedūra „sefhydrafacial“ naudojant natūralius hidrolatus.
Švenčiant gimtadienius šioje erdvėje siūlomas „Veido SPA“ scenarijus. Jo metu visos viešnios savarankiškai išbando įvairias ir smagias veido procedūras. Tokias kaip ultragarsinis veido valymas, hydrafacial, darsonvalizacija, LED šviesos terapija bendraujant ir gurkšnojant gėrimus malonioje ir estetiškoje aplinkoje.
Viktorija prisimena smagiausią klientės istoriją: „Maišydama veido kremą savo vyrui pasiėmė buteliuką ir pradėjo į jį kuždėti: „Aš tave myliu“, „Būk geras, taip manęs nenervuok.“
Nesiekia dirbtinio populiarumo
Viktorija pasakoja mananti, kad šią vietą turi kiekviena moteris atrasti pati. „Jei „Veido butikas“ reklamuotų socialinių tinklų žvaigždės, tai būtų populiari vieta, bet tai nebeliktų ta pirmine mūsų sukurta idėja. Tai turi būti vieta, kurioje nėra skaičiuojama, kiek kainuoja tavo atėjimas ir kiek nupirkai, užsakei, palikai savo pinigų. Visada vaišinu ir dalinuosi šypsena, o visa kita, tai tik antriniai dalykai“, – pasakoja moteris.
Šis verslas dar labai jaunas, bet jo įkūrėja džiaugiasi, kad jis jau geba pats save išsilaikyti. „Investicijų atsiperkamumo klausimai dar nėra gvildenami. Kolkas tai yra tik bandymų, klaidų, eksperimentų kelias. Kaip mes atrodysime po metų, į kokias edukacijas orientuosimės, nežinome. Nusprendėme sau tiesiog ramiai duoti laiko ir stebėti“, – pasakoja Viktorija.
Viktorija pasakoja, kad jos verslumo ieškojimuose, vieną frazę išmoko ir jos dukra: „Bijok, bet daryk“. Šis posakis sustato viską į savo vietas. Laikui bėgant atėjo ir kitas suvokimas – jeigu tu nesieki įgyvendinti savo svajonių, tuomet turi padėti kažkam kitam įgyvendinti savąsias. Būkite godūs savo svajonių siekime“, – pataria verslo idėjos autorė.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.