...

Vilniaus Sodų gatvėje „dėvėti vyrai“ ir šviežios moterys!

Verslas

2015.01.05

Autorius: Rūta Varneckaitė

Temos: , .

Vilniaus Sodų gatvėje „dėvėti vyrai“ ir šviežios moterys!

Haroldas Areška ir Dmitrijus Petrauskas - naujojo Vilniaus baro „Dėvėti“ įkūrėjai. Asmeninio archyvo nuotr.

„Laukiami visi, ypač „dėvėti vyrai“ ir šviežios moterys, nes dėvėtų moterų nebūna“, – pasisveikina vienas naujojo Vilniaus baro „Dėvėti“ įkūrėjų Dmitrijus Petrauskas (32). Iš lūpų į lūpas jau kurį laiką sklinda šnabždesys apie paslaptingą barą Sodų gatvėje. Juk ne tik vilnietis žino, kad tai – naktinių plaštakių lūkuriavimo vieta. Greta aptriušę pastatai ir „madiškus“ aksesuarus siūlantys „skudurynai“. Ar tai vieta naujam barui? Juk didžioji dalis potencialių klientų mina spindinčią Vilniaus gatvę. „O mes ieškojome vietos, kuri būtų paprasta ir mums finansiškai tinkama. Ir įrodėme, kad barui sielą suteikia visai ne tviskantys stalviršiai“, – pasakoja įkūrėjas D. Petrauskas, jau penktą mėnesį ir pats dažnai prie baro alaus įpilantis ne vienam „dėvėtam vyrui“.

„Dėvėti vyrai“ naujais drabužiais

„Dauguma juk mūsų – gyvenimo mėtyti ir vėtyti, o gal net kiek padėvėti“, – ironizuoja baro pavadinimą D. Petrauskas. Iš tiesų šis žodžių žaismas atsirado todėl, kad dabartinėse baro patalpose prieš tai buvo dėvėtų drabužių parduotuvė. „Apžvelgę remonto seniai nemačiusias patalpas, pastebėjome, kad iškaba – savitai įdomi. Mes netaikėme į prabanga tviskantį kokteilių barą, kur reikia pasitempti, kad tave įleistų. Priešingai – mūsų svečias ir rafinuotą skonį turintis miestietis, išsiilgęs paprastumo, ir vietinis Sodų gatvės „šukuotojas“. Pasaulis įvairus – tokį jį ir priimkime! Tikroji prabanga slypi kokybėje, kurią prieinamą padarėme visiems“, – pasakoja D. Petrauskas ir vieną po kito rodo lietuviško prekių ženklo „Dundulio alus“ rūšis. Būtent tai viena „dėvėtus vyrus“ labiausiai ir pritraukiančių apsilankyti baro sensacijų. „Kai susipažinau su savo bičiuliu Haroldu Areška, supratau, ką iš tiesų galima vadinti alumi. Taip žodis po žodžio ir gimė mintis kartu atsidaryti barą, kuriame siūlytumėme ne tik degustuoti alų, bet organizuotume vakarėlius ir netgi įpiltume šampano.“

 

Barui labai svarbu ne tiek išorinė aplinka, kiek lankytojų būrys, aptarnavimas. Mes esame bendraujantys ir norime, kad kiekvienas atėjęs jaustųsi savas.

D. Petrauskas

 

Nuo šiol Sodų gatvėje liejasi šampanas!

„Taip su H. Areška tapome kolegomis. Jis jau metus yra atidaręs kitą barą Užupyje pavadinimu „Špunka“. Tai daugiau alaus degustacijoms ir pašnekesiams skirta vieta. O mes norėjome Sodų gatvę aplaistyti šampanu ir atgaivinti šokiais iki paryčių!“, – šypteli D. Petrauskas, jau seniai brandinęs svajonę turėti savo barą. „Po mokyklos kaip pavyzdingas vaikis įstojau į Vilniaus universiteto Matematikos ir informatikos fakultetą. Labai greitai supratau, kad reikia gyvenimiško vėjo, todėl mečiau. Ir vėjas paskui meilę nubloškė į Ispaniją. Aštuonerius metus gyvenau Ispanijoje, kurį laiką Italijoje, kartu ir labai daug keliavau. Stebėdamas aplinką, maistą ir žmones, supratau: žmonės visada norės dar kartą ateiti ten, kur yra įdėta širdies. Grįžęs į Lietuvą įgijau kulinaro specialybę, padirbėjęs pamačiau, kad galima pagaliau susikurti vietą, kurioje galėčiau įgyvendinti daugybę savo planų“, – idėjos gimimo istoriją atskleidžia D. Petrauskas. Pasak pašnekovo, Sodų gatvė tik dabar „mieganti“, po kiek laiko tikrai atsiras daugiau jaukių ir įvariau Vilnių pažinti kviesiančių vietų.“

Barui reikia sielos, o ne „glianco“

„Dėvėti“ yra pavyzdys, kad ir su nedidelėmis investicijomis galima atidaryti barą. Tikslios pradinio kapitalo sumos neįvardijantis D. Petrauskas užsimena, kad prireikė maždaug 50 000 Lt investicijų. „Didžiąją dalį remonto darėme patys, ieškojome sprendimų, kaip padaryti pigiai, kokybiškai, originaliai“, – verslo pradžią prisimena vienas įkūrėjų D. Petrauskas. „Kai atsidarai restoraną ar barą, žmonės išgirdę ateina pasižiūrėti. Jei nori klestėti, to neužtenka, reikia, kad jie grįžtų. Barui labai svarbu ne tiek išorinė aplinka, kiek lankytojų būrys, aptarnavimas. Mes esame bendraujantys ir norime, kad kiekvienas atėjęs jaustųsi savas. Net jei užsuks ir „madam“ iš Sodų gatvės, – ji irgi žmogus, kuris gal norės skanaus mėsainio ar šlakelio gardaus „Prosecco“, – savotiškais vizionieriais save vadina baro „Dėvėti“ įkūrėjai.

Svarbiausia gyvenime – patirtis

Šis verslas – tai dar viena patirčių, kuriomis žavisi vienas įkūrėjų D. Petrauskas. Jis teigia, kad gyvenime svarbiausia būti lanksčiam, sako, kad reikia kuo mažiau kliautis kitų žodžiais, pastabomis. Kiekvienas esame ypatingas. Tik svarbu suprasti tą savo ypatingumą. „Kai buvau Maroke, stebėjau žmones, gyvenančius, tikrąja ta žodžio prasme, neturint nieko. Tačiau jų akys spindėjo taip, lyg jie turėtų viską. Jie gyveno. Gal mes kartais norime per daug ir dėl to daug nedrįstame?“, – svarsto D. Petrauskas apie klausimą, kaip peržengti barjerus, trukdančius pradėti verslą.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.