Verslo pamokos, kurias būtina išmokti iš Džeimso Bondo
2016.10.18
Temos: Vadyba.
Džeimsas Bondas – vyras, padiktavęs drabužių, gėrimų užsakymų restorane madas, taip pat pavyzdys, kaip turi elgtis meilikautojas, nepaliekantis moterų abejingų. Vis dėlto jis – ne tik priešų ir moterų medžiotojas. Iš šio šnipo galima išmokti puikių verslo pamokų.
Stebėjimo objektas – naujovės
Visos bondiados dalys turi bendrų bruožų: žavusis šnipas visuomet užsisako tą patį kokteilį bare, visuomet yra moterų traukos objektas. Tačiau kiekviename naujame filme galima išvysti moderniausią įrangą, naujausius automobilius. Viskas atnaujinta: nuo Bondo batų iki filmavimo stiliaus. Nors ir patogu verslo pasaulyje metai iš metų naudoti tą pačią strategiją, sėkmės tai neatneš. Todėl, kaip agentas 007 atnaujina savo įrangą, taip ir kompanijos turi tobulinti savo strategiją. Svarbu ne tik sekti technologijų naujoves, reikia stebėti ir konkurentų veiksmus, rinkos pokyčius, ieškoti naujų reklamos kanalų.
Visada reikalingas atsarginis planas
Nesvarbu, su kuo susiduria Bondas – su ypatingu blogiuku ar nepaprastai patrauklia moterimi, jis visada turi atsarginį planą. Rodos, pernelyg negalvojantis apie ateitį, bet ryžingai veikiantis šnipas visada žino, kaip ir kada pakeisti strategiją, jei anksčiau pasirinkta neduoda tinkamų rezultatų. Tai labai svarbi savybė verslo pasaulyje. Turint atsarginį planą galima sutaupyti daug laiko ir sklandžiai ką nors pakeisti, kad įmonės darbas būtų sėkmingas.
Prekės ženklo koziris
Džeimsą Bondą vaidino 7 aktoriai. Kas bendra tarp Seano Connery ir Pierce‘o Brosnano? Tai, kad jie abu yra Džeimso Bondo prekės ženklas. Šių aktorių pavardės neretai pirmiausia asocijuojasi su kultiniu herojumi. Įmonių savininkai dažnai susiduria su sunkumais, kai tenka pagalvoti apie vadovaujančio kolektyvo kaitą. Tačiau tiesa ta, kad kol kompanijos prekės ženklas išlaiko stabilią poziciją, verslas juda sėkmingai, nesvarbu, kas jam vadovauja.
Pamišusio blogiuko strategija
Tam, kad sumedžiotų blogiukus, Bondas pats turi mąstyti kaip blogiukas. O kas šiam tipažui būdinga? Kiek pamišėliškas elgesys ir požiūris. Požymiai: charizma, sprendimų priėmimas nesikliaujant emocijomis, egocentriškumas ir stipri koncentracija į tikslą. Blogiukai visada pamišėliškai stengiasi įgyvendinti savo planus.
Jokiu būdu nebandome pasakyti, kad vadovaujantis verslui žmogus yra ar turi būti pamišęs tikrąja to žodžio prasme, bet naudingų bruožų pasimokyti gali. Kryptingas tikslo siekimas, šaltas protas priimant sprendimus yra tai, kas padeda.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.