...

Verslas, grįstas kūrybinėmis paieškomis

Verslas

2016.08.14

Autorius: Ieva Drungilaitė

Temos: .

Verslas, grįstas kūrybinėmis paieškomis

Prekių ženklo „Kis Kis“ įkūrėja - Eglė Žalionytė. Rūtos Kenstavičiūtės nuotr.

Kaune gimusi ir augusi Eglė Žalionytė (24) ilgai versle ieškojo savo kelio. Manydama, kad jos pašaukimas yra drabužių dizainas, mergina netikėtai suprato, kad gerokai didesnį užsidegimą jaučia kurdama rankines ir kuprines. Taip atsirado sėkmingai gyvuojantis prekių ženklas „Kis Kis“.

Dirbo kryptingai

Pašnekovė pasakoja visada tikėjusi, kad jos ateitis neatsiejama nuo nuosavo verslo. Iki idėjos sukūrimo E. Žalionytė eksperimentavo ir mokėsi skirtingų sričių. „Visada troškau mokytis ir įgyti įvairios patirties bei žinių dailės, muzikos srityse. Iki verslo pradžios studijavau J. Vienožinskio menų fakultete drabužių dizainą. Dar prieš pradėdama studijuoti buvau tikra, kad kursiu sau ir turėsiu savo prekių ženklą, todėl galiu sakyti, kad kryptingai ėjau link to, ką dabar veikiu. Taigi studijų metais ieškojau savos nišos, tačiau net ir baigus studijas reikėjo laiko, kol mano sumanymai išsigrynino, o idėjos, užfiksuotos eskizuose, buvo patikrintos, išbandytos“, – pasakoja mergina.

Išbandžiusi savo kūrybą realybėje, E. Žalionytė suprato, kad ją žavi aksesuarų kūryba dėl išskirtinių galimybių, suteikiamų kūrėjui. „Mintis kurti rankines ir kuprines man kilo 2014 m. žiemą, tuomet teko daug eksperimentuoti ir taip pamažu atrasti šią sritį, kuri ne tiek ir daug turi bendrumo su drabužių kūryba. Visgi čia mane labai sužavėjo galimybė kurti skulptūriškas formas, žaisti spalvomis. Dabar, kurdama naujus „Kis Kis“ modelius, visuomet ieškau tokių sprendimų, kad ne tik išgaučiau norimą formą, bet ir padaryčiau rankinę ar kuprinę kuo praktiškesnę, taip pat stengiuosi suderinti įprastus elementus su naujais, kartais visai netikėtais, bet labai patraukliais“, – kūrybos žavesiu dalijasi pašnekovė.

Versle vadovaujasi nuojauta

Prieš porą metų nusprendusi gaminti rankines ir kuprines, pašnekovė rimtos patirties versle neturėjo. Idėja įsisuko į nepaliaujamą veiklą prieš metus, o verslo subtilybių E. Žalionytė vis dar mokosi.

 

„Pačiai pradžiai didelių investicijų nereikėjo, tačiau, jeigu būčiau turėjusi didesnį pradinį kapitalą, tikrai būtų buvę lengviau ir greičiau pasiekti dabartinį lygį. Kadangi pradėjome vos su keliais šimtais litų, pasiekti greitesnėms apsukoms prireikė ne vieno mėnesio.“

E. Žalionytė.

 

„Sunkiausia rasti patikimus partnerius ir darbuotojus. Tam reikia skirti tikrai daug laiko ir labai kruopščiai pasirinkti savo komandos narius. Nuo to, manau, priklauso ir verslo sėkmė.

Apie verslą, jo vingrybes vis dar mokausi dabar, tačiau darydama sprendimus dažnai vadovaujuosi nuojauta“, – atskleidžia E. Žalionytė.

Anot pašnekovės, šiam verslui nereikėjo didelių investicijų, todėl jo pradžia nebuvo bauginanti. Kurdama tokius aksesuarus, kurie patiktų jai pačiai, mergina neapsiriko ir greitai po starto ėmė jausti susidomėjimą.

„Pačiai pradžiai didelių investicijų nereikėjo, tačiau, jeigu būčiau turėjusi didesnį pradinį kapitalą, tikrai būtų buvę lengviau ir greičiau pasiekti dabartinį lygį. Kadangi pradėjome vos su keliais šimtais litų, pasiekti greitesnėms apsukoms prireikė ne vieno mėnesio. Dabar tam, kad suruoščiau ir pristatyčiau vieno sezono naujienas, prireikia ne vieno tūkstančio eurų. Didesnį susidomėjimą „Kis Kis“ kuriamais darbais pajutau 2015 m. gruodį. Pastebiu, kad kai kurie modeliai ir deriniai turi didesnį pasisekimą, tad jų pagaminame daugiau, tačiau apskritai „Kis Kis“ veikia gaminimo pagal užsakymą principu. Manau, „Kis Kis“ dabar tik stiprėja, kaupia rezervą ir kuria vizijas ateičiai“, – pasakoja pašnekovė.

Neatsiejama nuo dinamiško ritmo

Prekių ženklą „Kis Kis“ sukūrusi E. Žalionytė atskleidžia, kad visą gyvenimą buvo darboholikė. Anot jos, sunkiau rasti laiko ir motyvacijos poilsiui negu mėgstamai veiklai. „Motyvacijos ir užsispyrimo stokos niekada nejaučiau. Iš prigimties esu darboholikė, tad tenka prisiversti pailsėti. Man patinka tai, ką darau, ir noriu tai daryti dar geriau, įvairiau ir daugiau. Visa kūryba nuo idėjos iki jos įgyvendinimo yra mano variklis“, – džiaugiasi kūrėja.

Pašnekovė pasakoja apie savo susižavėjimą kūrybos subtilybėmis. Pasak jos, ten, kur yra kūrybiškumo, nuobodu niekada nebus, tad sudėtinga išrinkti sritį, kuri versle būtų pati įdomiausia. „Kiekviena diena kūrybiška, tenka kurti naujus spalvinius derinius, bendrauti su klientėmis ir tiekėjais. Naujų rankinių modelių kūrimas, jų išbandymas yra niekada nenutrūkstantis procesas, tai vyksta nuolatos, bet tai nevargina, o džiugina, nes mano darbas grindžiamas kūrybinėmis paieškomis, o ne kartojimu. Įgyvendindama „Kis Kis“ idėjas sutinku labai įdomių žmonių. Be galo mėgstu darbą su fotografais, kūrybingą fotosesijų atmosferą. Verslas jau savaime yra kūryba, o dar pridėjus, kad mano veikla yra kūrybiška, dinamikos netrūksta“, – optimizmo nestokoja mergina.

Linki jaunatviško maksimalizmo

E. Žalionytė pasakoja, kad vis dar jaučiasi labai jauna verslininkė. Būtent todėl ji puikiai supranta, ką jaučia kiti pradedantieji ir ko labiausiai jiems reikėtų palinkėti. Anot jos, svarbiausia tikėti savimi, bet realiai vertinti esamą padėtį. „Kadangi vis dar jaučiuosi labai jauna verslininkė, mano linkėjimas būtų irgi labai jaunatviškas. Linkiu pasitikėti savimi ir atkakliai siekti savo užsibrėžto tikslo, bet kartu neatitrūkti nuo tikrovės. Verta kartkartėmis vis pasikoreguoti tikslą, kad jis kuo labiau atitiktų gyvenimo pulsą. Juk visa, kas geriausia, atsiranda iš naujo kūrybiško požiūrio“, – įsitikinusi prekių ženklo „Kis Kis“ kūrėja.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.