...

Valanda grožio oazėje

Verslas

2014.07.07

Autorius: Karolina Kondratjevaitė

Temos: , .

Valanda grožio oazėje

„Make My Day“ šeimininkaujanti vilnietė grimo ir vizažo meistrė Rūta Pakeltytė Asmeninio albumo nuotr.

Miesto ir stiliaus centre „Europa“ įsikūrusiose makiažo dirbtuvėse „Make My Day“ šeimininkaujanti vilnietė grimo ir vizažo meistrė Rūta Pakeltytė (30 m.) šypsosi: „Šiandien aš dirbu darbą, apie kurį visuomet svajojau.“ Ilgi, juodi it varno plaukai, išraiškingos akys ir dailiai padažytos (o kaip kitaip!) verslininkės lūpos neleis suabejoti: ši moteris turi tai, ką žmonės įprastai vadina skonio jausmu. Galbūt tai priežastis, dėl kurios „Make My Day“ klientės niekuomet negaili komplimentų, o eilės į kitą makiažo seansą vis ilgėja.

Įgimtas noras dažyti ir dažytis

„Makiažas į mano gyvenimą atėjo labai natūraliai. Viskas įvyko pamažu, tikrai nebuvo taip, kad vieną dieną ėmiau ir nutariau: „Noriu daryti makiažą“, – sako R. Pakeltytė. Verslininkė pasakoja, kad „piešimo ant veidų era“ prasidėjo dar ankstyvoje vaikystėje, kai R. Pakeltytei tebuvo 2–3 metai. „Nuvykusi pas močiutę rasčiau savo senas lėles, visos jos išpaišytos. Visoms nupieštos lūpos, blakstienos, padažyti vokai. Kai kurios apkirptos, – šypsosi pašnekovė ir priduria: – Nuo mažens jutau norą kažką ant tų lėlių dėti.“ Šiems darbams buvo pasitelkiami flomasteriai arba mamos kosmetika. „Mano mama naudojo tais laikais prabangią kosmetiką „Pupa“. Galite įsivaizduoti, kad nesidžiaugdavo, kai ja dažydavau lėlės“, – tikina verslininkė.

„Iš šios veiklos išsirutuliojo piešimas. Nors paveikslų niekuomet netapiau, tačiau nuolatos piešdavau veidus, lūpas, riestas blakstienas. Visi namie buvusių žurnalų viršeliai buvo patobulinti“, – atsiminimais dalijasi R. Pakeltytė.

„Tuomet prasidėjo paauglystė, – dar vieną etapą prisimena pašnekovė. – Laikas, kai viską dedi ant savęs, eksperimentuoji. Pamenu, dažydavau ir save, ir drauges, mamą. Visas, ką galėjau. O ir pati labai daug dažydavausi“, – sako R. Pakeltytė, tačiau patikina, kad makiažas nebuvo maišto forma, greičiau noras išbandyti kuo daugiau skirtingų spalvų, jų derinių.

„Kai eidavome į šokius ar diskoteką, draugės visuomet manęs laukdavo. Nors ir taip ruoštis pradėdavau visa valanda ar net dviem anksčiau. Kodėl? Tikrai ne todėl, kad labai daug dažydavausi, tačiau nuo mažens esu labai preciziška, atidi smulkmenoms. Dabar, kai ranka įgudusi, viens du ir pasiruošusi. Tuomet reikėjo daugiau laiko“, – šypteli pašnekovė.

Geriau pagalvojusi, R. Pakeltytė prisimena mėgusi ir dailės pamokas: „Man labai patiko piešti. Esu pastebėjusi, kad nuo pat mažens gebu labai gerai atkartoti, kopijuoti. Pavyzdžiui, jei dailei reikdavo nupiešti kokią nors bažnyčią, aš atsiversdavau paveikslėlį ir piešdavau, – pasakoja pašnekovė. – Deja, tuo metu nebuvo interneto, džiaugdavausi žurnalais, kuriuose rasdavau reklamų. Pasidėdavau ir bandydavau atkartoti modelių makiažą“, – R. Pakeltytė greitai rado nišą, kaip savo įgūdžius pritaikyti praktiškai.

Žingsnis po žingsnio

Nepaisydama savo susidomėjimo makiažu ir kosmetika bei nuolatinių draugių raginimo tapti vizažiste, baigusi mokyklą R. Pakeltytė pasuko kita kryptimi. „Nors kurį laiką dirbau tai bare, tai restorane, visuomet žinojau, kad vis tiek dirbsiu tą išsvajotą darbą – dažysiu moteris“, – tikina pašnekovė.

„Bet žinote, kaip sakoma: „Gyvenime nieko nebūna veltui. Jei labai nori, tau visuomet duodama proga“, – įsitikinusi verslininkė. – Dirbdama viename Vilniaus bare, susipažinau su menininkų kompanija (fotografais, dainininkais, stilistais ir t. t.) o kadangi mėgau išskirtinai ir gana ryškiai dažytis, nelikau nepastebėta. Vis atsirasdavo tai vienokių, tai kitokių darbų, projektų“, – pasakoja R. Pakeltytė.

„Tuo metu galvoje vis aktyviau ėmė suktis idėja, kurią puoselėjau jau nuo 18 metų. Idėja sukurti makiažo dirbtuves, ne grožio saloną. Plaukai ir nagai manęs niekada nedomino“, – šypteli pašnekovė ir priduria, kad ir šiuo metu nė nemąsto apie papildomų paslaugų įvedimą: „Jei galvoju apie plėtrą, tai tik apie tam tikrus prekių ženklus, kurių kosmetikos norėčiau atsivežti“, – užtikrina verslininkė.

Mes rengiame nemokamas konsultacijas, jų metu kartu su kliente išbandome jai reikalingas priemones. Matau, kad tokia sistema veikia: jei moteris iš karto po konsultacijos neįsigyja bandyto gaminio, dažnai sugrįžta kitą dieną.

R. Pakeltytė

„Nutarusi, kuria kryptimi eisiu, išėjau iš restorano, pabaigiau vizažo mokslus, pradėjau dirbti kosmetikos parduotuvėse bei daryti profesionalų makiažą. Dirbdama visą laiką vaikščiojau į visus seminarus, visus įmanomus mokymus. Ir tai buvo išties labai gera patirtis“, – tikina R. Pakeltytė. Vizažo meistrės nuomone, su kosmetika dirbantis profesionalas privalo išmanyti priemones, su kuriomis dirba.

Lemtingas susitikimas

„Kartą mano klientė pas mane atsivedė savo pačios klientę užsienietę. Ji buvo labai sužavėta mano atliktu makiažu. Pasikalbėjome ir išsiaiškinome, kad ji dirba kosmetikos bendrovėje „Face Stockholm“. Tuo metu tokios dar nebuvau girdėjusi. Po šio susitikimo pasidomėjau šiuo prekių ženklu, susižavėjau, apsilankiau bendrovėje ir iki šiol su juo dirbu“, – sako R. Pakeltytė ir džiaugiasi, kad „Make My Day“ yra vienintelis oficialus šios kosmetikos atstovas Lietuvoje. „Taip pat esame ir bendrovės „Sigma Beauty“, gaminančios profesionalius kosmetikos šepetėlius, atstovai Lietuvoje“, – sako pašnekovė ir priduria, kad šis prekių ženklas „Make My Day“ lentynose yra naujiena, atkeliavusi tik šį birželį.

„Face Stockholm“ – švedų kosmetikos bendrovė, įkurta dar 1981 metais. Jos įkūrėja Švedijoje gerai žinoma Gun Nowak, kuriai priklauso kelios mados parduotuvės, bendrovei „Face Stockholm“ vadovauja kartu su dukra Martina Arfwidson. Jų vertybės atsispindi kiekvienoje prekių ženklo „Face Stockholm“ detalėje – nuo švaros, jaukių parduotuvių, aukštos kokybės gaminių, malonaus aptarnavimo iki išsilavinimo „Face Stockholm“ akademijoje. Kosmetikai gaminti naudojamos tik itin aukštos kokybės sudedamosios dalys, dekoratyvinėje kosmetikoje visiškai nenaudojamos dirbtinės kvapiosios medžiagos, priemonių sudėtyje labai mažai parabenų, konservantų, silikono, kai kuriuose kosmetikos gaminiuose pastarųjų išvis nėra. Būtent dėl šios priežasties „Face Stockholm“ produkciją gali naudoti alergiški žmonės ir tie, kurių oda yra jautri.

„Suprantu, kad prieš įsigyjant kosmetikos priemonę norisi išbandyti, dėl šios priežasties stengiamės sukurti kuo jaukesnę aplinką, kad moterys nepabijotų pas mus užsukti. Rengiame nemokamas konsultacijas, jų metu kartu su kliente išbandome jai reikalingas priemones. Matau, kad tokia sistema veikia: jei moteris iš karto po konsultacijos neįsigyja bandyto gaminio, dažnai sugrįžta kitą dieną. Dar maloniau, kad pastarajam pasibaigus sugrįžta įsigyti naujo ir draugėms papasakoja“, – džiaugiasi pašnekovė.

„Make My Day“ duris atvėrė prieš metus. „Vietą pasirinkome neatsitiktinai. Lietuvoje veiksmas vyksta prekybos centruose, o ir mūsų klientės yra 25–50 m. skubančios, išsilavinusios, pasiturinčios moterys. Be to, tai strategiškai patogi vieta, netoliese Operos ir baleto teatras, „Forum Palace“, – pranašumus vardija pašnekovė.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.