Svarbiausi veiksmai steigiant grožio saloną

Verslas

2015.01.13

Autorius: Aistė Noreikaitė

Temos: , .

Svarbiausi veiksmai steigiant grožio saloną

Loreta Valiukienė - grožio salono „6DUA“ įsteigėja. Asmeninio archyvo nuotr.

Grožio pramonė – viena populiariausių sričių, norint pradėti verslą. Čia nuolat atrandama naujų nišų. Šiame versle apstu ne tik galimybių, bet ir grėsmių. Apie tai, kokių svarbiausių veiksmų reikia imtis steigiant grožio saloną, šnekučiavomės su Loreta Valiukiene. Mūsų pašnekovė grožio srityje dirba jau daugiau nei 20 metų. Jos įsteigtas grožio salonas „6DUA“ sėkmingai gyvuoja daugiau nei 15 metų.

Gera komanda – kelias į sėkmę

Kuriant grožio saloną, svarbiausia suburti profesionalią ir patikimą meistrų komandą. „Grožio salonas be geros komandos negyvuoja. Tai yra varomoji jėga, programuojanti sėkmę“, – patirtimi dalijasi verslininkė L. Valiukienė. Tik tuomet, kai dirbama koja kojon, galima pasiekti džiuginančių rezultatų. Žmogus turi mėgti šį darbą. Tai turi būti ne tik darbas, bet ir atgaiva sielai. Būtų idealu, jei komandos dalimi taptų ir pats grožio salono savininkas. „Aš pati savo salone dirbu kiekvieną dieną, todėl žinau, kaip sekasi kiekvienam mano darbuotojui. Žinau klienčių poreikius bei nuotaiką. Tai versle sufleruoja vienokius ar kitokius sprendimus“, – savo pavyzdžiu iliustruoja grožio meistrė.

Konkurencija skatina dirbti geriau

Šiais laikais įvairios kolegijos rengia šimtus grožio specialistų. Daugumos studentų svajonė – turėti nuosavą grožio saloną. „Neabejoju, kad jaunimas svajoja, kad vieną dieną turės savo grožio saloną. Ir tai yra gerai. Jiems turėtų sektis labiau nei tiems, kurie grožio pramonėje nori sukurti verslą, tačiau patys susidūrę su panašaus pobūdžio darbu nežino klientų poreikių iš pirmų lūpų“, – pranašumus įžvelgia grožio salono savininkė. Žinoma, pradedant verslą grožio srityje, konkurencija labai didelė. „Konkurencija visada buvo ir bus. Reikia tiesiog gerai dirbti savo darbą. Konkurencija meistrą paskatina pasistengti dirbti dar geriau“, – iš patirties kalba pašnekovė.

Svarbiausia būti drąsiems, nuolatos tobulėti, investuoti į žinias, būti kitokiems, stebinti, būti suprastiems ir populiariems.

L. Valiukienė

Pelną lemia daug veiksnių

Vien tik norėti turėti grožio saloną neužtenka. Ši veikla turi nešti pelną. Tai priklauso nuo daugybės veiksnių. „Žiūrint, kiek investuoji, perki patalpas ar jas nuomoji. Jei nuomoji ir turi gerą verslo planą, gerą komandą, verslas gali būti pelningas ir po mėnesio“, – verslo subtilybes atskleidžia L. Valiukienė. Be to, verslininkė priduria, kad įsteigus grožio saloną taip pat teks rūpintis verslininkui neišvengiamais reikalais: patalpų pritaikymu poreikiams, higienos pasais, leidimais, mokesčiais.

„Pradėti grožio verslą tikrai nereikia bijoti. Dar Fiodoras Dostojevskis sakė, kad grožis išgelbės pasaulį. O moterys visada nori būti gražios. Manau, kad grožio pramonėje nišų visada yra. Svarbiausia būti drąsiems, nuolatos tobulėti, investuoti į žinias, būti kitokiems, stebinti, būti suprastiems ir populiariems“, – drąsina grožio meistrė ir verslininkė L. Valiukienė.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.