...

„Skandiamo“ įkūrėja: „Dabar yra geriausi mūsų idėjos laikai“

Verslas

2014.07.03

Autorius: Marija Rudzevičiūtė

Temos: , .

„Skandiamo“ įkūrėja: „Dabar yra geriausi mūsų idėjos laikai“

„Skandiamo“ parduotuvės įkūrėja ir direktorė Sandra Kriūnė Asmeninio albumo nuotr.

„Stebint rinką, pamatėme visame pasaulyje vertinamų skandinavų dizainerių kūrinių nišą interjero aksesuarų ir dovanų segmente. Jie mums patiems labai patiko, tad kilus idėjai tokiais gaminiai prekiauti, nuo pat pradžių ja labai tikėjome. Pirmiausiai pasirinkome elektroninę parduotuvę, kad prekės iškart būtų prieinamos visose šalyje“, – kaip kilo idėja pradėti prekybą skandinaviško dizaino interjero daiktais pasakoja „Skandiamo“ parduotuvės įkūrėja ir direktorė Sandra Kriūnė (38).

Iš elektroninės parduotuvės į prekybos vietas

Elektroninė parduotuvė, pasak pašnekovės, buvo kuriama labai kruopščiai ir atsakingai: „Rinkome kokybiškas nuotraukas, rengėme išsamius gaminių aprašymus, stengėmės suteikti kuo daugiau informacijos, norintiems sužinoti apie produktus kūrusius dizainerius, prekinius ženklus. Taip pat rinkome gaminių video medžiagą, kuriuose matyti jų funkcionalumas, bei įkvepiančios idėjos interjero aksesuarų panaudojimui“.

S. Kriūnė pasakoja, kad įsibėgėti netruko ilgai: „Jau po keleto mėnesių pradėjome dalyvauti parodose. Pastebėjome, jog žmonių susidomėjimas labai augo. Daug keliaujantiems klientams tokio dizaino kūriniai jau buvo pažįstami, kitiems reikėjo pirmos pažinties, kad įsitikintų estetiškumu, unikalumu, įvertintų kokybę. Labai greitai pastebėjome, jog skandinaviško dizaino gaminiai patrauklūs pirkėjams, todėl maždaug po metų įkūrėme fizinę parduotuvę “Skandiamo” viename iš sostinės prekybos ir pramogų centrų“, – džiaugiasi pašnekovė, internetinę parduotuvę įkūrusi kone prieš dvejus metus, o fizinę – prieš penkis mėnesius.

Kai kyla idėja, ji įsišaknyja taip, kad tampa dalimi tavęs. Tuomet ji privalo pasiteisinti. Daug kas šiame versle buvo nauja, tačiau tie atradimai tik grūdino, ugdė ir skatino tobulėti bei žengti pirmyn. Taip yra iki šiol. Klientų, atstovaujamų gamintojų palaikymas mus įkvepia ir motyvuoja.

S. Kriūnė

„Tai drąsiai vadinu sinergija – šie būdai papildo vienas kitą. Dalis žmonių, pirmą kartą pamatę daiktus abejoja, ar jie išties tokie patrauklūs ir ar bus tokie smagūs naudoti kaip pamačius nuotraukose, perskaičius aprašymus. Taigi, jie turi galimybę ateiti ir tuo įsitikinti. Ir atvirkščiai – apžiūrėję “gyvai”, vėliau drąsiai perka elektroninėje parduotuvėje, nes žino, jog šių gamintojų produktai nenuvils“, – kaip elektroninė ir reali parduotuvė papildo viena kitą pasakoja S. Kriūnė.

Geras skonis reikliems klientams

„Nuo pat įsikūrimo rinkomės žinomus prekės ženklus, žinomų dizainerių kūrinius. Dauguma jų pelnė įvairių pasaulinio garso apdovanojimų. Asortimentą nuolat pildėme skandinaviškais gaminiais, taip pat lietuvių dizainerių daiktais, kurie savo dizainu artimi skandinaviškam stiliui. Stebėti ir ieškoti “deimančiukų”, kurie šildytų mūsų kasdienybę tampa nuolatiniu procesu. Tai dvigubas malonumas – tiek dėl savęs, tiek dėl galimybės suteikti džiaugsmą tiems, kurie vertina estetišką buitį, ieško įdomių dovanų“, – į ką atsižvelgia pildant asortimentą dėsto verslininkė.

Kai verslas tampa žmogaus dalimi

“Kai kyla idėja, ji įsišaknyja taip, kad tampa dalimi tavęs. Tuomet ji privalo pasiteisinti. Daug kas šiame versle buvo nauja, tačiau tie atradimai tik grūdino, ugdė ir skatino tobulėti bei žengti pirmyn. Taip yra iki šiol. Klientų, atstovaujamų gamintojų palaikymas mus įkvepia ir motyvuoja“, – kaip tikėjimas idėja padeda kurti verslą įsitikinusi S. Kriūnė, verslą kurti ėmusis su vaikystės drauge, su kuria darbuojasi ir toliau.

Įkurti verslą, anot pašnekovės, nebuvo taip paprasta, tačiau šaunių žmonių pagalba jai, esą, labai padėjo perprasti ne tik formalumus, o ir kitus verslumo įgūdžius, kurie leidžia nebijoti net konkurencijos: „Jei kalbėsimės apie emocinę būseną), viskas atsiperka jau sutikus pirmuosius klientus, perskaičius pirmuosius atsiliepimus laiškuose. Ir tai vyksta kasdieną“.

Sunkiomis akimirkomis vedė tikėjimas idėja

„Dabar vyksta verslo augimas, kuris mus džiugina: dėliojame plėtros mintis, galimybes. Žmonių bei mūsų atstovaujamų gamintojų įvertinimas – lyg varikliukas, kuris ragina siekti, žengti pirmyn“, – sako verslininkė, kuri vadovaujasi nuoširdžiu bendravimu su žmonėmis, naujų idėjų bei iššūkių ieškojimo principais.

Pasak S. Kriūnės, eigoje būta ir sunkių akimirkų: „Pradžioje nebuvome pakankamai įvertinę laiko sąnaudų, tad jo vis pritrūkdavo, norėjosi, jog idėjos būtų įgyvendinamos greičiau. Atlikome daug techninio darbo, kuris yra būtinas, bet nebuvo labai kūrybiškas. Tačiau apie veiklos nutraukimą mintis nebuvo kilusi nei akimirką. Sunkius momentus įveikė tikėjimas, optimizmas, darbas, entuziazmas“.

„Tai padėjo – užsiauginome būrį lojalių klientų – įmonių, žmonių, kuriuos drąsiai vadiname „Skandiamo“ draugais, bičiuliais, įgijome patirties, o entuziazmas išliko toks pat. Taigi dabar yra geriausi šio verslo laikai, – tikina S. Kriūnė. Pasak jos, imantis verslo svarbu atrasti savo originalų kelią, „užsidegti“ idėja ir tuomet savo išskirtinumą parodyti veikloje, stengtis jį pabrėžti. – Manau, jog ši taisyklė galioja bet kuriai verslo idėjai. O geriausiai jas įgyvendina patys kūrėjai“.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.