...

Santaupos ir kantrybė padėjo įkurti verslą

Verslas

2016.05.15

Autorius: Aistė Noreikaitė

Temos: , .

Santaupos ir kantrybė padėjo įkurti verslą

„JBminerals Cosmetics“ įkūrėja - Jūratė Brasiūnaitė. Asmeninio albumo nuotr.

Ilgus metus sprendžiamos odos problemos klaipėdietė Jūratę Brasiūnaitę (36) paskatino imti ir sukurti liniją mineralinės kosmetikos priemonių, kurios būtų ne tik malonios odai, bet ir ją puoselėtų.

Asmeninis poreikis padiktavo verslo idėją

„Turint jautrią odą, vienoje Italijos vaistinėje man pasiūlė naudoti mineralinį makiažą. Išbandžiusi supratau, kad tai mano kosmetika. Vasarą pirktas makiažo pagrindas žiemą tapo per tamsus, tuomet ir kilo idėja gaminti tinkamus gaminius. Pradėjau tobulinti žinias apie mineralinę kosmetiką ir jos naudojimą. Tvirtai tikiu, kad kosmetika turi puoselėti mūsų odą, o ne kenkti. Bene visos svajojame apie gražią ir nepriekaištingą odą, spinduliuojančią svei- kata. Tad su tokiu svarbiu uždaviniu gimė „JBminerals Cosmetics“. Verslą pradėjau, nes tikėjau savimi ir savo idėja. Man tai buvo iššūkis“, – verslo užuomazgas dėsto pašnekovė. Dabar verslininkė didžiuojasi įvairiu gaminių asortimentu, kurį lėmė itin kruopščiai suderintos sudedamosios dalys.

 

„Sunkiausia buvo rasti tinkamus verslo partnerius.“

J. Brasiūnaitė

 

Moteris atskleidžia, kad pradedant verslą jai reikėjo ne tik gerai paskirstyti santaupas, bet ir neišvaistyti kantrybės. Mat, norėdama pradėti veiklą, ji turėjo rasti tik gamybos paskirties patalpas. „Jų ieškojau daugiau nei šešis mėnesius (netikdavo arba paskirtis, arba nuomos kaina). Radusi patalpas privalėjau jas įrengti pagal ES standartus, kad atitiktų geros gamybos vadovą. Įrengus patalpas reikėjo gauti higienos pasą. Gavus higienos pasą – rasti patiki- mus tiekėjus (o Lietuvoje jų tikrai mažai). Tik tada prasidėjo kosmetikos priemonių gamyba. Sunkiausia buvo rasti tinkamus verslo partnerius“, – verslo idėjos įgyvendinimą prisimena pašnekovė.

Tarp konkurentų naudingas solidarumas

Kalbėdama apie verslo patirtį, moteris tikina, kad su konkurentais verta elgtis solidariai. „Atrodys keista, bet jie gali padėti klestėti. Jų dėka klientai gauna daugiau informacijos apie gaminį. Nebijokite konkurentų. Juk klientas pats ras sau tinkamą gaminį, produktą ar paslaugą“, – pataria verslininkė. Vertingiau laiką skirti ne konkurencijai, o klientams pritraukti. „Vieni sėkmingiausių būdų iš mano pačios praktikos: nemokami seminarai, kaip naudoti mineralinę kosmetiką; nemokamas makiažas; investicija į nemokamus mėginukus; įvairių straipsnių, tinklaraščių rašymas apie mineralinės kosmetikos ypatybes ir naudojimą; akcijos ir konkursai socialiniame tinkle „Facebook“, – pavyzdžius vardija J. Brasiūnaitė.

Nuosavas verslas moteriai suteikė galimybę visapusiškai tobulėti: studijuoti, išmokti naujų dalykų, užmegzti daugiau pažinčių ir pajusti, kad esi Lietuvos ekonomikos dalis. O svarbiausios išmoktos vertybės versle – pasitikėjimas ir atkaklumas siekiant savo tikslo.

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje bznstart.lt/StartupsWomen iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą: bznstart.lt/surveys/display/2h3q8kgz

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.