...

Programa, dėl kurios laimi visi

Verslas

2016.05.02

Autorius: Ieva Drungilaitė

Temos: , .

Programa, dėl kurios laimi visi

Programėlės „CashOut“ kūrėjas - Laurynas Almanis. Asmeninio archyvo nuotr.

Iš Naujosios Akmenės kilęs Laurynas Almanis (23) nuo mažens turi verslumo pagrindus. Tad, suradęs spragą mažmeninės prekybos srityje, jis su kolegomis nusprendė sukurti programėlę „CashOut“, kuri suteiktų naudos ir verslui, ir vartotojams.

Programa „CashOut“ sukuria situaciją, kai laimi visi (angl. win-win). Anot pašnekovo, iki šiol vykusi prekių priežiūra, prekybos vietoje taikomų akcijų stebėjimo sistema su „CashOut“ programa visiškai supaprastinama.

„Pasinaudodami minios paslaugomis (angl. crowdsourcing), greitai gendančių ir kitų produktų gamintojai galėtų realiuoju laiku stebėti savo prekių išdėstymą, kiekį, kainodarą, taikomas akcijas parduotuvėse, kurioms tiekia prekes. Jiems nereikėtų samdyti žmonių, siųsti vadybininkų į įvairias prekybos vietas, leisti pinigų transporto išlaidoms, visą darbą už mažesnį atlygį atliktų talkininkai – bet kas, turintis išmanųjį „Android“, – tikina pašnekovas.

 

„Svarbiausia nenuleisti rankų atsiradus pirmiems sunkumams. Bet kokiu atveju niekas nepakeis įdėto darbo, nėra jokios magiškos formulės, yra tik darbas“

L. Almanis

 

Minėti talkininkai šioje situacijoje taip pat turėtų naudos. Pasak L. Almanio, kiekvienas, turintis telefoną su „Android“ operacine sistema, galėtų prisijungti ir užsidirbti papildomų pajamų. Programa atsiunčia jiems užduotis, pagal artimiausią buvimo vietą, o taikomi algoritmai neleidžia sukčiauti – būtina prekių priežiūros darbą atlikti tinkamai.

„Įmonės sutaupo pinigų ir laiko, surinkdamos verslui labai svarbią vaizdinę prekių priežiūros informaciją, o programėlės naudotojai turi galimybę savarankiškai pasirinktu laiku dirbti visuomenei puikiai žinomoms įmonėms. Tai jiems gera patirtis suprasti, kaip vyksta prekių priežiūros procesas. Tačiau svarbiausia nepamiršti pagrindinės suteikiamos pridėtinės vertės – tai konkurencinis pranašumas. Įmonės, panaudojusios mūsų įrankį, turėtų galimybę išsiskirti iš savo konkurentų ir kartu parduoti daugiau produkcijos“, – dėsto L. Almanis.

Jauni, bet patyrę

Vos 23 metų idėjos autorius sakosi patirtį kaupęs jau ne vienus metus. Tai leido įžvelgti problemas ir pradėti savo veiklą.

„Dar dirbant Danijoje su startuoliu, pritraukusiu daugiau nei 6 mln. eurų investicijų, teko tiesiogiai susidurti su sparčiai augančiu mobiliųjų technologijų poreikiu daugelyje pramonės šakų. Viena tokių yra mažmeninė prekyba – šioje rinkoje daugybė neišnaudotų galimybių, o mažmenininkams tiesiog būtinos naujos technologijos ir inovatyvūs sprendimo būdai, norint išsiskirti didžiulės konkurencijos sąlygomis“, – teigia pašnekovas.

Siekti užsibrėžtų aukštų tikslų padeda patyrusi komanda „Tomas – mūsų komercijos direktorius, turintis daugiau nei dešimties metų vadovavimo patirtį mažmeninės prekybos rinkoje. Mantas – IT specialistas, jau daugiau kaip penkerius metus dirbantis sudėtingų technologinių programų kūrimo srityje. Trečiasis prie komandos prisijungęs narys Tadas taip pat nemažai patyręs, anksčiau yra kūręs „Android“ programėles bankams“, – džiaugiasi L. Almanis.

Be konkurentų būtų neramu

Nors dauguma pradėdami veiklą bijo konkurencingos rinkos, L. Almanis, priešingai, teigia, kad jų nebuvimas sukeltų nerimą. „Panašių technologijų, žinoma, yra. Jeigu nebūtų, aš būčiau labai stipriai sunerimęs dėl savo idėjos. Tačiau idealo, kurį norėtume atkartoti, neturime. Kadangi šiuo projektu orientuojamės į pardavimus verslui, tiesiog stengiamės kurti sistemą, atsižvelgdami į rinkos poreikius. Rinkos nepakeisi, protingiausia prisitaikyti ir stengtis išspręsti tikrą problemą, išgydyti tai, kas skauda“, – sako jis.

Projekto plėtojimą skatina stiprus tikėjimas savo veikla. „Pradėję bendrauti su pirmaisiais potencialiais klientais, gavome daug palaikymo ir kartu tobuliname sistemą. Tikime tuo, ką darome, ir prieš pasitvirtindami atnaujinimą visada diskutuojame su bendraįkūrėjais, bandome surasti visus už ir prieš. Kol neturime visų komandos narių pritarimo, tol pakeitimų nepatvirtiname“, – atskleidžia idėjos autorius.

CashOut“ augimas šiuo metu vyksta natūraliai, remiamas komandos lėšomis. Nors ir gavo keletą finansavimo pasiūlymų iš užsienio verslo angelų, jų priimti komandos nariai neskuba. Pašnekovo teigimu, šiuo metu komandai norisi daugiau laisvės savoms idėjoms įgyvendini ir tokioje ankstyvoje stadijoje būtų sudėtinga pritraukti investicijų įmonei palankiomis sąlygomis.

Vertinga kiekviena patirtis

Pašnekovo teigimu, verslumas – gyvenimo būdas. Per savo veiklos metus L. Almanis daug ką suprato apie verslą. „Svarbiausia yra nuoseklus komandinis darbas ir tikėjimas tuo, ką darai. Šis projektas padėjo išsiugdyti atkaklumą ir iššūkius paversti stiprybėmis. Svarbiausia nenuleisti rankų atsiradus pirmiems sunkumams. Bet kokiu atveju niekas nepakeis įdėto darbo, nėra jokios magiškos formulės, yra tik darbas“, – neabejoja pašnekovas.

Visiems, svajojantiems apie verslo pradžią, pašnekovas pataria išsigryninti savo tikslus ir norus, o tuomet veikti. „Rekomenduočiau pirmiausia pradėti nuo savęs, svarbu suprasti, ko žmogus iš tiesų nori, kokios jo stiprybės ir silpnybės ir ar jis tikrai pasiryžęs naujiems iššūkiams. Pagal statistiką beveik visur skelbiama, kad devyniems iš dešimties startuolių galų gale nepasiseka, todėl reikia pasiryžti mėgautis pačiu verslo kūrimo procesu ir kaupti patirtį, o ne tikėtis greitų vaisių. Kai pamatai, kiek daug visko vyksta startuolių ekosistemoje, supranti, kad reikia mažiausiai bijoti ką nors mėginti. Mes patys turime mažiausiai ką prarasti“, – išnaudoti pasitaikančias galimybes skatina L. Almanis.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.