...

Plėtojant jauną verslą – pasirūpink efektyvia komunikacija ir finansais

Verslas

2017.05.16

Autorius: Urtė Kasparavičiūtė

Temos: , , , .

Plėtojant jauną verslą – pasirūpink efektyvia komunikacija ir finansais

Komunikacijos ir pardavimo sėkmė priklauso ne nuo vieno kanalo, o nuo tinkamo jų komplekso. pixabay.com nuotr.

#LAUNCH 2017“ – didžiausias jauno verslo forumas, vyksiantis birželio 6 dieną. Šis renginys sukvies geriausius įvairių sričių specialistus, kurie dalysis savo patirtimi, inovatyviais verslo plėtros sprendimais ir padės praplėsti jaunųjų verslininkų akiratį pirmą kartą rengiamais naudingais mokymų moduliais apie „Facebook“, „Google“, mokesčius ir kitus ne mažiau naudingus verslo įrankius. Dalyviai, išklausę mokymų modulius, gaus specialius pažymėjimus ir turės galimybę laimėti oranžinius sulankstomus paspirtukus „Pigeon“. Apie pagrindinius mokymus ir jų naudą dalyviams pasakoja modulių lektoriai.

Mokys suvokti „Google“ komunikacijos priemonių reikšmę

„Dažniausiai mokymuose kalbama apie konkrečias priemones: „Facebook“, „Google AdWords“, „Instagram“, „LinkedIn“, jų funkcionalumą, galimybes, naujoves, taikymą. Bendraudamas su vadovais, potencialiais klientais ir už internetinę rinkodarą atsakingais asmenimis, pastebėjau, kad jie dažniausiai prašo konkrečios priemonės naudojimo žinių. Komunikacijos ir pardavimo sėkmė priklauso ne nuo vieno kanalo, o nuo tinkamo jų komplekso. Čia kaip gaminant sriubą – įdėsite per daug ar per mažai ingredientų ir rezultatas bus kitoks. Mano manymu, visuomet sudėtingiausia tai, kokį priemonių kompleksą bei kokiomis proporcijomis parinkti ir kokius tinkamus internetinės komunikacijos rodiklius išsirinkti. „Google“ surinkti didieji duomenys apie vartotojų elgseną internete aiškiai parodė jų pirkimo ciklą, kuriame svarbu suprasti, kokius produktus ar kitus komunikacijos sprendimus taikyti vartotojų pirkimo kelyje, siekiant didesnių pardavimų bei geresnių rezultatų verslo rinkoje. Mano mokymų metu dalyviai supras „Google“ ir kitų komunikacijos priemonių reikšmę vartotojų pirkimo cikle, išmoks jas tinkamai pasirinkti. Taip pat bus aiškinama apie tai, kokios „Google“ priemonės šiais laikais yra privalomos internetinėje rinkodaroje“, – apie „#LAUNCH 2017“ vedamus mokymus ir jų teikiamas žinias pasakoja duomenų analitikas, sertifikuotas „Google AdWords“ ir „Google Analytics“ specialistas, turintis ekonominį ir programuotojo išsilavinimą, verslininkas Remigijus Kuliešius (nuotr. kairėje).

Pateiks informaciją, kuri padėtų taupyti pinigus

„Facebook“ mokymai, kurių lektorius – rinkodaros specialistas Justinas Mikulskis (nuotr. dešinėje), padės suvokti socialinio tinklo „Facebook“ reklamos parametrus, jų skirtumus ir panašumus. Modulio metu lektorius dalysis patirtimi, kaip sumažinti „Facebook“ reklamos investicijas.

J. Mikulskis pasakoja, kad neretai įvairiuose mokymuose pasigenda ne beletristinės teorijos, o reikalingų praktinių žinių. ,,Mano tikslas – pateikti aiškią informaciją, kuri padėtų taupyti pinigus, – tikina modulio apie „Facebook“ lektorius. – Kadangi „Facebook“ kinta kiekvieną savaitę, pasistengsiu pateikti svarbiausias paskutinio mėnesio aktualijas, praktikas. Būtent tas praktikas, kurias pateikia ne Lietuvos lektoriai ar universitetai, o patys didžiausi rinkodaros konsultavimo puslapiai, kalbantys apie tai, kas bus socialiniuose tinkluose po savaitės, mėnesio, pusės metų. Tai svarbi informacija, nes verslas, atsižvelgdamas į būsimas aktualijas, gali pradėti planuoti savo veiksmus, pokyčius. Mano mokymus sudarys dvi dalys: veiksnių, kaip reikėtų naudoti „Facebook“, kas galbūt yra primiršta, priminimas ir tai, ko verslininkai turėtų klausti savo specialistų, atsakingų už rinkodarą, nes neretai statistika galima manipuliuoti. Esu pastebėjęs, kad 50 proc. verslininkų pasirenka „Facebook“ kaip reklamos sklaidos kanalą, bet, nepajutę grįžtamosios naudos, jį greitai nurašo. Tad stebėdamas tai, ko žmonėms reikia, kokie klausimai ir problemos jiems svarbios, bandysiu prisitaikyti ir suteikti žinių visiems: ir nusimanantiesiems, ir norintiesiems sužinoti.“

Ragins įsivertinti rizikas ir plėtros galimybes

Taip pat renginyje dalyvių lauks mokymai apie mokesčius, kuriuos rengs „KM Consulting“ įkūrėja, mokesčių konsultantė, finansininkė Kristina Makaveckaitė (nuotr. kairėje), pelniusi Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacijos suteiktą buhalterio profesionalo vardą. Ji suteiks praktinių patarimų tiems, kurie pradeda verslą. „Mano mokymai orientuosis į jauną verslą, jo kūrėjus. Žadu suteikti svarbiausius pagrindus apie tai, kaip elgtis su mokesčiais, kaip išgyventi pirmuosius šešis verslo mėnesius, supažindinti su finansiniais skaičiais. Tai lyg orientyras, reikalingas pradedant verslą, padedantis suvokti, kaip viską tinkamai apsiskaičiuoti. Pastebėjau, kad jauniesiems verslininkams neretai trūksta pagrindinių žinių apie tai, kaip elgtis su mokesčiais. Žmones reikia tinkamai nukreipti, supažindinti su mokestinėmis prievolėmis, padėti išsirinkti optimalią verslo formą. Svarbu nepamiršti, kad visada turime įsivertinti mokestines rizikas, plėtros galimybes, išorinio finansavimo poreikį ateičiai“, – tikina „#LAUNCH 2017“ lektorė.

Ekspertai

Kristina Makaveckaitė

Kristina Makaveckaitė

Mokesčių konsultantė / KM Consulting

Justinas Mikulskis

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Remigijus Kuliešius

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.