...

Netradicinių verslo knygų „Top 7“

Verslas

2012.08.08

Autorius: Juliana Miliut

Temos: .

Netradicinių verslo knygų „Top 7“

Septynios verslo knygos, kurios tikrai motyvuoja ir skatina imtis didžiųjų permainų Mianda Design Solutions/ Gabrielės Rybinaitės fotomontažas

Sunku nepasimesti tarp nuolat leidžiamų verslo vadovų ir patarimų? Akys raibsta nuo gausybės spaustuvės dažais vis dar kvepiančių pasaulinių verslo bestselerių knygynų lentynuose? Ką pasirinkti? Verslo magnato biografiją? Mokslininkų tyrimais ir matematiniais skaičiavimais paremtus verslo vadovėlius? Psichologų ir netgi parapsichologų siūlomus patarimus? Laiko ir pinigų sąnaudų pareikalausiančios verslo knygos pagrindinis rodiklis – išliekamoji vertė ir nauda. Pristatome septynias verslo knygas, kurios tikrai motyvuoja ir skatina imtis didžiųjų permainų.

1. K. Yamashita ir S. Spataro – „Išklimpti“ (angl. Unstuck)

Knyga, kuri ryškiai išsiskiria iš kitų verslo kategorijos leidinių. Ji skirta žmonėms, kurie užstrigo klampiame darbo, verslo ar gyvenimo liūne. Tai veiksmų taškų, mažų įrankių, patarimų, užuominų, aliuzijų ir citatų rinkinys, padedantis suprasti, kodėl esame įkalinti ir negalime atsikratyti įstrigimo būsenos. Šis leidinys – kelrodė žvaigždė į laisvę. Jeigu nepatinka tradicinės, nuobodžios verslo knygos, kurių skaitymas ir galiausiai informacijos virškinimas dažnai užtrunka kone amžinybę, rinkitės „Išklimpti“.

2. Susana Barksdale ir Teri Lundo – „10 žingsnių iki sėkmingo strateginio planavimo“ (angl. 10 Steps to Successful Strategic Planning)

Pavargote nuo nuobodžių, nenuovokių strategavimo knygų? Tai vadovas, kuris atskleis, ką daryti. Kai kuriems strategavimo puristams ji gali pasirodyti pernelyg supaprastinta arba pernelyg išsami mažesnėms įmonėms, tačiau iš tikrųjų ji nusitaiko į aukso viduriuką. Svarbiausia, kad viskas orientuota į priemones, metodus ir realius pavyzdžius, kurie gelbsti peržiūrint ir planuojant verslą.

3. Connorir Sears – „Kodėl darbas yra keistas“ (angl. Why Work is Weird)

Puikus aprašymas ir modelis žmonių tipų, su kuriais kiekvieną dieną tenka susidurti tipiniame biure ar verslo vingiuose. Ar pažįstate žargonų narkomaną (entuziastą) arba topšunį (dominantą)? Iš vaizdingų aprašymų ir pavyzdžių tikriausiai atpažinsite ne tik kolegas, erzinantį viršininką, bet ir save. Svarbiausias veikėjas –darbo gydytojas (angl. Workdoctor) – pateikia paprastus, bet įžvalgius pastebėjimus apie ligų priežastis ir pataria, kaip jas sustabdyti.

4. Allyson Lewis – „Septynių minučių skirtumas. Maži žingsniai į didelius pokyčius“ (angl. The Seven Minute Difference. Small Steps to Big Changes)

Atlikti tyrimai rodo, kad vidutinio įmonės vadovo koncentruotas dėmesys į vieną idėją ar darbą trunka septynias minutes (tikrai taip ilgai?). Ši knyga moko, kaip atsižvelgiant į tas septynias minutes ir jas išnaudojant maksimaliomis priemonėmis iš esmės keisti savo gyvenimą. Jūs nenorėsite pritaikyti visų šių patarimų ir metodų, tačiau net ir kelių naudojimas turės didelį poveikį jūsų gyvenimui ir darbui.

5. Paulas R.DiModica – „Išankstinio pardavimo vertė“ (angl. Value Forward Selling)

Amerikiečių parašyta knyga tam tikrais aspektais gali būti nepriimtina europiečių verslininkų auditorijai. Tačiau jeigu sugebėsite nesureikšminti šio fakto, suprasite, kad ji išties vertinga. Dėmesio centre – ne vidutinio lygio valdymas ir vadyba, o aukščiausios klasės pardavimas. Norite sužinoti realų ir aiškų kelią, kaip iškelti savo verslą? Arba rasti paprastų būdų, kaip pristatyti savo projektus ir pasiūlymus ne banalių skaidrių? Visą tai ir dar daug kitų vertingų patarimų laukia jūsų.

6. Robertas Cravenas – „Šviesi rinkodara“ (angl. Bright Marketing)

Kodėl žmonės turėtų nerimauti pirkdami iš jūsų? Kasdien mus atakuoja daugiau kaip 4 000 rinkodaros pranešimų. Kaip išsiskirti iš minios ir pasiekti tikslą? Paprastos priemonės ir metodai, padėsiantys sutelkti dėmesį į savo pagrindines tezes, ir puikus rinkinys originalių bei vertingų klausimų, paskatinsiančių mąstyti geriau už konkurentus.

7. Tomas Petersas – „Lyderystė“ (angl. Leadership)

Kišeninė knyga, priklausanti lyderystės pagrindų serijai. Tai šviesi, patraukli, šiek tiek erzinanti ir mąstyti provokuojanti verslo knyga. Lyderystės meno per dieną išmokti neįmanoma, tačiau šioje knygoje rasite tiek daug ir pagaliau būsite priversti pradėti ko nors imtis jau šiandien.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.