...

„Mūsų pasakų“ kūrėjai: „Siekiame tapti žinomu prekių ženklu!“

Verslas

2015.12.29

Autorius: Aistė Noreikaitė

Temos: .

„Mūsų pasakų“ kūrėjai: „Siekiame tapti žinomu prekių ženklu!“

Drabužių linijos „Mūsų pasakos“ kūrėjos - Roberta Kanareika ir Milita Preikšaitytė. Asmeninio archyvo nuotr.

Klaipėdietė drabužių dizainerė Roberta Kanareika (22) su draugais Vytautu ir Milita Preikšaičiais sukūrė drabužių liniją „Mūsų pasakos“. Šie gaminiai išsiskiria piešiniais, šilkografijos būdu perkeltais ant drabužių, kurių dizainą ir kuria patys „Mūsų pasakų“ sumanytojai. Bendraįkūrėjos R. Kanareikos išsamiau teiravomės apie drabužių linijos idėją, veiklą ir perspektyvas.

Verslo pradžia – savotiškas eksperimentas

Jauni ir ambicingi „Mūsų pasakų“ kūrėjai pirmiausia norėjo save išbandyti. „Susikooperavę į komandą pamatėme, kad mūsų visų savybės galėtų puikiai derėti ir atsispindėti kuriant drabužius“, – dėsto pašnekovė.

R. Kanareika pasakoja, kad viskas prasidėjo kovą, kai jau pavasaris diktavo nuotaikas, o M. ir V. Preikšaičių piešiniai buvo per ilgai pamiršti stalčiuose. „Susėdome, sugalvojome pavadinimą ir nuo tada leidome tekėti savaime. Pirmąjį drabužį sukūrėme vasaros pradžioje. Tai buvo balta suknelė su kaukole ir vilku. Buvome be galo susijaudinę, laimingi, šypsojomės. Atsimenu mūsų su Vytautu pokalbį, ką tik pradėjus prekybą. „Ką darytum, jeigu mieste sutiktum žmogų, apsivilkusį „Mūsų pasakų“ drabužius?“ – paklausė jis. „Tikriausiai pribėgčiau apkabinti“, – labai gerai prisimenu savo atsakymą“, – su šypsena atskleidžia mergina.

 

„Yra labai daug gabių, įdomių, tikrai gerų prekių ženklų, bet mums ši veikla taip pat labai patinka, todėl, norint išlikti, reikia išsiskirti, pelnyti kliento meilę ir pasitikėjimą, o tam reikia labai daug laiko“

R. Kanareika

 

Jaunieji verslininkai visko mokėsi kurdami. Labiausiai jie džiaugiasi dingusia baime klysti. „Na, suklydome – negerai, nepatenkinti, tačiau mes stengiamės. Iš tiesų daug svarbiau atsikelti devintą kartą, negu aštuonis suklupti. Tai pajutome patys. Tik galiu patvirtinti, jog pradžioje viskas atrodė daug paprasčiau, bet kad verta – tai faktas“, – aiškina pašnekovė.

„Mūsų pasakų“ projektas toliau gvildenamas, kuriamos naujos kolekcijos, galvojamos naujos idėjos, piešiniai ir spalvos.

Išskirtiniai piešiniai ant drabužių

Didžiausias „Mūsų pasakų“ išskirtinumas – drabužius puošiantys piešiniai. Juos piešia vieni iš įkūrėjų – iliustratoriai Vytautas ir Milita. „Kiekvieną vakarą atėjusi pas Militą, apžiūrinėdavau nerealius piešinius ir negalėdavau patikėti, kad toks talentas matomas tik šeimos nariams. Nusprendėme, kad gerais dalykais reikia dalytis su visu pasauliu, tad taip ir gimė „Mūsų pasakos“, – pasakoja pašnekovė.

R. Kanareika pabrėžia, kad „Mūsų pasakos“ – tai drabužių linija, skirta moderniems žmonėms, galbūt kažkiek skubantiems ir norintiems jaustis patogiai, atrodyti gerai ir skleisti tam tikrą žinią ar idėją.

Anot verslininkės, jų sukurta drabužių linija suteikia daug vietos tobulėti: galima nuo vieno stiliaus šokti prie kito, laviruoti spalvų ir medžiagų labirintuose, atrasti naujų draugų, puikių pašnekovų, gauti patarimų, o svarbiausia – gauti tik gerosios patirties.

Pasiteiravus apie investicijas, mergina tikina, kad jų reikėjo minimaliai. „Dėl to dėkojame Vytautui, kuris nepabijojo ir rizikavo, o „Mūsų pasakos“ jau atsipirko. Visų pirma atsipirko klientų komentarais, meilės laiškais ir komplimentais. Tiesa, buvo ir kritikos, bet kai ji konstruktyvi, ją priimi labai maloniai, žengdamas dar vieną žingsnį link kokybės. Svarbiausias dalykas – kantrybė. Kantrybė klientui, darbui, medžiagai, viskam, nes būtent šios dorybės ir pritrūksta, tikrai ne finansų“, – patirtimi dalijasi verslininkė.

Sunkiausia rasti sau vietą po saule

Anot R. Kanareikos, drabužių versle svarbiausia nepasiklysti dizainerių ir kūrėjų džiunglėse. Sunku, bet būtina rasti savo vietą. „Yra labai daug gabių, įdomių, tikrai gerų prekių ženklų, bet mums ši veikla taip pat labai patinka, todėl, norint išlikti, reikia išsiskirti, pelnyti kliento meilę ir pasitikėjimą, o tam reikia labai daug laiko“, – dėsto pašnekovė. Mergina džiaugiasi, kad „Mūsų pasakos“ jau rado savo klientų, kurie perka viską, kas sukuriama, ir juos puošia ne vienas drabužis iš kolekcijų.

Sėkmingai ieškoti savo vietos po saule jaunuosius verslininkus įkvepia būtent pirkėjai ir jų reakcijos. „Nepaprastai gera pasidaro, kai matai atsiųstas nuotraukas, o jose klientai laimingi, patenkinti ir jaučiasi puikiai atradę mus. Norime būti žinomi dėl kokybės ir išskirtinumo – to ir siekiame. Šiuo metu tikslas yra tapti autoritetinga drabužių linija Lietuvoje, būti žinomiems, kokybiškiems ir mylimiems“, – teigia R. Kanareika.

Pabaigoje pašnekovė ragina nedvejoti ir imtis savo verslo. „Galbūt galėčiau palyginti bet kokią naują veiklą su šuoliu parašiutu – žinai, kad instruktorius už nugaros, žinai, kad parašiutas ant pečių, žinai, kad saugu, bet tuo pačiu kyla klausimas: „O kas, jeigu?“ Svarbiausia yra įkvėpti gerą gurkšnį oro, užsidėti akinius ir ištiesti rankas, o tada pajusti šuolio galią. Patikėkite, tokie šuoliai yra geriausia patirtis jūsų gyvenime. Šokite!“ – motyvuoja jaunoji verslininkė.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.