Masažo namuose „Nidos kopos“ – gintaro terapija
2014.07.31
Temos: Vadyba.
„Mes deriname geriausias masažo technikas su išskirtinėmis gintaro savybėmis“, – sakė UAB „Kabinetas“, valdančios masažo salonus „Nidos kopos“, įkūrėjas ir vadovas 30 m. vilnietis Medartas Dabašauskas. Pirmas masažo salonas duris atvėrė 2013-ųjų vasarą Nidoje, antras – tų pačių metų spalio viduryje pačioje Vilniaus širdyje, šalia Katedros aikštės. Pasidomėjau, kaip kilo ši verslo idėja ir mintis klientams siūlyti grožio procedūras su gintaru.
Verslo pradžia – su draugo pagalba
Lietuvos karo akademijoje tarptautinių santykių mokslus ir Vilniaus kolegijoje kineziterapiją studijavęs M. Dabašauskas, paklaustas, kaip kilo mintis įkurti masažo saloną, pasakojo: „Ketverius metus dirbau masažuotoju privačiai ir nuolat svajojau apie nuosavus masažo namus. Kai kilo mintis imtis verslo, dirbau pirtininku vandens parke „Vichy“, masažuotoju vienoje privačioje klinikoje, be to, teikiau masažo paslaugas privačiai.
Kadangi visiškai neturėjau verslo patirties, pradėti veikti buvo be galo sunku. Tačiau viskas susidėliojo kaip kažkur girdėtame posakyje: jei labai ko nors nori, supantis pasaulis veržiasi tau padėti“, – džiaugėsi vyras.
M. Dabašauskas prasitarė vieną dieną sulaukęs seno bičiulio skambučio: „Jis gerai pažinojo Nidą, matė ten nišą, buvo sukaupęs gana didelę verslo patirtį. Kitaip tariant, turėjau svajonę, o jis pasiūlė visa, ko man trūko, kad ji išsipildytų. Nedvejodamas sutikau ir po kelių mėnesių diskusijų bei svarstymų derinant mano, kaip specialisto, norus ir poreikius bei partnerio patirtį, įžvalgas ir ryžtą buvo žengti pirmieji „Nidos kopų“ žingsneliai“, – veiklos pradžią prisiminė verslininkas ir pabrėžė, kad įkuriant „Nidos kopas“ didžiulį vaidmenį atliko dizainerė, architektė Viktorija Emde. Ji ne tik sukūrė unikalų masažo namų interjerą, bet ir svariai prisidėjo įgyvendinant idėją.
Koreguoti verslo planą – įprasta
M. Dabašauskas atskleidė, kad sprendimą, kokią verslo formą rinktis, patikėjo kolegai. „Esu dėkingas draugui už kantrybę ir neįkainojamą galimybę stebėti, klausti, tartis ir mokytis“, – gražių žodžių bendraminčiui, nenorinčiam viešai skelbti savo vardo, negailėjo vyras.
Nuo jųdviejų pirmo susitikimo aptarti verslo planų iki masažo namų Nidoje atidarymo praėjo maždaug pusė metų. Verslininkas prisiminė, kad partneris jau turėjo informacijos apie vietos rinką, buvo atlikęs tam tikrus skaičiavimus, turėjo planą.
Draugų, kurie jau pradėję savo verslą, patarimai bei partnerio sukaupta patirtis leido sutaupyti daug laiko. Tiesa, paaiškėjo, kad kiekviena veikla turi savo niuansų.
M.Dabašauskas
„Tiesa, supratau svarbų dalyką – kad kiekvienas verslo planas nėra galutinis. Viskas labai dinamiška, situacija gali keistis gana dažnai ir į ją reikia tinkamai reaguoti. Todėl nuolatinis rezultatų ir situacijos vertinimas bei plano koregavimas yra kasdienybė“, – tvirtino masažo salono „Nidos kopos“ vadovas.
Didžiausias sunkumas pradedant verslą, anot M. Dabašausko, buvo patirties stoka. „Daugumą darbų kaip įmonės vadovui reikėjo įveikti pačiam. Nauji dalykai ir tam tikra nežinomybė kėlė daug streso. Esu dėkingas savo žmonai Indrei, kuri likusi su vaikais Vilniuje mane palaikė bet kokioje situacijoje, tikėjo ir leido judėti svajonės išsipildymo link“, – sakė M. Dabašauskas.
Visų išlaidų numatyti neįmanoma
Verslininkas prisiminė, kad prieš pradėdamas verslą svarstė, kur įsikurti, kuo išsiskirti ir kaip pritraukti klientus. „Draugų, kurie jau pradėję savo verslą, patarimai bei partnerio sukaupta patirtis leido sutaupyti daug laiko. Tiesa, paaiškėjo, kad kiekviena veikla turi savo niuansų“, – šyptelėjo pašnekovas.
Įvardyti sumos, kurios reikėjo verslo pradžiai, verslininkas sakė nenorįs, bet pabrėžė, jog susidaryti išlaidų planą yra būtina. Be to, svarbu suvokti, kad nemažai nenumatytų išlaidų atsiranda tik realiai pradėjus veikti. Ir nors investicijos dar negrįžo, pašnekovas tiki, kad tai tik laiko klausimas.
Pirmą masažo saloną M. Dabašauskas atidarė Nidoje. „Ta vieta stebina išskirtine gamta, dvasia ir nuotaika. Kopose net atšiaurią dieną rasite užuovėją, ramybę ir šilumą. Siekiame, kad panašius jausmus bei išskirtinį jaukumą patirtų klientai ne tik Nidoje, bet ir sostinės masažo namuose, įkurtuose pačiame miesto centre. Ištikimi klientai juokauja čia patenkantys į tikrą ramybės oazę, nors už kelių metrų ošia automobilių ir žmonių jūra“, – su šypsena klientų žodžius prisiminė M. Dabašauskas.
Klientams siūlomos procedūros – su gintaru
„Atliekame ne tik masažus. Juos deriname su šveitimais, įvyniojimais, veido kaukėmis ir įvairios paskirties bei trukmės procedūromis. Išskirtinę gintaro terapiją vis labiau vertina ne tik svečiai iš užsienio, bet ir lietuviai“, – sakė verslininkas ir atkreipė dėmesį, kad masažo procedūros atliekamos tiek suaugusiesiems, tiek įvairaus amžiaus vaikams (specialiai mažiesiems sukurta gintaro terapija).
Nors apsoliuti dauguma – 90 procentų – klientų yra moterys, verslininkas džiaugiasi, kad masažo paslaugas pamažu pamėgsta ir vyrai. „Mūsų masažo salono misija – padėti žmogui, kad ir koks tikslas jį pas mus atvedė: noras atsikratyti įtampos, nuovargio, emocinio išsekimo ar grožio puoselėjimo sumetimai. Kiekvienas apsilankęs ir laimingesnis tapęs žmogus liudija, kad judame tinkamu keliu“, – sakė M. Dabašauskas ir pabrėžė, kad net 80 procentų naujų klientų ateina dėl asmeninių rekomendacijų.
Darbuotojo savijauta, požiūris į tai, ką daro, meilė ir atsidavimas klientams – tai savybės, kurias M. Dabašauskas vertina labiausiai.
„Deja, jas sunku įvertinti per pirmą pokalbį ar susitikimą, todėl tik laikas viską sudėlioja į savo vietas. Geriausias kriterijus, atsirenkant darbuotojus, yra kliento būsena, žvilgsnis, padėka po procedūros ir atėjimas dar kartą“, – sakė verslininkas
„Nidos kopose“ su žmonėmis dirbama labai artimai, todėl nepakanka tik jaukios aplinkos, gero aptarnavimo ar patikimos masažo technikos. Šiuo metu masažo namuose dirba specialistai, stažavęsi Japonijoje, Rusijoje, Vokietijoje ir Nyderlanduose.
Konkurencijos nebijo
Masažo salonų, pasak verslininko, yra daugybė, o juose dirbantys žmonės yra greičiau bendraminčiai nei konkurentai. „Esame 110 procentų atsidavę savo profesijai ir klientai tai jaučia. Jie vertina tai, kad pasirinkome lietuvišką tematiką ir nepasidavėme pagundai savo veido dabinti kiek pabodusiais Rytų motyvais. Viską lemia natūrali atranka, manau, šiame versle neišsilaikys tie, kurių pagrindinis tikslas – tik uždirbti. Visi norime dirbti, uždirbti ir gyventi laimingai, todėl konkurentams linkiu didžiausios sėkmės“, – kalbėjo M. Dabašauskas.
Paklaustas apie ateities planus, verslininkas sakė: „Yra daug planų ir projektų, tačiau jiems dar ateis laikas. Daug darbų reikia atlikti čia ir dabar, be to, reikia rengtis vasaros sezonui Nidoje. Juk reikės koordinuoti veiklą tiek Vilniuje, tiek Nidoje.“
Vyras sakė nesijaučiantis kompetentingas vertinti Lietuvos verslo aplinką, tačiau nedidelė, bet labai įdomi patirtis, galimybė stebėti savo partnerį ir kitus rimtus verslininkus padėjo iš esmės pakeisti požiūrį į verslą. „Verslininkas – tai ne profesija, statusas ar privilegija, tai kūryba, ryžtas, atsakomybė ir daug daug darbo“, – įsitikinęs masažo salono „Nidos kopos“ įkūrėjas bei vadovas.
Nidos kopos
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.