...

Kokie renginiai padeda pritraukti didžiausią klientų srautą?

Verslas

2012.05.31

Autorius: Živilė Glaveckaitė

Temos: .

Kokie renginiai padeda pritraukti didžiausią klientų srautą?

Šiuo metu prekybos centro „Panorama“ lankytojai kur kas smalsesni, dažniau renkasi edukacines bei kultūrines pramogas. BFL/Šarūno Mažeikos nuotr.

Kas pritraukia daugybę klientų į prekybos centrus ir užtikrina sėkmę? Renginiai, prekių ženklai, paslaugų įvairovė ar tiesiog gebėjimas pasiūlyti tai, ko trokšta žmonės? Svarbu žinoti, kas tavo klientai, ir pasiūlyti tai, ko jiems reikia. Vis dėlto kokie labiausiai pasiteisinę būdai bei tendencijos, klausiame prekybos centro „Panorama“ rinkodaros vadovės Lauros Panovienės ir prekybos centro „Europa“ rinkodaros vadovės Jurgos Sakalauskaitės.

Lankytojus domina edukacinės bei kultūrinės pramogos

Pasak L. Panovienės, šiuo metu prekybos centro „Panorama“ lankytojai kur kas smalsesni, dažniau renkasi edukacines bei kultūrines pramogas, todėl atitinkamai keičiamos siūlomos pramogos ir laisvalaikio leidimo būdai: „Mums itin džiugu, kad šį pokytį rinkoje pastebėjome vieni pirmųjų, todėl atitinkamai lankytojams pasiūlėme edukacinių pramogų. Džiaugiamės šiemet savo lankytojams galėję pasiūlyti unikalių, dar Lietuvoje nematytų pasaulinių parodų. Tikrą sensaciją mokslo ir medicinos pasaulyje sukėlusią žmonių kūnų parodą „The Human Body Exhibition“ per keturis mėnesius aplankė daugiau kaip 50 tūkstančių lankytojų. Taip pat tūkstančius smalsuolių pritraukė balandį surengta pasaulinė kačių paroda, kurioje lankytojai galėjo susipažinti net su 250 itin retų kačių rūšių, bei unikali mamos dienai skirta rožių paroda. Gėlės šiai parodai buvo atskraidintos iš tolimiausių kraštų: Kenijos, Ekvadoro, Izraelio, Etiopijos, Zimbabvės, Majamio, Tailando ir kitų šalių gėlynų.“

Renginių tendencija

„Pastebime aiškią tendenciją: vis dažniau žmonės renkasi tas pramogas ir renginius, kuriuose turi galimybę ne tik smagiai praleisti laiką, bet ir išmokti, sužinoti ką nors nauja“, – pažymėjo „Panoramos“ atstovė. Nors įvairūs renginiai ir pramogos prekybos centre padeda pritraukti papildomą lankytojų srautą, tai nėra pagrindinis faktorius, lemiantis, į kurį prekybos centrą paprastai eiti apsipirki. Renginiai sukuria nuotaiką, praturtina laisvalaikį, tačiau lankytojų lojalumą pirmiausia kuria prekybos centre esanti pasirinkimo įvairovė – didelis žinomų ir populiarių prekių ženklų pasirinkimas, restoranų ir kavinių gausa.

Lankytojams svarbūs veiksniai

Lankytojams ne mažiau svarbu ir patogumas. Vasario mėnesį atliktos apklausos duomenimis, net 60 proc. apklaustųjų teigia, kad automobilį statyti patogiausia prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ požeminėje automobilių aikštelėje. J. Sakalauskaitė, prekybos centro „Europa“ rinkodaros vadovė, pabrežė, kad šis prekybos centras orientuojasi į sėkmės lydimus žmones, į madą, todėl organizuoja renginius ir įvykius, susijusius su šiais dviem dalykais. „Vienas sėkmingiausių renginių buvo „Mados savaitė“, per kurią pristatinėjome kasdienę, žemišką madą paprastam, siekiančiam sėkmės žmogui. Šis renginys lėmė gerokai didesnį pirkėjų srautą ir pardavimo rezultatus.

Būdai, kaip padidinti lankytojų skaičių

Mūsų auditorija yra intelektuali, sofistikuota, tad stengiamės ją patraukti aktualiais ir įdomiais dalykais. Pavyzdžiui, šiemet pradėjome bendradarbiauti su Šiuolaikinio Baltijos šokio festivaliu ir netgi kelis jo spektaklius organizavome prekybos centre „Europa“. Tai padidino kasdienę lankytojų auditoriją, paskatino apsilankyti meno mėgėjus. Tiek mes, tiek organizatoriai džiaugėmės pritraukta nauja auditorija. Netradiciniai bendradarbiavimo sprendimai visuomet atneša geresnius rezultatus, nes tokios temos dar nėra išsemtos. Kultūros, meno bei komercinio pasaulio samplaikos, bendrų projektų gimimas kuo toliau, tuo dažnesni pasaulinių prekių ženklų komunikacijoje.

Taip pat organizuojame įvairias parodas. Pavyzdžiui, šiuo metu eksponuojama Martyno Siruso paroda apie Gruziją. Malonu matyti prie įspūdingų nuotraukų stoviniuojančius ir Gruzijos vaizdais besigrožinčius žmones. Šiek tiek vėliau eksponuosime dizainerių „Kristi Andress“ naujausią kolekciją. Ir tai ne atsitiktiniai projektai, o nuoseklus mūsų darbas bendradarbiaujant su menininkais, mados žinovais. Kaip atskirą kultūros projektą būtų galima paminėti leidinį „Magic“, kurį rengdami aktyviai bendradarbiaujame su meno atstovais. Pirmasis buvo skirtas „Menų spaustuvei“, Keistuolių teatrui, Gyčio Ivanausko teatrui, antrasis – Lietuvos filharmonijai.“ „Imdamiesi tokių projektų visuomet galvojame apie savo lankytojus – ar jiems bus įdomu ateiti, ar bus patogu, ar bus malonu stebėti ir dalyvauti, – pasakojo „Europos“ astovė. – Stengiamės neužgožti lankytojų, nesukurti minios įspūdžio, nes norime, kad kiekvienas jaustųsi jaukiai ir laisvai. Nesistengiame organizuoti renginių, kurie sutrauktų minias, nes tai atbaidytų mūsų tikslinę auditoriją. Kiekvienas renginys turi būti sveriamas ne tik pardavimo skatinimo ir lankytojų pritraukimo, bet ir įvaizdžio stiprinimo prasme.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.