...

Keisčiausi verslai 2014 metais

Verslas

2015.01.01

Autorius: Rūta Varneckaitė

Temos: .

Keisčiausi verslai 2014 metais

Išradingumas – kone kiekvieno verslininko išskirtinumo ir sėkmės formulės sudedamoji dalis. flickr.com nuotr.

Palydėdami 2014-uosius metus, „BZN start“ skaitytojus norime supažindinti su pačiais pasiutėliškiausiais verslais, kuriuos „BZN start“ komandai pavyko pastebėti ir Lietuvoje, ir užsienyje. Išradingumas – kone kiekvieno verslininko išskirtinumo ir sėkmės formulės sudedamoji dalis. Mieli skaitytojai, tikimės, kad ir toliau kuo utopiškesnes savo idėjas paversite realiu projektu! Štai nutrūktgalviškiausi verslininkų sumanymai, kurie gal jus išgąsdins, gal įkvėps, o gal padės suprasti, kad jūsų idėja yra kur kas puikesnė ir jau ateinančiais metais su trenksmu turi būti įgyvendinta.

Penki keisčiausi 2014 m. verslai

1. Pagalbą pagirių iškamuotiems klientams siūlo JAV įsteigta „Hangover helpers“ (liet. pagirių pagalbininkai) įmonė. Už dvidešimt Amerikos dolerių asmeniui mokestį pirmiausia verslininkai siūlo pagalbą dehidratavusiam organizmui sutvarkyti. Taip pat į bendrą kainą įeina ir visų kambarių sutvarkymas taip, kad atrodytų, jog vakarėlio čia nė kvapo nebūta. Supratingieji vakarėlio padarinių aukos vaduotojai ne tik sutvarkys nusiaubtą aplinką, bet ir kliento virtuvėje pagamins naminių buritų. Iš pirmo žvilgsnio – paprasčiausias tvarkymo paslaugų verslas. Vis dėlto rinkodarinis sprendimas tiksline auditorija pasirinkti vakarėlių liūtus iš tiesų gali būti drąsiai nominuojamas pelnyti pirmąją keisčiausių 2014 m. verslų sąrašo vietą.

2. Las Vegaso tuoktuvių autobusiukas – tai magiškas automobilis, kuriame važinėja vedybų organizatoriai, puikiai surengsiantys vestuvinę šventę. Spalvotas autobusiukas, kimšte prikimštas šventinės atributikos, JAV Las Vegaso valstijos gyventojams siūlo profesionalių vedybų organizatorių paslaugas. Net nedrįstame kvestionuoti paslaugų kokybės, bet dėl žavingos pompastikos ir vedybinių temų įvairovės ši verslo idėja vienareikšmiškai verta nominacijos. It hipiai spalvotuoju autobusiuku prisišvartavę keisčiausioje vestuvėms išrinktoje vietoje, planuotojai žada puikiai paruošti šventei keisčiausią jūsų išsirinktą vietą. Tarp vietos pasirinkimo galimybių yra žymė: „nežinoma vieta“, ją spontaniškai jaunavedžiai planuotojams nurodo likus 24 valandoms iki vedybų ceremonijos!

3. Lietuviškas portalas „www.slapcia.lt“ – tai paslapčių srautas, kur galite pasidalyti savo paslaptimi. Kiek paradoksalu, kai informacija, kuri, manytina, yra slapta, viešinama. „Ei, sakai, kad esi švarus, be nuodėmės ir paslapčių? Bet aš žinau, kad turi kai ką, ką norėtum papasakoti, tačiau nedrįsti arba neturi kam“, – teigia projekto autoriai, manydami, kad žmonės noriai dalijasi paslaptimis ir taip iš dalies nusiramina. Tokio verslo tikslą nuspėti sudėtinga, bet vien jo unikalumas, sukeliantis nuostabą, gėdą, juoką ar nepasitenkinimą, – jau pakankama emocija, kad patektų tarp penkių keisčiausių 2014 m. verslų.

4. Iš tiesų vien už idėjos unikalumą sveikiname šių metų startuolį „www.mydriver.lt/“! Kokį gerą argumentą nuo šiol turės vakarėlio entuziastai kolegai, kuris ginsis kokteilio, mat atvyko automobiliu. Nesijaudink! Atsakingas vairuotojas ne tik saugiai tave parveš namo, bet ir pargabens tavo automobilį. Tokią socialiai atsakingą paslaugą siūlantys verslininkai iš tiesų nusipelno aplodismentų už gana juokingos, tačiau iš tiesų didelės problemos išsprendimą.

5. Ką dar ypatinga galima sugalvoti su šilkografiniu spaudu ant marškinėlių? Pasirodo, kad per visą pilvą nusidriekęs kaklaraiščio spaudas ant marškinėlių – ne tiesiog stilinga atsainios elegancijos užuomina, – tai ori žinia pasauliui apie tavo pažiūras. „Volstryto sukčiai, iš mokesčių mokėtojų lobstantys valdininkai, pasidabinę solidžiais kostiumais, iškreipė kostiumuoto asmens stotą. Šiandien kaklaraištis simbolizuoja korupciją, gobšumą ir melą. Dvidešimtojo amžiaus trečiajame dešimtmetyje klasikiniai kostiumai, iškeisti į medvilninius marškinėlius, tapo protesto ženklu prieš visa tai. Tokios revoliucinės nuotaikos sutrikdė daugelio sveiką sampratą apie eleganciją ir gerą skonį“, – teigia „Tie Tees“ kūrėjai, norintys grąžinti pusiausvyrą tarp šių dviejų polių. „Tie Tees“ kaklaraiščiu pasidabinęs asmuo yra sveikos aplinkos, teisingos ekonomikos ir objektyvios vadovybės šalininkas.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.