...

K. Rokaitė-Podvorotnikovienė: „Ši įmonė mums – atgaiva sielai“

Verslas

2014.07.15

Autorius: Karolina Kondratjevaitė

Temos: .

K. Rokaitė-Podvorotnikovienė: „Ši įmonė mums – atgaiva sielai“

K. Rokaitė-Podvorotnikovienė - „WeeRide Baltic“ įkūrėja su šeima Asmeninio albumo nuotr.

Minti dviratį gali ir noriai mina tiek mūsų mažiausieji, tiek senoliai. Anot kaunietės Kristinos Rokaitės-Podvorotnikovienės (38 m.), tai ne tik puiki transporto priemonė ar sporto šaka, bet ir būdas kokybiškai leisti laiką. „Mes esame tokie kaip jūs – šeima, turinti mažamečių vaikų ir siekianti, kad jie augtų saugiai, patirtų kuo daugiau teigiamų emocijų šeimoje ir už jos ribų. Faktas, kad tėvai vis mažiau laiko praleidžia su savo vaikais, skatina veikti“, – tikina šeimos įmonę „WeeRide Baltic“ kartu su vyru įkūrusi verslininkė bei dviejų atžalų mama. Nesuklyskite, „WeeRide Baltic“ šiuo metu siūlo ne tik dviračius!

Tikrosios vertybės

„Idėja prekiauti laisvalaikiui skirtais gaminiais kilo pavargus nuo rinkoje dominuojančių prastos kokybės, bet itin aukštų kainų prekių vaikams. Tokių, kurios nė vieno sezono neatlaiko“, – sako K. Rokaitė-Podvorotnikovienė. „Prireikus vieno ar kito vaikiško gaminio, paieškos nuvesdavo į užsienį, – prisimena pašnekovė. – Taip atradome ir „WeeRide“ dviračio kėdutę, kuria likome sužavėti – vaikas važiuoja priešais dviratininką, saugioje centrinėje pozicijoje, su juo gali palaikyti ryšį, bendrauti kelionės metu, o mažajam prisnūdus yra kur paguldyti vaiko galvelę“, – tą kartą užplūdusiomis emocijomis dalijasi K. Rokaitė-Podvorotnikovienė.

„Mudu su vyru abu iš prigimties esame veiklūs ir organizuoti, be to, turintys patirties kitose veiklos srityse. Taigi ir mintį kada nors turėti nuosavą šeimos verslą visuomet turėjome galvoje. Man išėjus motinystės atostogų ir pradėjus auginti vaikus, šios mintys tik dar labiau sustiprėjo, todėl ilgai nesvarsčiusi parašiau laišką dviračio kėdučių gamintojui, išreikšdama pageidavimą atstovauti jiems mūsų šalyje“, – prisimena pašnekovė.

Atsirinkdami naujas prekes nepasikliaujame vien gamintojo rekomendacijomis. Mums svarbi vartotojų nuomonė, todėl domimės galimų gaminių vertinimo reitingais, klientų atsiliepimais kitose šalyse, patys išbandome.

K. Rokaitė-Podvorotnikovienė

„Sulaukėme teigiamo atsakymo, maža to – pasiūlymo atstovauti jų produkcijai ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje. Priėmėme pasiūlymą net neskaičiavę, ar verta tokio verslo imtis!“ – šypsosi K. Rokaitė-Podvorotnikovienė. „Tolesnę ir esminę įmonės veiklos koncepciją padiktavo faktas, kad tėvai vis daugiau laiko dirba, natūraliai vis mažiau laiko skiria vaikams. Taip kilo mintis į Lietuvą atvežti ir kitų, tik aukščiausius įvertinimus pelniusių gaminių aktyvų laisvalaikį mėgstančioms šeimoms. Savo atstovaujamomis prekėmis ir veikla siekiame stiprinti vaiko ir tėvų ryšį, padėti kurti šiltus prisiminimus apie kartu praleistą laiką“, – savo vizija dalijasi pašnekovė.

„Nuoširdžiai tikėjome, kad pasiseks ir kad tai, kas rūpi mums, rūpi ne mums vieniems“, – sako K. Rokaitė-Podvorotnikovienė ir patikina jau spėjusi įsitikinti, kad jie juda teisinga linkme ir yra reikalingi.

Išskirtinis dėmesys kokybei

„Šiandien džiaugiamės, kad rinkoje mus žino ir atpažįsta kaip įmonę, prekiaujančią tik aukštos kokybės, originalaus dizaino gaminiais, skirtais aktyviam šeimos ir vaikų laisvalaikiui, kad mumis pasitiki“, – teigia K. Rokaitė-Podvorotnikovienė.

„Per kiek daugiau nei dvejus veiklos metus Lietuvos šeimoms pristatėme net šešis naujus prekių ženklus ir išskirtinius gaminius: „WeeRide“ centre montuojamas dviračių kėdutes, prijungiamus dviračius, dviračių priekabas, vienus geriausių pasaulyje pasispiriamųjų dviratukų „First Bike“, mokomuosius plaukimo ratukus „Swimtrainer“, kalnų roges „Zipfy Freestyle“, šalmus „Nutcase“, vaikiškus saulės akinukus „Babiators“, – vardija pašnekovė.

„Atsirinkdami naujas prekes nepasikliaujame vien gamintojo rekomendacijomis. Mums svarbi vartotojų nuomonė, todėl domimės galimų gaminių vertinimo reitingais, klientų atsiliepimais kitose šalyse, patys išbandome“, – esminius darbo principus mini K. Rokaitė-Podvorotnikovienė.

„Pristatydami savo kūrinius, gamintojai dažnai apkabinėja juos medaliais, o tik vartotojas pasako, ar ši paradinė uniforma yra tikra. Todėl mes renkamės tik tuos gaminius, kurie yra nepriekaištingos kokybės. Pavyzdžiui, jei tai pasispiriamasis dviratukas, jis yra patvarus, nes pagamintas iš tokių medžiagų, kurių sulaužyti neįmanoma (vienintelis toks pasaulyje – „FirstBike“). Arba jau minėta dviračio kėdutė „WeeRide“, kuri pagaminta taip, kad vaikui prisnūdus galvelė nenusvyra, o ilsisi ant specialaus atlošo. Plaukimo ratukai „Swimtrainer“, kurie moko plaukti, „Babiators“ saulės akiniai, kurie yra nesulaužomi, 100 proc. saugo akis nuo žalingo saulės poveikio, be to, jiems taikoma vienų metų garantija nuo pametimo, šalmai vaikams „Nutcase“, atitinkantys sportinio saugumo standartus, ir t. t.“, – kelias prekes pristato pašnekovė.

Vertina kiekvieną klientą

„Nors mūsų prekių galima įsigyti pačių e. parduotuvėje www.weeride.lt ir prekybos partnerių parduotuvėse, klientai dažnai prašo atvykti pas mus ir prekes įsigyti tiesiogiai. Neretai toks klientų apsilankymas mūsų namų biure užsitęsia maloniais pašnekesiais su puodeliu arbatos ar vaikų tarpusavio žaidimais“, – šypsosi K. Rokaitė-Podvorotnikovienė.

„Matyt, paperkame nuoširdžiu bendravimu, nes klientai sugrįžta dar ne kartą“, – šypsosi pašnekovė ir tikina, kad klientai įprato matyti ar fone girdėti vaikų garsus. „Jie ne tik kad netrukdo, atvirkščiai, padeda, nes mūsų klientai – tėvai, taip pat auginantys mažamečius vaikus. Tai tik stiprina mūsų ryšį, kelia pasitikėjimą. Beje, pirmieji mus įsileidę prekybininkai buvo nedidelės vaikiškomis prekėmis prekiaujančios parduotuvės, priklausančios šeimoms, kurioms tuo metu taip pat buvo nesvetimi mažylių auginimo rūpesčiai ir džiaugsmai“, – pasakoja pašnekovė.

„Kartais iš klientų tenka išgirsti: „Ir iš kur jūs tokie atsiradote?“ Taip, mes kitokie nuo pat pradžių. Prekiaujame ne kiniškomis prekėmis. Tam, kad šeimoms galėtume pasiūlyti kokybiškų prekių prieinamomis kainomis, dirbame santūriais antkainiais. Lietuvai būdingų išpardavimų neorganizuojame, nežaidžiame kainomis, – užtikrina K. Rokaitė-Podvorotnikovienė. – Ryšys su klientu mums labai svarbus. Nuoširdžiai džiaugiamės kiekvienu pardavimu, nes mums ši įmonėlė – atgaiva sielai, o klientai tai jaučia ir vertina“, – džiaugiasi pašnekovė.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.