...

„Juice Room“ įkūrėjas: „Baruose parduodamas ne tik alkoholis“

Verslas

2015.03.21

Autorius: Marija Rudzevičiūtė

Temos: , .

„Juice Room“ įkūrėjas: „Baruose parduodamas ne tik alkoholis“

Sulčių baro „Juice Room“ įkūrėjas - Aidas Akcijonaitis. BFL/Inga Juodytė

„Kurį laiką kavos pasiūla mieste, manau, jau lipo per kraštus. Buvo matyti, kad Vilniui būtinai reikia naujų vėjų. Tuomet paklausiau savęs, ko tokio norėčiau, kad vartodamas produktą duočiau ir ką nors gera sau. Netruko ateiti ir atsakymas – tai sultys“, – apie galvoje gimusią idėją energingai pasakoja pačių įvairiausių sulčių baro „Juice Room“ įkūrėjas Aidas Akcijonaitis (36).

Gera pradžia – pusė darbo

Dešimtmetį renginių organizavimo srityje sukęsis, rinkodaros bei vadybos darbus vykdęs, o vėliau ir maitinimo įstaigoms vadovavęs vilnietis imtis sulčių verslo nutarė vienas. „Žinoma, turiu ir būrį šios idėjos palaikymo komandos narių, tačiau mintis kilo man vienam, tad vienas ją ir plėtoju“, – tikina verslininkas.

Tai tarsi savotiška laboratorija ar nedidukas fabrikas su modernia įranga, kur gaminami šedevrai tiesiog klientų akyse.

A. Akcijonaitis

Juice Room“ – dar gana jaunas. Čia siūlomomis sultimis vilniečiai ir miesto svečiai gali vaišintis šiek tiek daugiau nei metus. Tad ir išsiplėsti per daug dar nespėjo. Šiuo metu pačių įvairiausių vaisių ir daržovių sulčių mėgėjai jomis mėgautis gali tik vienoje sostinės vietoje – Gedimino pr. 9. Tačiau gerai besiklostančio verslo įkūrėjas A. Akcijonaitis sako plėtros planų neatmetantis. Tai, pasak jo, verslo ateitis, apie kurią galvoja, tačiau kol kas palieka paslaptyje. Kai ateis laikas, klientai viską sužinos.

Su konkurentais buria sveikos gyvensenos mėgėjus

Tiesa, kad „Juice Room“ – sulčių oazė. Tačiau jų siūlo ne viena kavinė ar baras. Kaip tokiomis konkurencingomis sąlygomis įsikūrus pačioje Vilniaus širdyje konkuruoti ir pritraukti savo klientų? „Žinoma, kad turime aibę konkurentų. Tačiau su jais ir draugaujame. Kuo mūsų daugiau, tuo sultys tampa stipresne jėga, vedančia prie sveikesnio gyvenimo ir rūpinimosi savimi. Tiesa, konkurencijos nebijome, nes esame originalūs ir inovatyvūs. Mes siūlome tai, ko labiausiai trokšta sultis mėgstantys mūsų klientai ir ko šiuo metu niekas kitas nesiūlo, tai yra sultis kitaip!“ – savo idėjos kokybe ir originalumu net neabejoja pašnekovas.

„Mūsų klientai – tai savimi pasitikintys vyrai ir moterys. Džiugu, kad didėja būrys jaunimo, pradedančio suprasti geros savijautos prasmę, ir atsiranda vis daugiau žmonių, kurie galvoja apie sveiką gyvenseną. Kad sultys yra vienas iš geros savijautos, sveikatos ir nuotaikos garantų, galiu parodyti savo pavyzdžiu – sultis geriu kasdien ir jaučiuosi fantastiškai!“ – energijos nestokoja A. Akcijonaitis.

Pažangus verslas turi savo kainą

Kad kokybiškų sulčių neišspausi bet kaip, pašnekovas įsitikinęs. Pasak jo, tai turi ir savo kainą: „Kiekvienas daiktas, kuris daromas kokybiškai ir į kurį įdedama visa širdis, būna įdomus ir inovatyvus. Tačiau ne paslaptis, kad produkto kokybė nemažai ir kainuoja. Tai tarsi savotiška laboratorija ar nedidukas fabrikas su modernia įranga, kur gaminami šedevrai tiesiog klientų akyse.“

Sulčių baro įkūrimas – tai tik viena iš pašnekovo inovatyvių idėjų: „Mane žavi įvairios inovacijos – nuo robotų kūrimo iki modernios virtuvės. Todėl labai džiugu, kad vedamas savo idėjų galiu pasiūlyti rinkai šį tą naujo ir inovatyvaus.“

A. Akcijonaitis pabrėžia, kad veiklos imasi vedamas idėjos, noro įgyvendinti kilusias mintis, tačiau visam tam reikia investicijų, o kartais ir tikrai nemažų. Mat su visomis idėjomis reikia daug dirbti ir, be abejo, uždirbti: „Tačiau kūrybinis procesas – neatsiejama verslo dalis. Jis taip pat teikia pasitenkinimą.“

Eikite pirmyn, bet būkite originalūs

„Turintiesiems panašių idėjų linkiu per daug nedelsti ir jų imtis. Žinoma, jokiu būdu nereikėtų jų kopijuoti nuo mūsų ar kitų barų, o bandyti rasti naujų jų įgyvendinimo kampų bei kartu su veikla būtinai šviesti visuomenę apie sveiką gyvenseną. Juk baruose parduodamas ne tik alkoholis!“ –ketinantiesiems panaudoti savo potencialą sulčių ar kitose rinkose linki „Juice Room“ įkūrėjas A. Akcijonaitis.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.