Inovatyvi idėja neužtikrina verslo sėkmės
2016.03.28
Temos: Technologijos, Vadyba.
Giedrė Kosė įgyvendino itin inovatyvią verslo idėją – programėlę „Anchovy“. Ši programėlė spalvomis paverčia įrašytus žodžius ir taip paįvairina žmonių bendravimą. Kartu tai – mados ir dizaino prekių ženklas, kurio programėlė kuria unikalius spalvotus raštus ir juos paverčia įvairiais dizaino objektais.
Pradėti verslą įkvėpė naujas gyvenimo etapas
Anot G. Kosės, verslo pradžią lėmė palankiai susiklosčiusios aplinkybės. „Vyras Karolis laimėjo „Ful- bright“ stipendiją. Mes išvykome gyventi į Jungtines Amerikos Valstijas. Nauja aplinka, žmonės, įspūdžiai, dukters gimimas natūraliai padiktavo naują pradžią tiek gyvenimo, tiek karjeros srityse. Mane visuomet žavėjo tarpdisciplininis menas, technologijos ir mada. Tad visi šie komponentai gražiai susijungė į unikalų darinį, kurį pavadinome „Anchovy“, – pasakoja moteris.
„Be galo svarbu turėti gerą komandą ir galimybę ją išlaikyti bei motyvuoti. Taip pat svarbu turėti pradinio kapitalo, kuris leistų verslui užauginti raumenis. Ir pagaliau pačiam reikia būti sveikam, pozityviam ir ne per daug rimtam“
G. Kosė
Unikali idėja
Pašnekovė ryžosi imtis verslo, vedama smalsumo paversti žodžius spalvomis. „Pirmoji programėlę „Anchovy“ išbandė mūsų dvimetė dukra Juka. Jos sukurti raštai mums taip patiko, kad nusprendėme sukurti vaikiškų drabužių kolekciją, kurią pristatėme šiais metais Paryžiuje vykusioje vaikų mados parodoje „Playtime Paris“. Kartu norėjome į šį žaidimą įtraukti kuo daugiau žmonių. Tad sukūrėme programėlę išmaniajam telefonui, kuri leidžia kiekvienam pasijusti dizaineriu ir kurti unikalius raštus iš įvestų žodžių“, – dėsto verslininkė.
Moters teigimu, šio verslo fokusas – unikalūs suasmeninti daiktai, tinkantys dovanoti. „Žmonės vis labiau nori būti įtraukti į daiktų kūrimo procesą ir įsigyti kokybiškų vienetinių daiktų su iš- skirtine istorija“, – tikina pašnekovė.
Tiesa, G. Kosė pripažįsta, kad inovatyvi idėja neužtikrina verslo sėkmės. Pasak moters, sėkmė priklauso nuo labai žemiškų dalykų – kiek laiko ir pinigų investuoji į savo verslą. „O kai idėja neturi analogų, iš kurių būtų galima pasimokyti, reikia patiems išbandyti skirtingus verslo scenarijus“, – priduria „Anchovy“ įkūrėja.
Perspektyvų netrūksta
Kol kas „Anchovy“ vis dar augina vartotojų bazę. Šiam tikslui pasiekti komanda naudoja tokius įrankius kaip: programėlė „Anchovy“ (iOS), puslapis „Instagram“, dalyvavimas užsienio parodose, bendradarbiavimas su Lietuvos ir užsienio parduotuvėmis.
Verslininkės teigimu, norint pradėti sėkmingą verslą, pirmiausia reikia degti savo idėja ir nesitikėti greitos sėkmės, nes tada gali greitai perdegti. „Be galo svarbu turėti gerą komandą ir galimybę ją išlaikyti bei motyvuoti. Taip pat svarbu turėti pradinio kapitalo, kuris leistų verslui užauginti raumenis. Ir pagaliau pačiam reikia būti sveikam, pozityviam ir ne per daug rimtam“, – pataria G. Kosė.
„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK la-boratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje http://www.bznstart.lt/StartupsWomen iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą: http://www.bznstart.lt/surveys/display/2h3q8kgz
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.