„Ikea“ pranašumas besirengiant globaliniam augimui“
2012.02.12
Temos: Vadyba.
Leidykla – „МCGRAW-HILL Professional“, 208 p.,
Viršelis – kietas,
Data – 2011 m. gruodžio 15 d.,
Kalba – anglų,
Kaina – 16,55 euro (apie 57 Lt)
Buvęs „Ikea“ vadovas A. Dahlvigas atskleidžia unikalią strategiją, kurią panaudojo, kad ištrauktų kompaniją iš sunkiausios istorijoje finansų krizės. Maža to, recesijos metu jis sugebėjo ne tik įdarbinti 70 000 naujų darbuotojų, bet ir išplėsti parduotuvių tinklą Rytų Europoje bei Azijoje. Šioje knygoje rasite pergalingą tradicinio verslo ir socialinės atsakomybės kombinaciją.
Autorius
A.Dahlvigas – švediškų baldų tinklo „Ikea“ prezidentas ir vyriausiasis direktorius. Yra baigę verslo administravimo bakalauro studijas Švedijoje ir ekonomikos magistro studijas Kalifornijoje. Karjerą kompanijoje pradėjo dar 1984 m. ir iš lėto kopė valdžios aukštumų link. A. Dahlvigas yra gavęs net keletą tarptautinių apdovanojimų už aplinkai nekenksmingą vadovavimą kompanijai, nuolat dalyvauja tarptautinėse konferencijose kaip pagrindinis pranešėjas.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.