Idėja gimė kelionėje po Peru
2015.06.21
Temos: Vadyba.
Laura Kovaliovaitė (34) – Lietuvos verslo moterų tinklo Vakarų regiono vadovė, verslininkė, dviejų vaikų mama, mylima moteris, nepriklausoma asmenybė. Pašnekovė džiaugiasi naujais atradimais ir potyriais. Vienas jų – neseniai pradėtas pledų iš vilnos verslas „Ms. Alpaca“.
Verslumas nuo pat vaikystės
L. Kovaliovaitė tiesiog gimusi būti verslininke. „Mano tėvai neabejojo, kad būsiu verslininkė, dar tada, kai man buvo septyneri metai. Jau tuomet sugebėdavau kaimo vaikams parduoti braškių. Būdama aštuonerių kaime pradėjau rinkti makulatūrą ir ją parduodavau įmonei „Klaipėdos kartonas“. Visada svajojau būti finansiškai nepriklausoma ir daryti tai, kas man patinka. Tai buvo mano didžiausias tikslas nuo pat mažens“, – apie polinkį į verslą pasakoja verslininkė.
„Prieš metus su vyru keliavome po Peru. Būdama ten susižavėjau lamomis, alpakomis ir vikunijomis. Tai ypatingi gyvūnai, jų vilna dar ypatingesnė“
L. Kovaliovaitė
Pašnekovės noras būti nepriklausoma pildėsi. Pradėjus studijuoti universitete, tėvai dar labiau skatino Lauros savarankiškumą ir finansinę nepriklausomybę. „Man studijuojant pirmame kurse, tėvai įmokėjo pirmąją įmoką už kompiuterį ir pasakė, kad nuo šiandien turėsiu išsilaikyti pati“, – prisimena verslininkė. Tėvų išsimokėtinai paimtas kompiuteris tuo metu ir buvo jaunos studentės gyvenimo šaltinis. „Tuo metu labai mažai kas turėjo kompiuterius. Tad verslauti buvo nesunku. Tiek darbo turėjau, kad netgi darbuotojus galėjau samdyti: spausdindavau referatus, kursinius darbus, knygas, įvairius dokumentus įmonėms. Dirbdavau per naktis, o ryte bėgdavau į paskaitas. Tai man teikė malonumo, nes žinojau, jog darau tai, kad įgyvendinčiau savo svajones“, – žingsnius link išsikelto gyvenimo tikslo atskleidžia moteris.
Verslo pradžią lėmė kelionė į Peru
Pagrindinė L. Kovaliovaitės veikla – verslo ir investicijų konsultacijos. Verslininkė šiuo verslu neapsiribojo ir kūrė planus dirbti su vilna. Galutinai ryžtis pradėti šį verslą moterį paskatino kelionė į tolimą šalį: „Prieš metus su vyru keliavome po Peru. Būdama ten susižavėjau lamomis, alpakomis ir vikunijomis. Tai ypatingi gyvūnai, jų vilna dar ypatingesnė. Gaminiai iš jų vilnos tiesiog nuostabūs. Tuomet ir nusprendžiau, kad noriu gaminti labai aukštos kokybės gaminius iš alpakų vilnos ir jais prekiauti“, – mintimis apie verslo idėją dalijasi pašnekovė.
Dar būdama Peru, L. Kovaliovaitė parengė verslo planą, o grįžusi pamažu pradėjo jį įgyvendinti. Žinoma, verslo planas šiek tiek keitėsi, kai buvo atliktas rinkos tyrimas. „Prekių ženklas „Ms. Alpaca“ atsirado po ilgų svarstymų ir ne vieno nusivylimo. O dabar mane net šeimos nariai kartais pavadina „Ms. Alpaca“, – šypteli moteris.
Kalbėdama apie savo verslą pašnekovė tikina, kad kelionė į Peru ir lėmė šios veiklos pradžią: „Greičiausiai man buvo lemta pabūti Peru, priimti čia naujas idėjas. Juk žmogus, daug metų sukdamasis tame pačiame versle ar darbe, dažnai pavargsta nuo rutinos.“
Be didelių investicijų, bet su džiaugsmu ir tikėjimu
L. Kovaliovaitės teigimu, plėtojant vilnos verslą sunkiausia viską daryti be didelių investicijų. „Investuoju tik savo darbo laiką ir atsidavimą. Tikiu, kad, investuodama savo laiką ir išdirbdama kiekvieną detalę, pasieksiu daug geresnių rezultatų“, – apie investicijas pasakoja verslininkė.
Prisitaikydama prie šiuolaikinių verslo tendencijų ir perspektyvų, moteris verslą nusprendė perkelti į interneto erdvę. Prekių ženklo „Ms. Alpaca“ gaminių bus galima įsigyti e. parduotuvėje. Tai bus interneto platforma, kurioje prekiaujama aukščiausios kokybės pledais iš viso pasaulio. „Pledai bus atrenkami pagal specialistų išskirtus kriterijus. Jų kaina svyruos nuo 150 iki 10 tūkst. eurų. Gaminiai bus įvairūs, pritaikyti metų laikams. Be to, bus galima užsisakyti pledus su specialia programa savo sukurtais ornamentais. Portale taip pat bus galima bendrauti su dizaineriais. Jie patars, koks pledas klientui tinka labiausiai. Alpakų vilnos pledai teikia ypatingą energiją. Jie labai švelnūs, tinka net naujagimiams. Ši vilna turi ir gydomųjų ypatybių“, – prekių specifiką atskleidžia pašnekovė.
E. parduotuvė šiuo metu kuriama ir pradės veikti 2015 m. gegužę, tačiau verslininkė norėjo išbandyti savo idėją. „Pradėjau viešinti savo gaminius tarp draugų ir „Facebook“ paskyroje. Sulaukiau didelio susidomėjimo ir supratau, kad einu tinkama linkme“, – apie prekių ženklo pristatymą viešumai užsimena moteris.
„Mano tikslas – kad šis interneto portalas taptų pačia didžiausia pledų e. parduotuve. Tikiuosi, kad po penkerių metų turėsime didžiulį srautą pirkėjų ir lankytojų. Svajoju, kad šis verslas taptų pagrindine ir vienintele veikla. Jau šiuo metu mano dukra apglosto kiekvieną gaminį. Tikiu, kad ji bus mano pasekėja“, – mintimis apie ateities perspektyvas dalijasi L. Kovaliovaitė.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.