...

Didžiausias kokteilių baro turtas – klientų emocijos

Verslas

2016.05.30

Autorius: Kristina Augustinaitė

Temos: .

Didžiausias kokteilių baro turtas – klientų emocijos

Baro „Salionas“ kolektyvas. Asmeninio archyvo nuotr.

Sukurti barą, kuris sėkmingai išsikovotų sau vietą po saule itin konkurencingoje aplinkoje, yra išties didelis iššūkis. Apie tai, kaip sukurti kokteilių barą, kurio lankytojai jaustųsi kaip namie ir šėltų taip, lyg rytojus neegzistuotų, kalbamės su iš Kauno kilusia Gabija Milašiūte (30), įkūrusia kokteilių barą „Salionas“.

Baro viziją įkvėpė išskirtinės patalpos

„Sumanymą kurti tokį barą mintyse nešiojausi dar nuo tada, kai pirmą kartą įžengiau į Rašytojų sąjungos patalpas“, – sako „Saliono“ vadovė G. Milašiūtė. Kokteilių barą verslininkė atidarė kartu su trimis vaikinais, du iš jų – profesionalūs barmenai. Pašnekovė įsitikinusi, kad Vilniuje trūko nepretenzingo, nuoširdaus, tačiau kokybiško kokteilių baro. „Žvaigždės susidėliojo tinkamai – patalpos atsilaisvino, mes laimėjome konkursą ir įsikūrėme naujuose namuose“, – apie verslo pradžią pasakoja G. Milašiūtė.

 

„Didžiausias mūsų turtas, kurį parduodame, yra emocija.“

G. Milašiūtė

 

Jos teigimu, žmonių reakcija kuriant šį verslą buvo tokia, kokia dažniausiai būna darant ar kuriant ką nors nauja. „Vieni visapusiškai palaikė ir padėjo įgyvendinti sumanymą, kiti skeptiškai žiūrėjo, o treti netgi pavydėjo“, – atvirauja G. Milašiūtė. Kokteilių baro „Salionas“ vadovė įsitikinusi, kad, kurdama tokį pat verslą antrą kartą, nieko nekeistų ir viskas būtų daroma kaip pirmąkart – pradedant asfalto dažymu ir baigiant šokiais iki paryčių.

Gyvas organizmas

Saliono“ įkūrėja įsitikinusi, kad kokteilių baro verslas yra be galo įdomus, labai sudėtingas ir gali būti prilyginamas gyvam, pulsuojančiam organizmui. „Didžiausias mūsų turtas, kurį parduodame, yra emocija. Emocija jaustis laisvam kaip namie, susitikti su nepažįstamais žmonėmis, būti vienam, tačiau nesijausti vienišam, įsimylėti, kvailioti, šokti taip, lyg niekas nematytų“, – vardija G. Milašiūtė. Pasak pašnekovės, „Saliono“ lankytojai išmoksta būti čia ir dabar, lyg rytojus neegzistuotų. Kita vertus, verslininkė pastebi, kad konkurencija šioje srityje yra nepaprastai didelė, nes įvairių barų atidaroma bent keletas per savaitę. „Vieni jų miršta, o kiti išsikovoja vietą po saule“, – sako kokteilių baro vadovė. Ji pabrėžia, jog baro komanda tvirtai tiki, kad žmonės sugeba atsirinkti, kas tikra, o kas ne.

Verslininkė prisipažįsta, kad kokteilių barui „Salionas“ vis dar reikia investicijų. Pasak pašnekovės, baras lyg gyvas organizmas turi nuolat augti, kisti, tobulėti, puoštis ir visaip kitaip reaguoti į aplinką. Kitiems startuoliams „Saliono“ vadovė linki ištvermės, sveiko užsispyrimo, fantazijos ir labai daug kantrybės.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.