Baro išskirtinumas: įvairaus amžiaus ir gyvenimo būdo lankytojai

Verslas

2016.06.24

Autorius: Kristina Augustinaitė

Temos: .

Baro išskirtinumas: įvairaus amžiaus ir gyvenimo būdo lankytojai

Baro „Distilerija“ įkūrėjas - Paulius Vilikanskis. Linos Jakubauskaitės nuotr.

Norint įsteigti sėkmingai veikiantį barą, reikia daug patirties ir žinių. Apie tai, kaip konkurencinga aplinka gali tapti pranašumu, kalbėjomės su vienu iš baro „Distilerija“ įkūrėjų klaipėdiečiu Pauliumi Vilikanskiu (30).

Svarbiausia – tinkama erdvė

Baro „Distilerija“ bendraįkūrėjis prisipažįsta, kad mintis atidaryti barą nebuvo spontaniška, nes noras tai padaryti ir baro steigimo planai kirbėjo jau seniai, tačiau reikėjo atrasti ir išlaukti tinkamos vietos ir patalpų. „Ruošiantis ir planuojant atidaryti barą, galvoje sukosi ne vienas sumanymas, pavadinimas ir vizija, tačiau, atsiradus esamoms patalpoms, viskas labai greitai susidėliojo į savo vietas. Patalpų erdvė tarsi pati padiktavo tolesnę įvykių seką ir eigą. Viskas pamažu susidėliojo savaime ir virto vienu tvariu kūriniu, koks dabar yra baras „Distilerija“, – pasakoja P. Vilikanskis.

Antrą kartą nieko nekeistų

Verslininkui sunku prisiminti ir įvardyti konkrečias klaidas, padarytas steigiant barą, todėl, jo manymu, itin didelių klaidų pavyko išvengti. Pasak pašnekovo, visur pasitaiko klaidų, svarbiausia išmokti jas išspręsti arba apeiti, pamiršti nesėkmes ir judėti į priekį. „Šiandien turime sėkmingą rezultatą, todėl, manau, kurdamas tokį verslą antrą kartą nieko nekeisčiau, nes greičiausiai padaryčiau dar daugiau klaidų, kad pavyktų finišuoti ten, kur esame dabar“, – sako „Distilerijos“ vadovas. Baro bendraįkūrėjis prisipažįsta, kad tai ne pirmas jo verslas, be to, patirties šioje srityje taip pat sukaupta pakankamai, tad jis galėjo neabejoti savo žiniomis. „Aplinkiniai, draugai ir artimieji gana gerai pažįsta mus, kad skatintų ir pasitikėtų mūsų ryžtu bei galimybėmis, kurias įžvelgėme“, – sako P. Vilikanskis. Verslininkas įsitikinęs, kad draugų ir artimos aplinkos palaikymas ypač svarbus pradinėje stadijoje, kai galvoje sukasi tūkstantis minčių, klausimų ar dvejonių, o tvirtas užnugaris ir palaikymas tokiais atvejais nepaprastai padeda.

Didelis lankytojų susidomėjimas

 

„Vieniems panašaus verslo kaimynystė gali atrodyti kaip grėsmė, tačiau mums tai atrodo kaip pliusas, nes kuo daugiau barų, kavinių, restoranų ir klubų įsikūrę greta, tuo didesnį srautą lankytojų jie pritrauks visai gatvei, rajonui ar konkrečiai teritorijai.“

P. Vilikanskis.

 

Pašnekovas pasidžiaugia, kad baras „Distilerija“ šiuo metu sulaukia išties didelio susidomėjimo. Baro įkūrėjus labiausiai džiugina tai, kad klientai yra itin skirtingo gyvenimo būdo, stiliaus ir amžiaus žmonės. P. Vilikanskis įsitikinęs, kad sugebėti išsiskirti, tačiau nebūti nišiniu verslu yra didelis pasiekimas. Be to, pasak verslininko, konkurencija yra labai reliatyvus dalykas. „Vieniems panašaus verslo kaimynystė gali atrodyti kaip grėsmė, tačiau mums tai atrodo kaip pliusas, nes kuo daugiau barų, kavinių, restoranų ir klubų įsikūrę greta, tuo didesnį srautą lankytojų jie pritrauks visai gatvei, rajonui ar konkrečiai teritorijai. Geriausias to pavyzdys, manau, yra prekybos centrai“, – sako baro bendraįkūrėjis.

Kitiems startuoliams „Distilerijos“ vadovas linki mažiau abejoti savimi ir savo idėjomis. „Milijonų žmonių galvose gimsta puikūs sumanymai, tačiau tik ryžtingųjų valia ir rankomis kai kurie jų įgyvendinami. Linkiu tikėti, eiti į priekį ir niekada nepasiduoti“, – ragina verslininkas.

„Distilerija“

224-1466672890-467875.jpg 224-1466672890-471550.jpg 224-1466672890-448062.jpg 224-1466672890-579163.jpg

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.