9 išskirtinių verslininkų bruožai

Verslas

2012.05.28

Autorius: Juliana Miliut

Temos: .

9 išskirtinių verslininkų bruožai

Sėkmingų verslo įmonių savininkai supranta, kad visada atsiras sumanesnių ir talentingesnių už juos, todėl dirba kur kas sunkiau, negailėdami savęs. far3e.com nuotr.

Kas skiria geriausius nuo visų kitų? Užuomina: kalbama ne apie pinigus. Geri verslininkai moka uždirbti pinigus. Geriausi verslininkai uždirba gerus pinigus. Tačiau išskirtiniai verslininkai daro dar daugiau. Jie turi bruožų, kurių neatspindi įmonės balansas, tačiau būtent jie daro didžiulę įtaką verslininkų ir jų darbuotojų gyvenimui, industrijai bei bendruomenei.

Jie supranta savo tikslus

„Creditreform Lietuva“ direktorius ir įkūrėjas Saulius Žilinskas kaip vieną iš puikaus verslininkų savybių išskiria tikslų supratimą ir įvardijimą: „Juk siekdamas tikslų neskaičiuoji valandų, planuoji pinigus kaip priemones, nustumi kitus gyvenimo aspektus į šalį (tiesiog gyventi lygu siekti tikslų) ir patiri malonumą net ir tarpiniuose tikslo etapuose. O tikslų daug.“

Jie džiaugiasi kitų sėkme

Žinomiausios verslo komandos laimi, nes kiekvienas jų narys yra pasirengęs aukotis tam, kad padėtų kitam. Jie supranta komandinio darbo svarbą. Šį požiūrį įskiepija vadovas. Kiekvienas išskirtinis verslininkas į klausimą: „Ar jūs sutinkate su teiginiu, kad jūsų laimę lemia kitų sėkmė?“, net nedvejodamas atsakys: „Taip.“

Jie neieško balanso tarp darbo ir gyvenimo, jie gyvena

Simbolinės ribos tarp darbo ir asmeninio gyvenimo neįmanoma išlaikyti. Kodėl? Nes patys verslininkai yra verslas. Jų gyvenimas yra jų verslas ir atvirkščiai. Išskirtiniai verslininkai randa būdą, kaip į savo gyvenimą įtraukti šeimą, pomėgius, aistras, asmenines vertybes ir draugus, o ne kaip atsisakyti darbo.

Jie neįtikėtinai įsijaučia

Kiekvienai verslo įmonei, ypač kuriant naują produktą, iškyla rūpesčių ir problemų, kurias dažnai sudėtinga išspręsti. Neįmanoma nustatyti poreikių ar problemų neįlindus į kito kailį. Būtent tai yra išskirtinio verslininko savybė. Jis užbėga įvykiams už akių, nes nuolat matuojasi savo darbuotojų batus. Sėkmė nėra tiesė į viršų, ji yra apskritimas. Nesvarbu, kokio dydžio jūsų verslas ar ego, sėkmę lemia darbuotojai.Jie turi ką įrodyti sau

Dauguma žmonių mėgsta įrodinėti kitiems, kad jie klysta, ir tai tikrai puiki motyvacija. Tačiau išskirtiniai verslininkai žvelgia giliau ir asmeniškiau. Jų atsidavimas, pasiaukojimas ir veržlumas kyla iš noro šį tą įrodyti pačiam svarbiausiam asmeniui – sau.

Jie ignoruoja 40 darbo valandų savaitę

Atlikti tyrimai parodė, kad daugiau nei 40 valandų darbo savaitė žymiai sumažina darbo našumą. Koks skirtumas? Sėkmingų verslo įmonių savininkai supranta, kad visada atsiras sumanesnių ir talentingesnių už juos, todėl dirba kur kas sunkiau, negailėdami savęs. Tai yra jų sėkmės paslaptis.

Jie vertina pinigus kaip atsakomybę, o ne kaip atpildą

Dauguma istorijų pasakoja apie keliolika verslininkų turimų prabangių automobilių, antikvariato kolekcijas ir dešimtis tūkstančių, išleidžiamų masažui. Tai ne prasimanymas, šis reiškinys egzistuoja, bet tik retais atvejais. Išskirtiniai verslininkai nevertina pinigų kaip asmeninio atpildo. Uždirbtus pinigus jie vertina kaip galimybę plėsti verslą, apdovanoti bei tobulinti darbuotojus ir atiduoti dalį bendruomenei. Trumpai tariant, jie siekia pagerinti ne tik savo, bet ir aplinkinių gyvenimo kokybę.

Jie nemano esantys išskirtiniai

Socialinės žiniasklaidos pasaulyje kiekvienas gali būti savo ryšių su visuomene agentu. Neįtikėtinai lengva dainuoti ditirambus, didžiuotis ir mėgautis savo laimėjimais bei įžvalga. Tačiau išskirtiniai verslininkai to nedaro. Jie vertina savo sėkmę kaip atlygį už ambicijas, atkaklumą ir vykdymą, bet jie pripažįsta, jog jų mentoriai, darbuotojai ir sėkmė prisidėjo prie pripažinimo.

Jie žino, kad sėkmė yra laikina, bet garbė ir pagarba – amžinosios vertybės.

Suteikti darbuotojams didesnį atlygį, galimybes ir privilegijas yra tikrai svarbu, bet ne materialinė gerovė gali sugriauti savigarbą ir sužlugdyti savivertę. Pats svarbiausias dalykas, kurį išskirtiniai verslininkai suteikia savo darbuotojams, klientams ir partneriams, – orumas. S. Žilinskas priduria, kad puikus ir dėmesio vertas šaltinis apie sėkmės lydimus verslininkus yra Thomo J.Stanley knyga „Milijonieriaus mąstymas“.

Informacija parengta remiantis šaltiniu www.inc.com

Ekspertai

Saulius Žilinskas

Saulius Žilinskas

Direktorius ir įkūrėjas / „Creditreform Lietuva“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.