...

10 muzikos kūrinių, kurie motyvuoja verslininkus

Verslas

2012.03.17

Autorius: bzn start

Temos: .

10 muzikos kūrinių, kurie motyvuoja verslininkus

TOP 10 flickr.com nuotr.

Apie muzikos poveikį ir gebėjimą emociškai veikti žmogų užsimenama dar senuosiuose egiptiečių raštuose. Rusų mokslininkas Konstantinas Ciolkovskis teigė: „Muzika yra galingas ginklas, tolygus medikamentams. Ji gali sužadinti teigiamas ir neigiamas emocijas – nuodyti ir gydyti.“ Vadinasi, tinkamai pasirinkta muzika motyvuoja ir įkvepia veiklai, kuri gali tapti itin pelninga. Verslumą skatinantis tinklaraštis collegefallout.com pateikia labiausiai verslininkus motyvuojančių muzikos kūrinių dešimtuką.

„Black Eyed Peas“ – „Let’s Get It Started“

(albumas „Elephunk“, 2003 m.)

Be šio kūrinio neįsivaizduojamas nė vienas siautulingas vakarėlis. Tačiau ,,Black Eyed Peas“ vyrukų ir atlikėjos Fergie kūrinys gali būti naudingas ir verslininkams. Išminties žodžiai skamba taip: „Nugalėkite trukdžius, vadovaukitės intuicija, išlaisvinkite savo vidinę sielą, atitrūkite nuo tradicijų, žingsnis po žingsnio su naujais sprendimais judėkite pirmyn.“ Pagrindinis motyvacinis kūrinio žodis „pradėkite“ nuskamba 30 kartų. Buvo parduota daugiau nei 8 milijonai albumo kopijų pasaulyje. Pirminis dainos pavadinimas „Let’s Get Retarded“ buvo pakeistas į „Let’s Get It Started“ NBA finalo reklamai. Daina tapo populiari ir užėmė 21 vietą JAV „Hot 100“, 11-ą Jungtinėje Karalystėje ir 2-ą Australijoje. Šis kūrinys tapo komedijos „Kaip Haroldas ir Kumaras kaifą gaudė“ garso takeliu. Be to, „Let’s Get It Started“ grupei laimėjo pirmąjį „Grammy“ apdovanojimą.

Motyvuoja kurti savo verslą.

Johnas Mayeris – „Bigger Than My Body“

(„Heavier Things“, 2003 m.)

Sunku patikėti, bet pirmasis atlikėjo singlas įrodo, kad jis išmano ne vieną ir galbūt ne du dalykus apie verslininkus.

Ši daina yra didelis postūmis siekiant suprasti, kad verslininkai visada privalo plėsti savo veiklos ribas ir nugalėti varžančius veiksnius. Kūrinio žodžiai motyvuoja ir padeda patikėti savo jėgomis: „Vieną dieną aš iškilsiu aukštai, nes aš esu didesnis nei mano kūnas.“ Ko gero, labiausiai motyvuoja kūrinio dalis, kuri nuteikia kiek pragmatiškai, tačiau veikliai: „Aš mielai sudegsiu liepsnose, jeigu ši liepsna bus tai, kas primins mano vardą.“ Ryžtas, drąsa, užsispyrimas ir beatodairiškas tikslų siekimas net ir po skaudaus nuopuolio – toks slaptas kūrinio šifras.

Motyvuoja plėsti savo veiklos ribas.

„Fort Minor“ – „Remember The Name“

(„The Rising Tied“, 2005 m.)

Kūrinys „Prisiminti vardą“ skirtas ne tik hiphopo muzikos gerbėjams. Jos žodžiais kalbama apie verslininkus ir jų darbo vaisius: „Dešimt procentų sėk­mės, dvidešimt – įgūdžių, penkiolika – koncentruotos valios galios, penki procentai malonumo ir penkiasdešimt skausmo.“ Ši daina įkvepia ir motyvuoja siekti aukštumų, norint palikti savo pėdsaką žemėje, išgarsinti savo vardą pasitelkus sunkų darbą, sėkmę ir gebėjimus. Kūrinys skambėjo daugelyje JAV stadionų, taip pat kaip himnas 2006, 2007 ir 2008 m. NBA lygoje. Be to, „Remember The Name“ buvo vienas iš 50-uosius „Grammy“ apdovanojimus pristatančios reklamos garso takelių, dainą girdėjome ir milžinišką populiarumą pelniusio filmo „Karatė vaikis“ reklaminiame suktuke.

Motyvuoja dirbti dėl palikimo ir pėdsako žemėje.

Travie McCoy – „Billionaire“

(albumas „Lazarus“, 2010 m.)

Tai vienas šviežiausių kūrinių, motyvuojančių verslininkus. Jame teigiama, kad kone kiekvienas iš mūsų norėtų tapti verslininku dėl pinigų. Kūrinyje pasakojama, kaip gera būti turtingam. Pinigai ir šlovė yra vienas iš motyvų tapti puikiu verslininku: „Aš trokštu tapti milijardieriumi, patekti ant žurnalo „Forbes“ viršelio, šypsotis šalia Oprah (Oprah Winfrey yra viena turtingiausių pasaulio moterų, – red. past.), pirkti visus daiktus, kurių niekada neturėjau.“ Dainos autorius Bruno Marsas pasakojo, kad kūrinio koncepcija gimė tuomet, kai 11 dienų Londone jie turėjo tik 250 svarų sterlingų. Vaikštant gatvėmis galvoje ėmė suktis viena mintis: noriu tapti milijardieriumi. Iki 2011 m. liepos mėnesio buvo parduota 3 milijonai skaitmeninių dainos laikmenų.

Motyvuoja uždirbti didelius pinigus.

„Survivor“ – „Eye Of The Tiger“

(„Eye of the Tiger“, 1982 m.)

Kūrinys, kurio bent kartą gyvenime privalo pasiklausyti verslininkai. Pagrindinis motyvas – išlikti. Ši daina buvo sukurta legendinio Holivudo aktoriaus Sylvesterio Stallone prašymu ir tapo filmo „Rokis III“ garso takeliu. VH1 (angl. „Video Hits One“ – muzikinio televizijos kanalo) reitinge užima 63 vietą iš 100 geriausių visų laikų sunkiojo roko muzikos kūrinių. Net ir praėjus dviem dešimtmečiams šią dainą iš pirmųjų akordų atpažįsta ne tik vyresni žmonės, bet ir jaunimas.

Verslo ryklių pasaulyje vienintelis būdas išlikti yra tikėjimas ir gebėjimas kovoti iš visų jėgų, niekada nepasiduodant: „Dabar aš atsistoju ant kojų, vedamas begalinio noro išlikti, tu turi kovoti dėl savo svajonių, priimti iššūkį, pakilti iki aukštumų, nueiti kelią, niekada nesustoti ir iškovoti garbę bei šlovę.“

Motyvuoja nepasiduoti, kovoti ir nugalėti.

Natasha Beddingfield – „Unwritten“

(„Unwritten“, 2004 m.)

Nepasitikėjimas ir neužtikrintumas yra vienos didžiausių pradedančiųjų verslininkų baimių. Svarbiausias dalykas, kurį skatina šis kūrinys, – atsikratyti dvejonių ir išlaisvinti savo protą: „Niekas kitas negali to pajusti už tave, tik tu pats gali tai įsileisti, niekas kitas negali kalbėti už tave.“

Kita itin svarbi šios dainos mintis – kad gyvenimo progos niekada nesibaigia, jų vis pasitaiko: „Gyvenk gyvenimą išskėstomis rankomis, būk pasirengęs priimti, šiandien pirmasis tavo knygos puslapis, kita dalis dar neparašyta.“ 2007 m. šis kūrinys buvo nominuotas prestižiniuose „Grammy“ apdovanojimuose ir skambėjo Londone Vemblio stadione princesei Dianai pagerbti surengtame koncerte.

Motyvuoja pasitikėti savo jėgomis.

„Switchfoot“ – „This Is Your Life“

(albumas „The Beautiful Letdown“, 2003 m.)

Alternatyviojo roko grupė nesiliauja stebinti novatoriškumu. Sunku patikėti, tačiau daugelis jos dainų puikiai motyvuoja verslininkus. „This Is Your Life“ pataikė tiesiai į taikinį. Pagrindinis kūrinio klausimas, kuris priverčia susimąstyti: ar tikrai savo gyvenime esi tas, kuo nori būti? Verslumas jums leidžia būti tokiam, koks norite būti, kai nereikia nerimauti dėl nemalonaus viršininko ar skaičiuoti apkarpytų atostpinigių. Atlikėjai skatina ieškoti ir eiti tinkama linkme: „Vakar yra raukšlė ant kaktos, vakar yra pažadas, kurį sulaužei, neužsimerk, tai yra tavo gyvenimas ir ši diena yra viskas, ką tu turi dabar, ši diena yra viskas, ką tu kada nors turėsi.“

Motyvuoja pažinti, suprasti ir atrasti pašaukimą.

Jonas Bon Jovi – „It’s My Life“

(„Crush“, 2000 m.)

Pirmasis atlikėjo Jono Bon Jovi sing­las tapo vienu sėkmingiausių grupės singlų per visą dešimtmetį.Nesenstantis kūrinys yra vienas labiausiai motyvuojančių verslininkus. Ši daina skatina patikėti savimi, savo gabumais ir idėjomis, visuomet išlikti savimi, įgyvendinti siekius nepaisant to, ką sakys ar manys aplinkiniai: „Tai mano gyvenimas, dabar arba niekada, aš noriu gyventi, kol esu gyvas.“ Interneto svetainėje youtube.com užfiksuota 70 milijonų kūrinio perklausų per pastaruosius dvejus metus. Be to, „It’s My Life“ buvo apdovanota „Grammy“ kaip geriausia 2000 metų roko daina.

Motyvuoja tikėti savo idėjomis.

„Daft Punk“ – „Harder, Better, Faster, Stronger“

(albumas „Alive“, 2007 m.)

Iš Prancūzijos kilusio dueto kūrinys iš pirmo žvilgsnio atrodo tinkamesnis paauglių vakarėliui ar naktinio klubo šokių aikštelei, tačiau negausūs ir ne itin iškalbingi žodžiai skelbia paprastas, bet svarbias tiesas verslo žmonėms: „Dirbk sunkiau ir greičiau, atlik geriau.“ Iš keturių žodžių sudarytą pavadinimą verta užsirašyti ant lipnaus lapelio ir priklijuoti prie darbastalio, kad kaskart panorus pasidaryti papildomą pertraukėlę nuskambėtų žodžiai: sunkiau, geriau, greičiau, stipriau. Ši daina gal ir neįkvėps dideliems žygdarbiams, tačiau visada primins, kad norint daug uždirbti reikia ir daug dirbti.

Motyvuoja dirbti daugiau.

„Green Day“ – „Boulevard of Broken Dreams“

(albumas „American Idiot“, 2004 m.)

Puikus kūrinys, kuris perteikia savarankiško verslininko kelionę. Ilgas ir varginantis kelias gali pasmerkti vienatvei, tačiau verslo žmogus pasirengęs tai išgyventi vadovaudamasis savo ambicijomis: „Aš einu vienišas gatve, vieninteliu keliu, kurį pažįstu, nežinau, kur jis veda, bet tai mano namai, mano kelias ir aš juo einu vienas.“ Motyvuojanti, palaikanti sunkiomis akimirkomis daina tinka kiekvienam verslininkui. 2006 m. ji pelnė geriausio metų įrašo „Grammy“ apdovanojimą.

Motyvuoja atrasti vidinę pusiausvyrą.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.