Lietuvių sukurtame žaidime – „Thomas Sabo“ prekės ženklo juvelyriniai dirbiniai

Verslas

2024.03.19

Autorius: bzn start

Temos: , , .

Lietuvių sukurtame žaidime – „Thomas Sabo“ prekės ženklo juvelyriniai dirbiniai

„Nordcurrent“ generalinė direktorė Viktorija Trofimova // Įmonės archyvo nuotr.

Žymus tarptautinis juvelyrinių dirbinių prekės ženklas „Thomas Sabo“ pradeda bendradarbiauti su lietuvių žaidimų kūrėjais „Nordcurrent“. Į novatorišką mados žaidimą „Pocket Styler“ integruojamos net kelios žinomos juvelyrinių dirbinių kolekcijos, kurios suteiks galimybę kiekvienam norinčiam išbandyti asmeninio stiliaus kūrimo galimybes. 

„Thomas Sabo“ prekės ženklas, veiklą pradėjęs nuo 1984 m., mados pasaulyje žinomas kaip ikoniškų juvelyrikos kolekcijų kūrėjas. Naujausi prekės ženklo SS24 sezono dirbiniai nuo šiandien prieinami kiekvienam. „Nordcurrent“ studijos kurtame „Pocket Styler“ žaidime atveriama integruota šio prekės ženklo elektroninė parduotuvė.

Toks novatoriškas sprendimas, anot „Thomas Sabo“ kūrybos direktorės Aurore Melot, padeda dar geriau pristatyti prekės ženklą pasaulio bendruomenėms, jas įtraukti bei iš naujo apibrėžti mados ir žaidimų rinkų potencialą.

Žaidimas padeda atrasti juvelyrinius dirbinius

„Visos mūsų juvelyrinių dirbinių kolekcijos kviečia svajoti. „Pocket Styler” dėka kviečiame  žaismingai skaitmeniniu būdu tyrinėti juvelyrinius dirbinius. Tai puiki galimybė kiekvienam atrasti simbolines mūsų papuošalų dizaino idėjas ir neriboti asmeninio stiliaus kūrimo galimybių“, – sako Aurore Melot.

„Thomas Sabo“ dirbinių kolekcija žaidimą papildys 46 gaminiais, įskaitant papuošalus, akinius nuo saulės ir laikrodžius. Žaidime nuo šiandien galima rasti prekės ženklo klientų pamėgtus gaminius iš tokių kolekcijų kaip „Cosmic Amulet” ir elegantiškumu pasižyminčios „Heritage Glam“.

„Nordcurrent“ generalinė direktorė Viktorija Trofimova sako, jog  ribos tarp skaitmeninės ir fizinės mados nyksta.

Pocket Styler x Thomas Sabo_3

Žaidimas Pocket Styler pristato Thomas Sabo kolekciją

 

Žaidėjai gali patirti madą, išsiugdyti stilių

„Žaidimo „Pocket Styler” misija – sukurti platformą, kurioje žaidėjai galėtų patirti madą, išsiugdyti nuosavo stiliaus suvokimą, mokytis priimti sprendimus ir susirasti naujų draugų. Realių mados prekių ženklų įtraukimas į „Pocket Styler“ yra natūrali žaidimo progreso dalis, o milijonai žaidėjų tokias bendradarbiavimo idėjas entuziastingai palaiko. Džiaugiamės, kad šalia ankstesnių projektų, savo mados platformą galime papildyti ir  „Thomas Sabo“ vardu“, – sako ji.

Direktorė dalinasi, kad per trejus metus nuo „Pocket Styler” žaidimo sukūrimo, „Nordcurrent“ įgyvendino net kelias integracijas su žinomais mados prekės ženklais: „David Koma“, „Marc Cain“, Agne Kuzmickaite. Žaidimą jau parisiuntė daugiau nei 25 mln. mados mėgėjų visame pasaulyje.

Pocket Styler x Thomas Sabo_1

Žaidimas Pocket Styler

 

„Thomas Sabo“ – vienas iš pirmaujančių tarptautinių juvelyrinių dirbinių prekės ženklų. Prekės ženklas nuo 2009 m. kuria ir prekiauja laikrodžiais, o nuo 2019 m. – akiniais nuo saulės. 1984 m. Thomas Sabo Lauf an der Pegnitz pietų Vokietijoje įkurtas prekės ženklas yra atstovaujamas daugiau nei 70 pasaulio šalių.

Vaizdo žaidimų kūrybos ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ yra didžiausia studija Lietuvoje, veiklą pradėjusi dar 2002 metais. Studijos pajamos 2022 metais sudarė 89,05 mln. eurų, o pelnas (EBITDA) 9,38 mln. eurų. Vilniaus, Dnipro, Odesos bei Varšuvos miestuose dirba daugiau nei 300 darbuotojų. Iš viso studijoje sukurta bei išleista daugiau nei 50 žaidimų skirtų įvairioms platformoms, žymiausi jų – restorano simuliacija „Cooking Fever“, skrydžio palydovo simuliacija „Airplane Chefs“, mados žaidimas „Pocket Styler“ ir detektyvinis žaidimas „Murder in The Alps

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.