...

Kuria alternatyvą beviltiškai pasenusiems interjero dizaino kūrimo įrankiams

Verslas

2017.02.01

Autorius: Povilas Sabaliauskas

Temos: , .

Kuria alternatyvą beviltiškai pasenusiems interjero dizaino kūrimo įrankiams

Platformos „My 3D House“ įkūrėjai - Silverijus Puotkalis, Jovita Janavičiūtė ir Giedrius Mizgiris. Asmeninio albumo nuotr.

Naujų namų įsirengimas gali žmogui sukelti daugiau galvos skausmo nei džiaugsmo. Ypač jeigu prieš įsikeliant į juos reikia pasirūpinti naujais tapetais, grindimis, baldais. Tai, ką matome pardavėjų kataloguose, ne visada atitinka realybę arba gali paprasčiausiai netikti jūsų namams. Giedrius Mizgiris su šia problema susidūrė tiesiogiai, o po erzelio pilno jos sprendimo ryžosi tai išspręsti. Taip atsirado platforma „My 3D House“, kiekvienam žmogui leidžianti nesunkiai susikurti savo namų modelį ir paprastai juos sumodeliuoti, naudojant didžiausių prekiautojų produktus.

Susidūrė su problema ir nutarė ją išspręsti

G. Mizgiris savo motyvaciją sukurti tokio tipo įrankį kaip „My 3D House“ aiškina labai paprastai. Anot jo, kai susiduri su tam tikromis gyvenimo problemomis, natūraliai pradedi galvoti apie tai, kaip kitiems padėti su jomis tvarkytis. Paprasčiausiai nesinorėjo, kad žmonės gaištų laiką vaikščiodami po parduotuves ir spėliodami, kas jiems tiks ar netiks. Juk daug paprasčiau prieš perkant pasitikrinti platformoje.

„Eilinis žmogus, negalintis sau leisti dizainerių pagalbos, paprasčiausiai neturi tokios lakios vaizduotės, kad galėtų pats savo galvoje sukurti namų interjerą. Juk kiekvienas objektas yra gyvas. Ir tapetai, ir grindys, ir baldai. Nuotraukose jie gali atrodyti vienaip, o realybėje jau visai kitaip. Pats asmeniškai juk esu susidūręs su šia problema ir labai gerai žinau, kokia didelė problema yra paprasčiausiais plytelių derinimas“, – sako pašnekovas.

„My 3D House“ išsiskiria tuo, kad juo modeliuojant namus naudojamos tikros tikrų gamintojų prekės. Todėl vartotojas žino, kad neburia iš kavos tirščių, o kuria realų namų vaizdą. Visi pasirinkimai, esantys sistemoje, yra tiesiai iš gamintojų duomenų bazių. Tai reiškia, kad, tarkim, rinkdamasis baldą gali matyti net ir jo tekstūrą. Taip suteikiama galimybė eiliniam vartotojui populiariausių pardavėjų produkciją išbandyti trimatėje erdvėje ir įsitikinti jos tinkamumu

„Mes visų pirma kuriame pridėtinę vertę gamintojams ir prekybos centrams. Kad ir kokios gražios tos interneto svetainės būtų, jos jau beveik beviltiškai paseno. Mano požiūris, kad tai, ką mes kuriame, yra kokie penki žingsniai į priekį“, – įsitikinęs G. Mizgiris.

Vertę supranta labai greitai

Pašnekovas džiaugiasi, kad potencialiems verslo partneriams net nereikia per daug atkakliai įrodinėti, kad naujasis produktas vertas dėmesio. „My 3D House“ kuriama vertė paprastai suprantama iš karto. Tai patvirtina ir vis įspūdingiau atrodantis startuolio partnerių sąrašas.

„Kai išsprendi dažną problemą, sulaukti teigiamų įvertinimų labai lengva. Štai prieš kelias dienas jau buvau susitikęs ir su „Senukų“ vadovybe. Ji labai greitai suprato idėją. Prezentacija tetruko kokias 45 minutes. Po kokio mėnesio jų klientai jau galės naudotis mūsų platformą. Tas pats ir su „Gintaro baldais“, „Baltijos brasta“ ir kitais dideliais gamintojais bei pardavėjais“, – atskleidžia verslininkas.

 

„Jeigu mano 65 metų mama gali be jokių problemų išsirinkti sau tapetus, virtuvės baldus ir tai jai užtrunka vos apie 45 minutes, galime sakyti, kad šį tą pasiekėme.“

G. Mizgiris.

 

Jo žiniomis, panašia platforma nedisponuoja nė vienas didelis prekybos centras. Kažką panašaus turi tik „Ikea“, bet jų variklis skirtas tik vidaus reikmėms.

„Mūsų konstruktorius nuolat tobulinamas, nuolat papildomas naujais gaminiais. Liepą pristatysime ir įrankį, skirtą virtualiosios realybės akiniams. Mūsų tikslas suteikti kuo daugiau pridėtinės vertės prekybininkui, kad pirkėjai kuo rečiau grąžintų jiems netinkančias prekes, nes grąžinimų apimtys šiuo metu yra labai didelės“, – teigia pašnekovas.

„My 3D House“ tikslinis vartotojas – eilinis žmogus. Todėl jo vartotojo sąsaja maksimaliai paprastai naudojama. G. Mizgirio tikslas – platforma, kurią akimirksniu perprastų ir vaikas, ir senjoras.

„Sistemą mes išbandėme maždaug su 300 žmonių. Galiu pasakyti tik tiek: jeigu mano 65 metų mama gali be jokių problemų išsirinkti sau tapetus, virtuvės baldus ir tai jai užtrunka vos apie 45 minutes, galime sakyti, kad šį tą pasiekėme. Žinoma, tobulėti dar tikrai yra kur. Sistemą mes tikrai nuolat tobulinsime, atsižvelgdami į žmonių atsiliepimus. Mūsų tikslas – maksimaliai patogi sistema“, – dėsto jis.

Investuotojas turi atsinešti ne vien maišą pinigų

Pašnekovas įsitikinęs, kad tokio tipo trimatis modeliavimas yra interjero kūrimo ateitis. Tai turėtų itin išryškėti, kai savo nuosavus namus pradės įsirenginėti dabartiniai vaikai.

„Manau, kad ieškant atsakymo, kokiais įrankiais mes naudosimės ateityje, reikia žiūrėti ne į mus, suaugusiuosius, o į vaikus. Vaikai juk nebežaidžia su kareivėliais ar mašinytėmis. Jie sėdi prie kompiuterių. Šia prasme jie daug pranašesni už mus. Labai greitai tie jauni žmonės taps klientais ir juos sudominti pavyks tik įdomiais, netradiciniais, kūrybiškais sprendimais. Steve’as Jobsas gerai pastebėjo, kad reikia paliesti kiekvieno žmogaus širdį. Tik tada pavyks užmegzti ilgalaikį santykį“, – neabejoja G. Mizgiris.

Savo idėja tikintis verslininkas nepraranda ir budrumo. Jis pripažįsta, kad „My 3D House“ jau sulaukė didžiulio investuotojų dėmesio, bet žengti neapgalvoto žingsnio jis net nežada.

„Šiuo metu aš remiuosi savo asmeninėmis investicijomis. Tiesa, mumis jau gana aktyviai domisi. Gauname tikrai nemažai laiškų ir skambučių, tačiau mes tikrai neieškome maišelio su pinigais. Mums reikia partnerių, kurie įneštų savo žinių, padėtų komandai nenukrypti kažkur į šalį, patartų, kaip gryninti savo idėjas. Tikrai buvo tokių investuotojų, kurie mums siūlė pinigus jau rytoj. Tačiau tai mūsų nedomina. Mes norime kartu kurti pridėtinę vertę“, – tikina pašnekovas.

Ir toji pridėtinė vertė bus skirta toli gražu ne vien Lietuvos rinkai. „My 3D House“ įkūrėjo vizija – tarptautinis verslas. „Mūsų ambicijos – pritraukti į platformą 20–40 gamintojų iš Lietuvos, o tada ją pasiūlyti užsienio rinkoms. Aišku, mus domina tos šalys, kuriose e. verslai geriau išvystyti ir žmonės priima inovatyvias idėjas. Jungtinė Karalystė, Vokietija tikrai yra mūsų galvose. Kuriame tarptautinį verslą“, – teigia G. Mizgiris.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.