Inovacija baldų rinkoje

Verslas

2018.08.13

Autorius: Juliana Miliut

Temos: , , .

Inovacija baldų rinkoje

Giedrius Mizgiris. Asmeninio albumo nuotr.

Klaipėdietis Giedrius Mizgiris (41), platformos „Unibox3d.com“ autorius bei vadovas, ir jo sukurta naujovė yra puikus pavyzdys, kaip pasimokius iš savo klaidų ir deramai išnaudojus kritiką galima sukurti itin sėkmingą inovatyvų produktą specifinei rinkai, tačiau labai plačiai auditorijai.

Virtuali vizitinė kortelė

Trimatė platforma „Unibox3d.com“ yra minkštųjų baldų gamintojų katalogas, konstruktorius, konfigūratorius. „Kiekvienas gamintojas, kuris yra orientuotas į paslaugų skaičių, gamindamas savo produkciją visada priskiria kiekvienam gaminiui vidutiniškai po 30 audinių palečių, kurias sudaro po 15 atspalvių, o tai reiškia, kad klientas gali rinktis iš daugybės audinių derinių, sunkiai įsivaizduodamas galutinį rezultatą. Juk labai daug minkštųjų baldų yra išskaidyti atskirais audiniais, tokiais kaip pagalvėlės, porankiai ar sėdimosios vietos. Jeigu vartotojui duotum į rankas visus siūlomus gamintojo audinius ir leistum susidėti derinius, matematiškai jis turėtų apie 91 mln. pasirinkimo derinių, o tai turi būti labai lakios vaizduotės klientas. Būtent dėl šios priežasties minkštųjų baldų gamintojai daugiausia laužo galvas, kokias spalvas priskirti objektams ir dėti į ekspoziciją, kad konkretus baldas būtų patrauklus prekybai. Tačiau dar didesnis iššūkis vartotojui – matant konkretų gaminį pardavimo salone, įsivaizduoti jį su kitais audiniais“, – pasakoja G. Mizgiris.

Jis teigia, kad platforma „Unibox3d.com“ leidžia bet kuriam gamintojui susidėti trimačius savo baldų modelius į „Unibox3d.com“, priskirti iš esamų prekių ženklų audinių kolekcijas ir susikūrus paskyras gauti kodus, kuriuos gali be vargo įtraukti į savo interneto svetaines: „Taip gamintojo tinklalapyje įdiegiama trimatė 360 laipsnių objektų peržiūra. Gamintojui toks sprendimas yra labai patogus pristatant savo gaminius ir skatinant šia paslauga naudotis savo partnerius (prekybos tinklus) kaip nauja gamintojo vizitine kortele.“

18 mėnesių (ne)sėkmės

Pasidomėjus, kaip kilo mintis sukurti tokią inovatyvią platformą, pašnekovas neslepia, kad, kaip ir dauguma platformų, „Unibox3d.com“ yra mutavusi iš pirmtako „3ddesignhome.com“, kurio per 18 mėnesių nepavyko monetizuoti: „Tačiau įsiklausę į gamintojus supratome, kad jiems reikia kitko, nei mes galime pasiūlyti, todėl nedelsiant buvo priimti atitinkami sprendimai ir pasiekti priešingi pirmajam rezultatai.“

 

„Išmokę ir supratę gamintojų bei pardavėjų išsakytas pastabas ir kritiką projekto metu, sukūrėme įrankį, kuris yra visiems prieinamas.“

G. Mizgiris

 

Šiuo metu komandą sudaro septyni asmenys. Du pradiniai projekto investuotojai, pats G. Mizgiris, kaip projekto autorius ir investuotojas, bei keturi programuotojai: „Komanda yra labai stiprus branduolys ir po pirmos nesėkmės nepalūžo, nors vieni kitus esame matę vos keturis kartus per dvejus metus“, – atskleidžia platformos vadovas.

Paslaugų kaina priklauso nuo pasirenkamų planų, kurie yra keli – nuo 25 eurų mėnesiui iki 800. Visi planai susieti su audinių paspaudimų skaičiumi.

„Išmokę ir supratę gamintojų bei pardavėjų išsakytas pastabas ir kritiką projekto metu, sukūrėme įrankį, kuris yra visiems prieinamas, nėra jokių sutarčių ir įsipareigojimų. Yra tik „Unibox3d.com“ ir laisvė kūrybai.“ G. Mizgiris

Inovacija, kuria patikėjo Lietuvos gamintojai

Kai vieniems iš pirmųjų – „Plungės baldams“, „Litenai“ ir „Magrės baldams“ – platformos komanda pristatė savo projektą, jų vadovybė iš karto pamatė, kad siūloma inovacija neabejotinai kuria pridėtinę vertę jų įmonėms, ir kaipmat išsipirko valdymo paskyras „Unibox3d.com“.

„Žinoma, su pirmais klientais visada sunkiausia, bet džiaugiamės šių prekių ženklų ryžtu ir noru būti inovatyviems bei jungti prie šio projekto savo prekybos partnerius, tokius kaip „Mato baldai“, „Baldeksita“, „Baldų rojus“, „Laumės baldai“, „Ingada“, „Lauernesta“. Mes galime pasidžiaugti mažu, bet užtikrintu žingsneliu, kad kuriame tai, kas gali sukurti kažkam naudos, apie kurią sužinome iš savo partnerių. Štai „Plungės baldai“ net investavo į šio projekto plėtrą. Įmonės vadovas Kęstutis Buivydas, stiprindamas rinkoje savo prekių ženklą, firminėse parduotuvėse įsirengė interaktyvius kampus, prie kurių kiekvienas klientas ras visą šio prekių ženklo trimatį baldų asortimentą su visais įmanomais audiniais“, – džiaugiasi pašnekovas.

Ateityje – Lenkijos ir Ukrainos rinkos

Paklaustas apie platformos ambicijas ir ateities planus, G. Mizgiris atvirauja, kad šiuo metu stengiamasi pritraukti kuo daugiau Lietuvos gamintojų, ir priduria, kad savo kieme lengviau tvarkytis su tos pačios tautybės ir ta pačia kalba kalbančiais įmonių vadovais, tačiau ateityje planuojama užkariauti ir Lenkijos bei Ukrainos rinkas. „Konkurentų tikrai yra visoje Europoje ir pasaulyje, tik mes akivaizdžiai lenkiame kitus trimate kokybe, paslaugų skaičiumi ir neabejotinai pritrauksime investicijų šiam projektui, kuris, tikime ir tikimės, taps gerai žinomu prekių ženklu, bent jau Europoje“, – priduria „Unibox3d.com“ vadovas.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.