...

Verslių jaunuolių idėjos užplūdo Kauną

Verslas

2017.03.24

Autorius: Ieva Drungilaitė

Temos: , .

Verslių jaunuolių idėjos užplūdo Kauną

Tarptautinė mokomųjų bendrovių mugė „Innovative Business 2017“. Jono Klėmano nuotr.

Kovo 23 d. „Lietuvos Junior Achievement“ inicijavo tradicinę tarptautinę mokomųjų bendrovių mugę skambiu pavadinimu „Innovative Business 2017“. Kaune susirinko per 200 verslių jaunuolių, kurie prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ pristatė savo idėjas ir sėkmingai prekiavo savo mokomųjų bendrovių produkcija.

Pirmauja lietuviai

Šiais metais tarptautinėje mugėje susirinko dalyviai iš 12 šalių. Jie pristatė daugiau nei 50 skirtingų startuolių. Inovatyvios idėjos varijavo nuo medžio darbų iki garsą gerinančių prietaisų ar lempų iš senų kompiuterių ekranų. Renginio organizatorius Justinas Noreika džiaugiasi, kad šiais metais sulaukta itin daug stiprių startuolių, todėl rinkdama pačius geriausius komisija turėjo ilgai diskutuoti.

„Mes matome, kad dalyvių kokybė auga kasmet, galima sakyti, net mėnesiais. Jeigu pernai sukome galvas, kaip neapdovanoti tų pačių komandų keliomis nominacijomis, šiemet šios problemos visiškai nebebuvo, nes yra toks didelis puikių, kokybiškų, ekologiškų ir technologiškai inovatyvių komandų pasirinkimas, kad galėjome apdovanoti kone visas. Lygis yra akivaizdžiai išaugęs, o ypač ryškus pokytis matomas tarp lietuviškų komandų. Jeigu seniau didelę dalį apdovanojimų pelnydavo svečiai iš užsienio, tai šiemet, nors užsienio komandų dalyvavo net 25, didžiąją dalį apdovanojimų išsineša lietuviai“, – pažangą atskleidžia J. Noreika.

Pašnekovas pasakoja, kad prie kasmetės tarptautinės mugės kokybinio augimo prisideda ir visus metus vykstantys „Lietuvos Junior Achievement“ renginiai, skirti mokomosioms bendrovėms, o įsteigti prizai iš tiesų motyvuoja.

„Norėčiau pasidžiaugti, kad šiemet turime nemažą būrį rėmėjų ir partnerių, tad sukaupėme neblogą prizinį fondą. Pirmosios vietos laimėtojai gavo 500 eurų, antrosios – 300, o pelniusieji trečią vietą buvo paskatinti 200 eurų. Tai stipriai motyvuoja moksleivius gerai pasirodyti“, – teigia J. Noreika.

Pokyčių metai

Šiais metais mugė buvo perkelta į prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ erdves, kuri ypač palanki dalyvaujančioms komandoms bei jų prekybos galimybėms. „Megos“ lankytojus domina startuolių stendai, dažnas stabteli pasmalsauti, pabendrauti ar ko nors įsigyti.

 

„Surinkome beveik 4 tūkst. balsų, o tai rodo išties išaugusį susidomėjimą.“

J. Noreika.

 

„Šiais metais pasirinkta erdvė padėjo pritraukti gausesnį srautą lankytojų. Be to, šiemet pavyko įgyvendinti inovatyvius sprendimus, pavyzdžiui, visi dalyviai turėjo galimybę išsispausdinti „printagraminę“ nuotrauką. Tiesiog nusifotografuoji, į socialinį tinklą „Instagram“ įkeli nuotrauką su mūsų renginio grotažyme ir akimirksniu atspausdinama „printagraminė“ nuotrauka su visa mūsų simbolika. Dar viena pagrindinių naujovių buvo ta, kad šiemet įgyvendinome lankytojų balsavimą. Tai buvo vykdoma e. erdvėje, surinkome beveik 4 tūkst. balsų, o tai rodo išties išaugusį susidomėjimą, kuris labai džiugina“, – naujoves pristato pašnekovas.

Laimėjo Latvijos komanda

Po ilgų diskusijų per iškilmingą vakarienę buvo apdovanotos geriausios komandos. Išskirtos trys pagrindinės vietos. Pirmąją pelnė komanda iš Latvijos „Shine&Safe“, pristačiusi atšvaitiniais ornamentais puoštas kuprines. Antroji vieta atiteko komandai „No Identity“ iš Lietuvos, kuriančiai telefonų dėklus, puoštus rankų darbo piešiniais. Trečiąją vietą iškovojo dar viena lietuvių komanda „C&Te“, kurių produktai – plieniniai kamuoliukai, gebantys sugerti karštį.

Be šių trijų prizinių vietų, išskirta dar 13 papildomų nominacijų, kurias įsteigė skirtingi partneriai ir rėmėjai. Prizą už inovatyvumą laimėjo komanda „Plugis“, sukūrusi skardinių uždarymo priemonę. Profesionalaus prekių ženklo kūrimo nominacijoje laimėjo komanda „Vacuum Tube Audio“ iš Kauno, o drąsiausia idėja pripažinta „Candy Jar“ iš Vilniaus – pasiūlyta įsigyti mini pasaulių, sukurtų senoje elektros lemputėje. Už šaunią verslo komunikaciją prizą gavo svečiai iš Austrijos „BoXellence“, kurie ruošia gėrybių dėžutes iš skirtingų šalių. Komanda „C&Te“ ne tik laimėjo trečiąją vietą, bet ir įrodė turinti startuolių potencialo. Socialiai atsakinga mokomąja bendrove pripažinti lietuviai „Night Flash“, kuriantys įvairią atšvaitų atributiką. Nuopelnas už kūrybiškumą atiteko kauniečiams „Ceramics Lab“, kuriantiems keraminius knygos skirtukus, neleidžiančius puslapiams užsiversti. Technologiškai pažangia, taip pat ekologiškai atsakinga pripažinta lietuvių komandos „Corelight“ idėja. Ši komanda kuria lempas iš sulūžusių kompiuterių ekranų. Publikos numylėtiniais tapo Jungtinės Karalystės atstovai „Tech-Ex“. Šalies mėgstamiausiais pripažinti austrai su įmone „Salzwerk“, o geriausią sprendimą vartotojams pateikė danai „Local“, pristatę platformą, jungiančią vietos ūkininkus su jų pirkėjais. Geriausią vaizdo reklamą pateikė „PROfession“ iš Lietuvos.

„Innovative Business 2017“ (Jono Klėmano nuotr.)

275-1490350028-529254.jpg 275-1490350028-178516.jpg 275-1490350028-323950.jpg 275-1490350028-633271.jpg 275-1490350028-925886.jpg 275-1490350028-151832.jpg 275-1490350028-156509.jpg 275-1490350028-894183.jpg 275-1490350028-776205.jpg 275-1490350028-476070.jpg 275-1490350028-494030.jpg 275-1490350028-238279.jpg 275-1490350028-569819.jpg 275-1490350028-316316.jpg 275-1490350028-136139.jpg 275-1490350028-198288.jpg 275-1490350028-757255.jpg 275-1490350028-862061.jpg

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.