Startuolis skatina visuomenę gyventi aktyviau ir už tai gauti atlygį
2020.02.10
Temos: Startuolis, Verslo pradžia.
Prieš dvejus metus Vilniaus maratono metu veiklą pradėjęs startuolis „Lympo“ iki šiol siekia tapti vartotojų generuojamais duomenimis paremta ekosistema, kurios pagrindinis tikslas – galimybė vartotojams užsidirbti iš savo pateikiamų duomenų. Tai reiškia, kad vartotojas už sportinę veiklą ar atliktas sveikatingumo užduotis gauna apdovanojimų.
„Mes tikime, kad laimė ir harmonija kyla iš sveikatingumo. Teisingi gyvenimo būdo sprendimai yra subalansuoto proto ir kūno pagrindas. Tačiau suformuoti sveikus įpročius sudėtinga. Taigi nusprendėme apdovanoti vartotojus už nedidelius veiksmus, taip motyvuodami juos lengviau pasiekti savo sveikatingumo tikslus“, – sako startuolio įkūrėja Ada Jonušė.
Susidūrė su sunkumais
Anot pašnekovės, šiuo metu rinkoje yra vienas esminis konkurentas – programėlė „Sweatcoin“, kuri moka vartotojams už nueitus žingsnius. Visgi, palyginti su „Lympo“, skirtumų yra.
„Pagrindinis mūsų pranašumas yra išplėstas funkcionalumas. Mes siūlome įdomesnius būdus, kaip užsidirbti žetonų, kuriuos galima išleisti rinkoje su įvairesne produkcija“, – tikina startuolio įkūrėja.
Be to, ji priduria, kad startuolio gyvavimo laikotarpiu komanda susidūrė su keletu pagrindinių sunkumų: darbuotojų samdymas, verslo vystymas, įėjimas į skirtingas rinkas – visam tam prireikė žinių ir įdirbio.
Šiuo metu startuolis dirba Lietuvos, Jungtinių Amerikos Valstijų ir Pietų Korėjos rinkose. „Mūsų pagrindinė auditorija yra aktyvūs žmonės, mėgstantys išeiti ir sportuoti. Tačiau „Lympo“ programa gali naudotis visi, ypač jei trūksta šiek tiek motyvacijos“, – teigia A. Jonušė.
Pasiekė 350 tūkst. vartotojų
Per dvejus metus „Lympo“ daugiausia buvo finansuojamas asmeninėmis lėšomis, tačiau per šį laiką jau pavyko pritraukti ir keletą angelų investuotojų. A. Jonušė atskleidžia, kad netrukus startuolis ruošiasi ir naujam investavimo etapui. Per dvejų metų laikotarpį lietuviška programėlė pelnė ir didžiųjų rinkos žaidėjų pripažinimą.
„Mums pavyko suvienyti jėgas su „Samsung Health“ ir „GC Pharma“, kad padidintume žmonių gerovę. Skirtingose rinkose sugebėjome per porą metų pritraukti 350 tūkst. vartotojų“, – pasakoja pašnekovė.
Ambicingi planai
Startuolio įkūrėja teigia, kad šiuo metu planuoja startuoti su nauju konceptu. Bendradarbiaujant su „GC Pharma“ sukurti žaidimą, padėsiantį kovoti su nutukimu ir taip užsidirbti.
„Taip pat ruošiamės pristatyti naują produktą – sveikatingumo produktą korporacijoms. Šis sprendimas, paremtas žaidybos procesais bei atlygio mechanizmu, siekia pagerinti įmonių mikroklimatą, padidinti kompanijos produktyvumo lygį. Mes leidžiame žmogiškųjų išteklių skyriams kasdienes užduotis supaprastinti taip, kaip niekada anksčiau“, – pasakoja A. Jonušė.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.