Skaitmeninis kelionių asistentas pasiekė įspūdingą vartotojų skaičių

Verslas

2020.03.12

Autorius: Inga Kazakevičiūtė

Temos: , .

Skaitmeninis kelionių asistentas pasiekė įspūdingą vartotojų skaičių

Edmundas Balčikonis Asmeninio albumo nuotr.

Savarankiškos kelionės šiandien tampa vis populiaresnės. Tačiau tokių kelionių organizavimas reiškia ne tik džiaugsmą, bet ir nemažai rūpesčių. Be to, nors ne visada tai pastebime, savarankiškas kelionių organizavimas suryja išties daug laiko, tenka aplankyti galybę interneto svetainių ir mėginti tarp jų nepasimesti, ieškant geriausiai poreikius atitinkančio kelionių varianto. 

Ši problema startuolių pasaulyje neliko nepastebėta – taip atsirado startuolis „Eddy Travels“, vystantis dirbtinio intelekto pagrindu veikiantį skaitmeninį kelionių planavimo asistentą, padedantį greitai, efektyviai ir sėkmingai planuoti keliones.

Kas yra „Eddy Travels“ ir kaip tai veikia?

„Eddy Travels“ asistentas veikia išmaniojo pokalbių roboto (angl. chatbot) principu. Šį kelionių asistentą galima pasiekti iš bet kurios pasaulio vietos, bet kuriuo paros metu ir nemokamai. 

O kaip viskas atrodo praktiškai? Labai paprastai: nereikia siųstis jokių naujų programėlių, pakanka virtualųjį kelionių asistentą atsidaryti pasinaudojant populiariausiomis susirašinėjimo programėlėmis, pavyzdžiui, „Messenger“, „Telegram“, „Slack“ ar kitomis. Užklausą dėl informacijos apie skrydžius, viešbučius, automobilių nuomą ir kitų su kelionėmis susijusių dalykų galima pateikti tekstu ar žodžiu, ji iš karto automatiškai išanalizuojama ir pateikiami palankiausi pasiūlymai.

„Eddy Travels“ įkūrėjai ir startuolio vystymo komanda yra Vilniuje, o startuolio būstinė įsikūrusi Kanadoje, Toronte. Į „Eddy Travels“ neseniai investavo „Techstars Toronto“, rizikos kapitalo fondai „Practica Capital“ ir „Open Circle Capital“ bei vadinamieji verslo angelai.

Startuolis pasiekė didžiulį vartotojų visame pasaulyje skaičių

Sparčiai populiarėjantis startuolis dabar gali džiaugtis dar vienu reikšmingu pasiekimu: platforma peržengė 500 tūkst. vartotojų ribą – tai reiškia, kad dabar planuodami keliones į pagalbą „Eddy Travels“ pasitelkia daugiau nei 500 tūkst. žmonių iš viso pasaulio. 

Vertindamas šį laimėjimą, vienas iš „Eddy Travels“ įkūrėjų ir vadovas Edmundas Balčikonis sako, kad kelyje į sėkmę stebuklų nebuvo ir lengvos patirtys nelydėjo: teko paprasčiausiai daug dirbti, padaryti krūvą klaidų ir eksperimentų. Pasak E. Balčikonio, startuolio sėkmės paslaptis paprasta – tiesiog nepasiduoti ir bandyti dar ir dar kartą.

„Ko gero, vienas sudėtingiausių ir labiausiai blaškančių dalykų kelyje link 500 tūkst. vartotojų buvo žmonės, teigiantys, kad mūsų verslo modelis neveiks. Tačiau jau keturis mėnesius iš eilės ir vartotojų skaičius, ir pajamos kas mėnesį auga dvigubai“, – teigia „Eddy Travels“ vadovas.

Naujas partnerystės susitarimas: „Eddy Travels“ prisidės prie turizmo skatinimo

„Eddy Travels“ stovykloje yra ir daugiau reikšmingų naujienų: startuolis pasirašė partnerystės sutartį su nacionaline turizmo skatinimo agentūra „Lithuania Travel“ („Keliauk Lietuvoje“, LR ekonomikos ir inovacijų ministerijos kuruojama viešąja įstaiga) ir padės jai į Lietuvą pritraukti turistų. „Lithuania Travel“ tikslas – skleisti žinią apie Lietuvą kaip apie vietą, kurioje verta apsilankyti, ir skatinti atvykstamąjį turizmą. „Lithuania Travel“ puslapyje apsilankę keliautojai gali rasti aktualią kelionių informaciją apie įvairius su Lietuva susijusius dalykus, įskaitant lankytinas vietas, kultūrą, maistą, apgyvendinimą ir daugelį kitų temų.

Į „Lithuania Travel“ svetainę integruotas „Eddy Travels“ kelionių asistentas, tad dabar keliautojai tekstinę ar balso žinutę „Eddy Travels“ gali nusiųsti ir apsilankę „Lithuania Travel“ puslapyje bei netrukus gauti geriausius skrydžių į Lietuvą pasiūlymus. Savo interneto puslapyje integruodama skaitmeninį kelionių asistentą „Eddy Travels“, „Lithuania Travel“ siekia supaprastinti kelionių planavimą ir į Lietuvą pritraukti dar daugiau turistų. Tad dabar visiems, susidomėjusiems Lietuva, siūlomas individualus kelionių asistentas.

Svarbiausia – daug dirbti ir mokytis iš klaidų

E. Balčikonis išskiria ir kitus dalykus, kuriais, kaip ir gausiu vartotoju skaičiumi bei nauja partneryste, gali didžiuotis „Eddy Travels“. Tai sugrįžtantys vartotojai ir pajamų augimas. O sėkmės siekiantiems pradedantiesiems startuoliams „Eddy Travels“ vadovas iš savo patirties pataria pirmiausia nebijoti tiesiog veikti ir daug dirbti, taikyti „Lean Startup“ metodiką, greitai reaguoti į klaidas ir iš jų pasimokyti.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.