...

Meilę natūraliems produktams puoselėjantis šeimos verslas

Verslas

2020.05.26

Autorius: Reda Aleliūnaitė

Temos: , .

Meilę natūraliems produktams puoselėjantis šeimos verslas

Asmeninio albumo nuotr.

Susidomėjimą natūraliais produktais ir vaistažolėmis šiaulietė Agnė Gedminaitė-Miškinienė (35) atrado dar vaikystėje. Tačiau kaip polinkis į natūralius sveikatinimo būdus peraugo į šeimos verslą? Moteris, Vilniuje vystanti natūralių sveikatinimo produktų elektroninės parduotuvės „Žalioji dėžutė“ veiklą, teigia, kad verslą paskatino noras padėti kitiems atrasti natūralias priemones ir pasidalinti savo žiniomis.

Su močiutės sukauptomis žiniomis – į šeimos verslą

Viena iš verslo įkūrėjų A. Gedminaitė-Miškinienė prisimena, kad polinkis į natūralias priemones jų šeimoje perduodamas iš kartos į kartą: „Mano močiutė turi sukaupusi daug žinių apie žoliavimą, turi net receptų rinkinį, todėl ji ir man dažnai pasakodavo apie natūralius sveikatinimo būdus bei žoleles. Vėliau nutiko taip, kad mama susirgo onkologine liga – tai paskatino visą šeimą pakeisti gyvenimo būdą, išmokti sveikos mitybos pagrindų. Pati taip pat turėjau sveikatos problemų, todėl vis dažniau domėjausi močiutės receptais, analizavau ir išbandžiau juos.“

Ilgainiui šis polinkis peraugo į šeimos verslą, kurį A. Gedminaitė-Miškinienė vysto kartu su broliu: „Mano pagrindinis verslo partneris yra brolis Vitalijus, kuris iš prigimties yra tikras verslo žmogus. Jis visada kupinas idėjų, strategijų, kurias kartais net sunku spėti įgyvendinti“, – džiaugiasi verslininkė. 

Svarbu atrasti savo nišą

Kokia „Žaliosios dėžutės“ sėkmės paslaptis? Verslo įkūrėja pastebi, kad labai svarbu daryti tai, ko nedaro kiti, būti pirmiems ir išbandyti kažką naujo. „Pačioje verslo pradžioje mums labiausiai pasiteisino partizaninės rinkodaros, orientuotos į kiekvieną klientą asmeniškai, strategija. Ji padėjo mums užaugti ir atrasti savo tikslinę auditoriją bei suprasti, kokių produktų poreikis yra didžiausias“, – dalinasi verslininkė.

A. Gedminaitė-Miškinienė pabrėžia, kad kartu su verslo partneriu stengiasi patys būti „Žaliosios dėžutės“ prekių ambasadoriais. „Mes drąsiai rodome save, esame tarsi savo įmonės vizitinė kortelė, o juk dažnai patys verslo kūrėjai tarsi slepiasi. Mes esame garantuoti savo produktų kokybe ir kuriama pridėtine verte. Be to, būnant savimi daug lengviau bendrauti su klientais, jie drąsiai mums rašo, klausia ir bendrauja“, – sako verslininkė, pabrėždama, kaip svarbu tikėti siūlomais produktais, ypač kai verslas prasideda nuo hobio.

Pirmąją komandą pavyko suburti per mokymus

Verslo įkūrėja užsimena, kad pirmuosius darbuotojus pavyko atrinkti gana neįprastu būdu – organizuojant seminarą: „Mūsų pirmieji darbuotojai atsirado tada, kai organizavome mokymus. Jie buvo specifiniai – rinkodaros ir sveikatingumo temomis, tad dalis šių mokymų dalyvių ir tapo mūsų komandos nariais.“

A. Gedminaitė-Miškinienė atskleidžia, kad šiuo metu „Žaliosios dėžutės“ komandą sudaro ir samdomi darbuotojai, ir dirbantieji pagal individualią veiklą. Darbų organizavimui ir komunikacijai naudojama bendra platforma, o verslininkė džiaugiasi, kad darbuotojų kaita nėra didelė. „Su dauguma kolegų dirbame nuo pat pirmųjų didesnių „Žaliosios dėžutės“ žingsnių. Be to, nebijome į komandą priimti žmonių, kurie dar nėra savo srities specialistai. Mūsų versle jie auga ir turi galimybę išmokti naujų dalykų“, – tikina verslo įkūrėja.

Paklausta, kaip pavyko vystyti veiklą karantino metu, pašnekovė sako, kad sunkumų buvo, bet sunkmečiu pavyko įžvelgti ir pozityvių aspektų. „Pandemijos metu su tam tikrais iššūkiais susiduriame. Tačiau, palyginti su praėjusiais metais, paaugome dvigubai. Pastebėjome, kad gerokai mažiau kainuoja žmonių dėmesys, todėl nusprendėme visus atliekamus finansus investuoti į įvairius rinkodaros kanalus“, – teigia A. Gedminaitė-Miškinienė ir priduria, kad nuosavas verslas suteikia didelę erdvę kūrybai, naujoms idėjoms kurti ir įgyvendinti. Pandemijos laikotarpis būtent tai ir skatina daryti.

Patarimai pradedantiesiems verslininkams

  • Atrasti savo nišą. „Mes matėme, kad auga domėjimasis natūraliais produktais, sveika gyvensena. Kadangi žinių šioje srityje buvome sukaupę, drąsiai žengėme į rinką“, – neslepia „Žaliosios dėžutės“ bendraįkūrėja.
  • Užtikrinti patikimumą. Pašnekovės teigimu, jiems pavyko todėl, kad drąsiai rodo save, bendrauja atvirai ir nuoširdžiai. Tai padeda užsiauginti klientų pasitikėjimą.
  • Drąsiai eksperimentuoti, ieškoti naujų būdų, kaip pasiekti savo klientus ir ištobulinti esamus produktus. Svarbu niekada nestovėti vietoje.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.