Lietuvių startuolis sužavėjo vieną stipriausių Azijos investuotojų
2018.08.17
Temos: Marketingas, Startuolis.
Mažųjų nuomonės formuotojų (angl. micro-influencers) startuolis „Unboxed“ sulaukė didelio pasisekimo Azijos rinkoje ir pateko į vieną iš pažangiausių akceleravimo programų MOX (The Mobile Only Accelerator), kurią kuruoja SOSV fondas.
Anot lietuviško startuolio įkūrėjo Tado Deksnio, tokia galimybė verslui atveria dar platesnius kelius į rinką, kuri šioje srityje žengia žingsniu priekyje.
„Palyginti su JAV ar Europa, įtakos rinkodaros ir socialinių tinklų rinkoje Kinija pažengusi keleriais metais į priekį. Gigantas „Tencent“, kuriam priklauso populiariausias socialinis tinklas Kinijoje „WeChat“, turintis daugiau kaip 1 mlrd. vartotojų, bendrovės verte lenkia „Facebook“, – pasakoja jis.
Susidomėjo svarbus investuotojas
Pasak SOSV fondo įkūrėjo Seano O’Sullivano, tai stiprus rinkos žaidėjas, kurio valdomame akceleratoriuje dalyvaus ir startuolis „Unboxed“. Tai bene didžiausia atranka išsiskiriantis investuotojas, kurio kriterijus patenkina mažiau nei 5 proc. bandančiųjų.
„Partnerystė su SOSV įmonei „Unboxed“ atveria galimybes įžengti į Azijos rinką.“
T. Deksnys.
„Kasmet sulaukiame apie 3 tūkst. paraiškų dalyvauti mūsų programose, tačiau po atrankos šis skaičius nukrinta iki 130. Kur kas sunkiau patekti į mūsų akceleravimo programas, negu įstoti į Harvardą ar Stanfordą“, – teigia pašnekovas.
Visgi tie, kuriems pasiseka, sulaukia didžiulės pridėtinės vertės. Investuotojo akceleratoriai paremti ilgalaikiais mokymais, patirties pasidalijimu, ekspertų baze, kurioje sukaupta daugiau kaip 800 mentorių bei 1,5 tūkst. alumnų visame pasaulyje.
„Partnerystė su SOSV įmonei „Unboxed“ atveria galimybes įžengti į Azijos rinką, nes šio investuotojo didžiulė pridėtinė vertė yra 160 mln. mobilių vartotojų tinklas bei daugiau nei 300 mentorių tinklas. SOSV fondas valdo 300 mln. JAV dolerių ir yra aktyviausias investuotojas į ankstyvosios stadijos startuolius visame pasaulyje, jų portfelį sudaro 700 įmonių“, – pasakoja startuolio įkūrėjas.
Daug pasiekta ir anksčiau
Startuolis nebūtų sulaukęs tokio pripažinimo, jeigu ne nuoseklus ir atsakingas darbas iki pasirašant partnerystės sutartį. Tai ne pirmoji „Unboxed“ akceleravimo programa, o užsienio rinkos šiam startuoliui puikiai pažįstamos.
„Unboxed“ galima vadinti tikra sėkmės istorija, nes įmonė jau sugebėjo pritraukti milijonines investicijas, įsitvirtinti ne tik Lietuvos, bet ir JAV rinkose, o šiuo metu dirba su tokiais prekių ženklais kaip „Nestle“, „Mars“, „Bayer“ ir pan. Prieš porą metų startuolis sulaukė ir „Forbes“ pripažinimo, o jų perspektyvas netruko pastebėti ir JAV pirmaujanti verslo verslui akceleratoriaus programa.
„Investicijų pritraukimas yra projektas, kuriam reikia laiko, resursų ir pasiruošimo. Mūsų atveju geras startas buvo patekimas drauge su dar dešimt įmonių iš viso pasaulio į vieną iš lyderiaujančių akceleratorių JAV „The Alchemist“. Pabaigę jį pritraukėme investicijų iš 12 verslo angelų. Vienas iš kriterijų renkantis angelus yra pridėtinė vertė – pažinčių tinklas, kuris mums pradžioje labai padėjo dirbant JAV“, – pasakoja pašnekovas.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.