...

Lietuviškas renginių ir bilietų valdymo startuolis planuoja augti dvigubai

Verslas

2023.03.23

Autorius: Gintaras Gimžauskas

Temos: , .

Lietuviškas renginių ir bilietų valdymo startuolis planuoja augti dvigubai

„Eventon“ įkūrėjas ir vadovas Tomas Daukša // Asmeninio archyvo nuotr.

„Eventon“ per 4 veiklos metus išsikovojo vietą konkurencingoje rinkoje ir šiemet planuoja spartų augimą. „Jei ne pandemija, progresas būtų buvęs kur kas spartesnis, tačiau sunkiausia jau praeityje ir dabar matome išties šviesią perspektyvą“, – sako renginių ir bilietų valdymo startuolio „Eventon“ įkūrėjas ir vadovas Tomas Daukša, planuojantis 2023 m. dvigubą platformos augimą.

Anot T. Daukšos, praėjusiais metais „Eventon“ dar tik atsigavinėjo po COVID-19 sukeltos sumaišties renginių sektoriuje. „Geresnių rezultatų norisi greičiau, tačiau, žinodami visas aplinkybes, džiaugiamės praėjusius metus baigę pelningai, – tvirtina T. Daukša ir priduria: – Augsime šiemet.“

Šiuo metu „Eventon“ paslaugomis naudojasi daugiau nei 170 registruotų verslo klientų. Tarp jų – tiek viešojo, tiek ir privačiojo sektoriaus įvairaus dydžio organizacijos, tokios kaip „Linas Agro“, „Autobrava“, „Placer.lt“ ir kt.

„Vienas seniausių mūsų klientų yra iš viešojo sektoriaus. Su Valstybine mokesčių inspekcija bendradarbiaujame jau daugiau nei 4 metus“, – patikslina T. Daukša.

Pasak jo, siekiant sėkmingo ir ilgalaikio bendradarbiavimo su viešojo sektoriaus klientais, esminiu kintamuoju tapo dėmesys duomenų apsaugai ir kibernetiniam saugumui.

„Puikiai tai suprantame, todėl nuo pat pradžių daug dėmesio skyrėme aukštų saugumo standartų įgyvendinimui. Jie, kaip ir tai, kad esame vietinė platforma, padeda sukurti pasitikėjimą, dėl kurio klientai vis dažniau renkasi būtent mus, o ne užsienietiškas alternatyvas“, – sako „Eventon“ vadovas.

Augimą pandemijos šešėlyje įgalino ES finansavimas

Siekdamat kurti kuo daugiau pridėtinės vertės platformos naudotojams, „Eventon“ susitelkė ir į sistemos funkcionalumą. Tam ypač daug dėmesio ir resursų skirta 2022-aisiais, vykdant projektą „E-verslas LT“.

„Optimizavome veiksmus, kurie reikalauja didesnių laiko sąnaudų ir anksčiau buvo atliekami tik rankomis – suteikėme klientams galimybę automatizuoti juos. Įdiegėme automatinį paslaugų užsakymo modulį, automatinius priminimus registracijos nebaigusiems renginio dalyviams, automatinį programinio kodo paleidimo modulį ir „Unit“ testus“, – nurodė T. Daukša.

Jo išvardytas funkcijas taip pat papildė ir kitos galimybės: naujų vartotojų registraciją ir prisijungimą pagreitinanti sąsaja su socialiniais tinklais, papildomų paslaugų įsigijimą palengvinantis kryžminio pardavimo modulis, daugiau lankstumo suteikianti galimybė generuoti nuolaidų kodus pagal vartotojų grupes. Platformoje taip pat buvo įdiegtas ir „Page speed“ modulis, leidžiantis sistemos puslapiuose naršyti dar greičiau ir sklandžiau.

T. Daukšos teigimu, įdiegti atnaujinimai padėjo paruošti „Eventon“ augimo šuoliui ir sukūrė sąlygas našesniam klientų darbui bei sudarė galimybę didinti bilietų į jų organizuojamus renginius pardavimo apimtis.

Planuojama, kad šių metų pirmąjį ketvirtį „Eventon“ įdiegs dar daugiau atnaujinimų.

Klientų skaičių dvigubins

Pasak T. Daukšos, 2022 m. atlikti sistemos pokyčiai paklojo tvirtus pamatus ir intensyvesniam „Eventon“ žinomumo didinimui bei agresyvesniam pozicionavimui rinkoje.

„Jaučiamės užtikrintai, nes žinome, kad galime sukurti daug pridėtinės vertės savo klientams. Šiemet planuojame stiprinti prekės ženklo atpažįstamumą ir intensyvinti komunikaciją socialiniuose tinkluose“, – planais dalijosi „Eventon“ renginių ir bilietų valdymo platformos įkūrėjas.

Anot jo, planuojama, kad augant prekės ženklo žinomumui klientų skaičius taip pat padidės ir metų gale turėtų būti bent du kartus didesnis nei dabar.

„Labiausiai siekiame mūsų klientų sąrašą papildyti renginių organizatoriais, viešųjų ryšių bei reklamos agentūromis, taip pat viešojo sektoriaus įstaigomis“, – nurodė T. Daukša.

„Eventon“ skelbia, kad jos klientai, pasinaudodami platforma, sėkmingai suorganizavo iš viso daugiau nei 1 000 įvairaus pobūdžio ir dydžio mokamų ir nemokamų renginių, kuriuose dalyvavo daugiau nei 90 tūkst. žmonių.

Lietuvių įkurta savitarnos principu veikianti platforma siūlo rinktis iš dviejų mokėjimo planų: fiksuoto, kai mokama prenumerata, arba lankstaus, kai mokestis skaičiuojamas už kiekvieną parduotą bilietą (ne daugiau nei 1,5 EUR nuo bilieto).

Tapusieji „Eventon“ klientais turi galimybę ne tik pardavinėti bilietus ar registruoti renginio dalyvius, bet ir kurti renginio tinklalapį, vykdyti dalyvių apklausą, siųsti jiems naujienlaiškius ir daugelį kitų galimybių, būtinų organizuojant įmonės, įstaigos ar organizacijos renginius.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.