...

Inovatyviai pažvelgė į startuolių problemų priežastis

Verslas

2019.02.01

Autorius: Ieva Kniukštienė

Temos: , , , .

Inovatyviai pažvelgė į startuolių problemų priežastis

Karolis Basevičius ir Lukas Laurinavičius. Karolis Kavolėlis/Fotobankas

Karolis Basevičius ir Lukas Laurinavičius nutarė surasti svarbiausią startuolių nesėkmės priežastį ir padėti ją spręsti. Ilgai analizavę startuolių rinką, vyrai suprato, kad esminė problema – nekokybiška mityba, tad nusprendė sukurti kokybišką užkandį – glotnutį (angl. smoothie) bei įkūrė savo startuolį „Startuper’s Smoothies“.

„Yra viena didi paslaptis, slypinti tarp startuolių nesėkmės ir sėkmės. Kai skrandis tuščias arba prikimštas netinkamo maisto, jis atima iš žodžio „startup“ dalelę „up“, o tai reiškia – atima sėkmę. Kai skrandis pripildytas „Startuper’s Smoothies“, tai leidžia grįžti į vėžes ir dirbti kokybiškai bei produktyviai“, – pasakoja K. Basevičius.

Jam antrina ir kolega, startuolio bendraįkūrėjis L. Laurinavičius, sakydamas, kad visi pradedantieji verslai turi vieną bendrą ypatybę – nuolat persidirbama ir visas laikas skiriamas savo idėjai.

„Statistika rodo, kad devyni iš dešimties startuolių žlunga. Visi ieško priežasčių, o mes ją suradome. Dauguma kūrėjų nevalgo tinkamai. Verslo pradžioje jie prilipę prie savo nešiojamųjų kompiuterių ekranų ir leidžia sau paskubomis suvalgyti greitojo maisto ar saldžių užkandžių. Jei esate ambicingas jaunas verslas, jums būtina prisižiūrėti ir savo mitybą, tad, norėdami pagerinti startuolių kūrėjų būklę, mes sukūrėme greitai suvalgomą produktą, kupiną paprastų ir skanių baltymų, mineralų, vitaminų ir skaidulų“, – atskleidžia verslininkas.

Išskirtinė sudėtis

Kaip pasakoja pašnekovas, jų siūlomi glotnučiai nuo kitų egzistuojančių rinkoje labiausiai skiriasi savo sudėtimi. Juose gausu skirtingų medžiagų, reikalingų sėkmingai pradedančiojo verslininko veiklai.

 

„Didžiausiu iššūkiu tapo tinkamos formulės sukūrimas ir tai galinčių pagaminti atstovų suradimas.“

L. Laurinavičius.

 

„Startuper’s Smoothies“ – funkcionalus, patogiai supakuotas kokteilis, kuris paruošia protą ir kūną kasdieniams iššūkiams. Jame yra daug maistinių medžiagų turinčių produktų, tokių kaip bananai, braškės, mangai, špinatai. Išskirtinei kokteilio tekstūrai pridėta daug šalavijų bei moliūgų sėklų. Taip pat pridėjome daug aukštos kokybės veganiškų baltymų, skaidulų. Didžiausias kokteilio išskirtinumas – 72 joniniai mineralai iš Didžiojo Druskos ežero Jutos valstijoje, JAV“, – tikina K. Basevičius.

L. Laurinavičius teigia, kad, pasirinkus tokią gausią ir išskirtinę sudėtį, teko pasukti galvas dėl kokybiško produkto idėjos įgyvendinimo: „Didžiausiu iššūkiu tapo tinkamos formulės sukūrimas ir tai galinčių pagaminti atstovų suradimas. Be to, siekėme sukurti ir tinkamą pozicionavimo strategiją, kuri puikiai pristatytų mūsų idėją.“

Sulaukė finansavimo

Paklausti, kas, anot jų, yra svarbiausia kuriant verslą, be galimybės kokybiškai užkandžiauti, pašnekovai atskleidžia, kad esmė yra komandos pasirinkimas. Abu verslininkai susipažino studijuodami ISM, o baigę mokslus nutarė kartu kurti nuosavą verslą.

„Aš esu kūrėjas, kuriam patinka ieškoti netradicinių sprendimų visiems iškylantiems sunkumams. Mano filosofija versle – komanda ir komandinis darbas, tad manau, kad mažiau žmonių komandoje, bet stipresnė jų sinergija suteikia kur kas daugiau naudos negu didelė komanda verslo pradžioje“, – sako K. Basevičius.

L. Laurinavičius papildo kolegą ir pabrėžia, kad, be komandos, svarbu ir atsidavimas pradėtam verslui: „Mano gyvenimo būdas – inovacijos ir verslumas. Turėdamas nuolatinį norą tobulinti savo veiklą ir atlikti darbus kuo geriau, žinau, kad, norint auginti savo verslą, reikia tikėti mažais dalykais ir pradėti veikti. Su puikia komanda ir sunkiu darbu esame pasirengę paleisti ankstyvos stadijos startuolį „Startuper’s Smoothies“, kad pasiektume rinką ir įveiktume iškilusius sunkumus.“

Komanda jau sulaukė ir finansinio palaikymo iš Europos Sąjungos fondų. Taip pat kreipėsi pagalbos į UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA), kad gautų papildomų lėšų spartesnei savo verslo plėtrai.

Kupini entuziazmo

K. Basevičius teigia, kad dabartinė jų verslo stadija – intensyvios galutinio kokteilio skonio paieškos: „Šuo metu mes dirbame su skoniu, siekdami išgryninti galutinį geriausią variantą. Prieš tai jau atlikome rinkos tyrimą, leidome produkto paragauti 150 žmonių. Net 73 proc. jų sakė, kad esamas produkto skonis jiems tinkamas ir ateityje norėtų tokio kokteilio įsigyti. Atsižvelgdami į gautas pastabas ir rezultatus, kuriame galutinį produktą, kuris idealiai tiktų vartotojams.“

Paklausti apie ateities planus, verslininkai neslepia entuziazmo ir tikisi didelės „Startuper’s Smoothies“ sėkmės. „Nutrition for ambition!“ – tokiu šūkiu mūsų produktas pasitinka ateitį. Mūsų tikslas paskleisti kokteilius pasaulinėje rinkoje ir padėti startuoliams augti bei kurti. Siekiame, kad būtų pamiršti tie 90 proc. nesėkmių ir startuoliai pradėtų savo veiklą puikiai“, – tikina verslininkai.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.