„Eddy Travels“ pritraukė 1,1 mln. eurų investiciją

Verslas

2020.04.26

Autorius: Lukas Paškevičius

Temos: , .

„Eddy Travels“ pritraukė 1,1 mln. eurų investiciją

„Eddy Travels“ komanda Asmeninio albumo nuotr.

Lietuvių startuolis „Eddy Travels“, vystantis dirbtinio intelekto pagrindu veikiantį skaitmeninį kelionių planavimo asistentą, pritraukė papildomą 600 tūkst. eurų dydžio investiciją ir užbaigė beveik 1,1 mln. eurų siekiantį ankstyvojo finansavimo etapą. 

COVID-19 palietė smarkiai

Vienas iš įmonės įkūrėjų Edmundas Balčikonis pasakoja, kad visame pasaulyje nuo naujųjų metų pradžios plintantis koronavirusas paveikė ir „Eddy Travels“: „Šis virusas rinką smarkiai palietė. Visi partneriai keičia savo veiklą, keičiasi gaunamos pajamos už reklamuojamus kelionių produktus, stipriai sumažėjo vartotojų aktyvumas. Tačiau, žvelgiant iš kitos pusės, mes nesame tradicinė kelionių įmonė, mes užsiimame technologijos kūrimu ir jau esamų skrydžių ar apgyvendinimo paslaugų reklama per pokalbių robotą. Dėl to mums yra šiek tiek lengviau, nes nereikia spręsti visų problemų, kurios susijusios su mokėjimais, nereikia perkėlinėti ar grąžinti pinigų. Kadangi nepardavinėjame patys, iš šios pusės mums pasisekė.“

Verslininkas tvirtina, kad dabar galvoja apie ateitį ir ruošiasi būsimų kelionių reklamai: „Šiuo metu pradedame galvoti apie ateityje įvairių galimų maršrutų reklamas. Ne paslaptis, kad kelionių įmonės adaptuojasi prie situacijos ir jau pradeda reklamuoti tai, kas bus vasaros pabaigoje, rudenį ar kitais metais.“

Sulaukė papildomos investicijos

„Kai gruodį užsidarėme pirmąją investiciją, matėme gerus skaičius, sausį pastebėjome augimą. Tuo metu pradėjome kalbėtis ir su esamais, ir su kitais investuotojais. Esami pasiūlė pakankamai pinigų, tad kitų investuotojų net nereikėjo ieškoti. Sutarėme dėl visų detalių ir, kai liko tik pasirašymo procesas, tuo metu prasidėjo platesnė krizė Europoje bei visur kitur. Iš dalies pasisekė tai, kad visus formalumus jau buvome sutvarkę. Taip pat pastebėjome padidėjusį investuotojų nervingumą, bet ilguoju laikotarpiu, jei žiūrėsime į 3–5 metų laikotarpį, nerimo neturėtų būti. Žinoma, krizė yra reikšminga, bet ji taip visko nepakeičia, kad nebūtų galima investuoti. Nebent tikime, kad įvyks zombių apokalipsė ir niekas nebeveiks. Reikia suprasti, kad sunkūs laikai visuomet praeina“, – teigia E. Balčikonis.

Pagrindinis investuotojas šį kartą buvo rizikos kapitalo bendrovė „Practica Capital“. Šiame etape taip pat dalyvavo „Open Circle Capital“, „Techstars Toronto“ ir verslo angelai. Pasak „Eddy Travels“ komandos, naujausia investicija bus naudojama kurti funkcijoms, kurios padėtų keliautojams koronaviruso krizės metu, o po COVID-19 pandemijos, kai bus panaikinti kelionių apribojimai, finansavimas bus skirtas plėtrai į naujas rinkas.

Džiaugiasi pasiektais rezultatais

Pašnekovas atskleidžia, kad kiekvieną mėnesį augo ir programėlės naudotojų skaičius. Dar prieš pat viruso pradžią ja naudojosi 2 mln. vartotojų: „Nuo maždaug praėjusių metų rugsėjo ar spalio pradėjo dvigubėti mūsų programėlės naudotojų skaičius kiekvieną mėnesį. Tai vyko iki pat sausio, nors ir vasaris buvo visai neblogas. Tuo metu pasiekėme 2 mln. naudotojų.“

Taip pat startuolio įkūrėjas džiaugiasi tuo, kad pavyko įgyvendinti ir kitus planus: „Vieną iš praėjusiais metais gautų investicijų panaudojome savo planams įgyvendinti. Norėjome išplėsti komandą Lietuvoje, jokios paslapties nėra, kad šiandien turime devynis visu etatu dirbančius žmones ir dešimtą samdome.“

Verslininkams, kurie nori pritraukti panašaus dydžio ar mažesnes investicijas, „Eddy Travels“ bendrasavininkis E. Balčikonis pataria galimybių ieškoti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Taip pat pabrėžia, kad investicijų pritraukimo procesas atima nemažai laiko, todėl svarbu išlaikyti pozityvų požiūrį ir matyti ilgalaikę perspektyvą.

„Startuoliams norėčiau palinkėti nepasiduoti ir išlaikyti pozityvų požiūrį. Ieškokite galimų partnerių, pasistenkite galvoti apie ilgesnį laikotarpį. Bandykite projektuoti į ateitį ir matyti kuo plačiau. Mums padėjo tai, kad investuotojus labai ilgai pažįstame, esame su jais drauge dirbę anksčiau. Jie matė mūsų pažangą nuo pat pradžios. Taip pat pastebiu, kad Lietuvoje žmonės dažnai nepasiruošia lėšų pritraukimui ir neapskaičiuoja, kiek laiko tam reikės skirti. Reikia akcentuoti, kad kažkas iš įkūrėjų turės užsiimti šia veikla visu etatu praktiškai pusę metų. Investuokite į savo produktą, tai visuomet apsimoka. Taip pat neapsiribokite Lietuvoje esančiais investuotojais, tačiau galimybių ieškokite visur, kur tik įmanoma.“

„Eddy Travels“ yra kelionių technologijų startuolis, kurį Lietuvoje įkūrė Edmundas Balčikonis, Pranas Kiziela ir Adomas Baltagalvis. Dabartinė būstinė yra Toronte (Kanadoje), o tyrimų ir plėtros biuras – Vilniuje. Praėjusių metų gegužės 30–31 d. vykusioje konferencijoje „Startup Fair. Change 2019“ startuolis iškovojo geriausio startuolio titulą.

Skaitmeninį kelionių planavimo asistentą galima rasti „Messenger“, „WhatsApp“, „Telegram“ ir kitose populiariose pokalbių programėlėse.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.