...

Tam, kad priartėtum prie klientų, vien feisbuko nepakanka

Verslas

2012.08.02

Autorius: Povilas Sabaliauskas

Temos: , , .

Tam, kad priartėtum prie klientų, vien feisbuko nepakanka

begalės galimybių artėti prie kliento flickr.com nuotr.

Internetas neabojotinai pastūmėjo pasaulį į naują raidos etapą. Jis ne tik padarė beveik visą informaciją daug lengviau prieinamą, bet ir iš esmės pakeitė tai, kaip mes bandraujame. Dabar esame nepalyginamai arčiau vienas kito, pasiekiami bet kur ir bet kada.

Vis dėlto net praėjus dvidešimčiai metų nuo interneto sklaidos bumo pradžios, daugeliui kompanijų dar reikia pasimokyti, kaip tinkamai išnaudoti šią komunikacijos priemonę. Juk internetas suteikia galimybę užmegzti tiesioginį santykį su klientais. Toks bendravimas padeda lengiau suprasti jų norus, poreikius ir kurti geresnius produktus, efektyvesnę reklamą.

Daugelis kompanijų iki galo neišnaudoja visų interneto teikiamų galimybių, į tai žiūri tik kaip į dar vieną reklamos rūšį. Be to, dažnai internete neišsiverčiama be trečiųjų šalių. Geriausias pavyzdys – visų mėgstamas arba nekenčiamas feisbukas. Šis socialinis tinklas turi daugybę pranašumų, bet jame santykis su klientais nėra visiškai tiesioginis. Dažnai įmonių pranešimai tiesiog pradingsta beribėje nuotraukų ir atnaujintų statusų jūroje.

Šiais laikas neužtenka vien internetinio tinklalapio, naujienlaiškio, feisbuko paskyros ir mobiliosios aplikacijos. Kiekviena kompanija turi rasti savą internetinės komunikacijos priemonę, kuri būtų išskirtinė ir padėtų užmegzti nesumeluotą ryšį su klientais.

Štai keli patarimai, kuria kryptimi derėtų nukreipti savo laiką ir energiją.

Pardavinėkite tiesiogiai. Galimybė savo produktus pardavinėti tiesiogiai gali duoti daug naudos. Taip ne tik išvengiate trečiųjų šalių, bet ir gaunate progą tiesiogiai pabendrauti su klientais, geriau įsiklausyti į jų mintis ir poreikius. Verslininkai neretai baiminasi, kad niekas nenorės pirkti iš jų tiesiogiai. Tokia baimė nepagrįsta. Jeigu parengsite tinkamą reklamos kampaniją, žmonės noriai pirks jūsų internetinėje parduotuvėje.

Nepamirškite, kad internetinė prekyba auga didžiuliais tempais, be to, yra patogi. Pirkėjui nereikia niekur eiti, prekės paprastai pristatomos tiesiai į namus. Pasinaudokite proga suteikti klientams kuo daugiau informacijos apie produktą, konsultuokite, dalykite patarimus.

Reklamuokitės tiesiogiai. Tiesioginė reklama padeda kontroliuoti savo prekių ženklą ir investicijas. Nepainiokite to su reklama feisbuke. Daugelis reklamos skyrių su šiuo socialiniu tinklu elgiasi tarsi su savo nuosavybe ir investuoja daug lėšų vien tam, kad surinktų kuo didesnį gerbėjų skaičių. Tačiau feisbukas juk nepriklauso jums. Jūs tiesiog nuomojatės jame vietą. O ji turi kainą. Statistinis vartotojas, net jeigu yra jūsų gerbėjas, mato tik šešiolika procentų jūsų pranešimų. Sistema kitų tiesiog nepraleidžia. Už tai reikėtų šiek tiek susimokėti papildomai. Laikai, kai feisbukas buvo idealistiškai nusiteikusių studentų kūdikis, jau praėjo. Dabar tai yra milijardinė korporacija, visų pirma suinteresuota savo pelnu. Ar ne protingiau būtų tas pačias lėšas skirti, pavyzdžiui, naujienlaiškio kūrimui ir platinimui? Taip išvengsite nereikalingo tarpininko. Dar geriau būtų susikurti erdvę, kurioje klientai galėtų nevaržomai bendrauti. Tam puikiai tinka internetiniai forumai, interaktyvūs portalai.

Atėjo laikas verslui suprasti, kad pasaulis pasikeitė. Gyvename interneto amžiuje ir turime tai aiškiai suvokti. Internetas suteikia galimybę savo produktus parduoti tiesiai klientams, bendrauti su jais, padaryti reklamą asmeniškesnę. Tokie žingsniai nėra perdėtai drąsūs ar nepamatuoti. Atvirkščiai. Jie padiktuoti logikos. Jus sulaiko tik seni įpročiai, kurių pats metas atsikratyti.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.