...

Perkamiausios verslo knygos 2013 metais

Verslas

2013.12.16

Autorius: Agnė Žilevičiūtė

Temos: .

Perkamiausios verslo knygos 2013 metais

Perkamiausios verslo knygos 2013 metais flickr.com nuotr.

Artėja kiti metai, laukia nauji iššūkiai, bet jauti, kad jėgos apleido, naujas idėjas ir kitų metų planus sunku generuoti, trūksta įkvėpimo? Be to, dar nežinai, kaip nustebinti partnerį, viršininką, draugą ar giminaitį švenčių proga? Skubu į pagalbą pristatydama perkamiausias verslo knygas 2013 metais.

Jei žaviesi Lietuvos verslininkais, jų laimėjimais ir tikiesi vieną dieną būti vienas iš jų, siūlyčiau paskaityti pačią perkamiausią knygą – Iljos Laurso „Verslą naujai“. Joje jis atvirai dalijasi sukaupta patirtimi kuriant savo kompaniją, didžiausią pasaulyje atvirą mobiliųjų programėlių platformą „GetJar“. Jei planuoji kurti verslą ir nežinai, nuo ko pradėti, šioje knygoje rasi daug patarimų, nuo ko pradėti ir kaip jį sėkmingai plėtoti, nes yra pateikiama viskas iš I. Laurso kasdienės patirties. Turėsi galimybę iš arti susipažinti su tokiomis didžiausiomis ir sėkmingiausiomis pasaulio kompanijomis kaip „Facebook“, „Google“ ir „Microsoft“. Be visa to, galėsi išvysti didžiausią inovacijų centrą − Silicio slėnį − lietuvio, ten įsteigusio pirmą lietuvišką kompaniją, akimis.

Jei nori knygos, kurioje būtų rašoma be pagražinimų ir užuolankų, atvirai ir ryžtingai, tuomet Aušros Maldeikienės „Melo ekonomika“ kaip tik tau. „Ši knyga lyg ir apie ekonomiką, bet iš tiesų tai knyga apie tave…“ Filosofas ir poetas Liutauras Degėsys sako, kad „ši knyga tiems, kurie yra ironiški ir, svarbiausia, autoironiški. Tiems, kurių kritiškas protas ieško argumentų. Knygą vertėtų peržvelgti ir tiems, kurie norėtų sužinoti, apie ką diskutuoja pasaulio ekonomistai ir politikos ekonomistai, bet skiriama pirmiausia tiems, kuriems įdomi tokia žmonių mąstymo (ir veikimo) erdvė, vadinama ekonomika.“

Gyvenimas – nuolatinis karas, todėl norint išsilaikyti versle, savo interesus, kaip ir kare, reikia ginti. Tik patys sumaniausi strategai gali išgyventi negalėstingame konkurencijos mūšio lauke. Sun Tzu knygoje „Karo menas“ – per amžius sukaupta strategijos patirtis. Iš jos pasisemsi naujų idėjų, rasi vienintelį teisingą savo kelią, vedantį į sėkmę.

Manai, kad sėkmė nuo tavęs nusisuko, ir nežinai, kaip ją susigrąžinti? Viskas labai paprasta, tau reikia paskaityti Stepheno R. Covey knygą „7 sėkmės lydimų žmonių įpročiai. Asmenybės pokyčių pamokos“. Autorius – visame pasaulyje pripažintas valdymo ir vadovavimo specialistas, šeimos ugdymo ekspertas, mokytojas, organizacijų konsultantas bei knygų autorius. Perskaitęs knygą suprasi, kad „jei mokaisi, tačiau nieko nedarai, tai reiškia, kad mokaisi visiškai perniek. Jei turi žinių, tačiau jų netaikai, tai visos tavo žinios nieko vertos.“

Gavai apkarpytą kitų metų biudžetą ir pritrūkai fantazijos, kaip jį veiksmingai panaudoti? Jay Conradas Levinsonas knygoje „Partizaninis marketingas“ pristato nebrangius bei itin veiksmingus partizaninio veikimo metodus, lengvai įvaldomą rinkodaros ginklų arsenalą, leidžiantį įmonėms mažomis sąnaudomis uždirbti didelį pelną. Taip pat tau gali padėti Malcolmo Galdwelo knyga „Virsmo taškas: kaip maži dalykai daro didelę įtaką“. Joje pateikiamos naujausios teorijos apie manipuliacijos mokslą, ypač naudingos prekybininkams ir verslo žmonėms, ieškantiems įkvėpimo, padedančio paversti jų idėjas populiariais visuotinio susižavėjimo objektais.

Tikėjaisi, kad šiais metais galėsi džiaugtis geriausio pardavėjo titulu, bet kolega tave pralenkė? Aukštyn nosį ir akis į knygą „Menas parduoti“. Jau kitais metais džiaugsiesi, kaip išmokai įveikti potencialaus pirkėjo baimę, atskleisti ir išplėtoti poreikius, efektyviai pristatyti prekę, kai atpažinsi „pirkimo signalus“. Laimėjimas beveik jau tavo rankose.

Malonaus ir vertingo skaitymo!

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.