Lietuvos e-parduotuvių verslas užtikrintai veržiasi į kaimynines šalis
2012.04.30
Temos: Pardavimai.
Verta pasižiūrėti sektinus pavyzdžius ir ieškoti neatrastų aruodų. Jei sekasi lietuviškoms e- parduotuvėms plėsti savo verslą į kaimynines šalis, kodėl gi nepraminus kelių patiems. Ir posakis, kad Lietuvos elektroninei prekybai yra per siaura rinka tikrai neverta dėmesio. Vien tik per š.m. sausį – kovą didžiausia šalies smulkių siuntų pristatymo paslaugų rinkos dalį užimanti bendrovė „DPD Lietuva“ pristatė 85 proc. daugiau privatiems vartotojams skirtų siuntų nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Šiam pokyčiui didžiausios įtakos turėjo sėkmingai šalyje įsitvirtinęs, augantis ir į kaimynines rinkas besiveržiantis el. parduotuvių verslas. „Aptarnaudami kelis šimtus el. prekybą vykdančių įmonių, stebime jų pardavimų augimą ir viena to priežasčių – vykdoma plėtra į kaimynines šalis. Šios rinkos mūsų šalies verslininkams patrauklios, nes jose klientai gali būti aptarnauti lygiai taip pat, kaip ir pirkėjai mūsų šalyje, ir tam būtinos vos kelios sąlygos: geras prekių asortimentas, tinkamai vietos kalba parengta el. parduotuvės interneto svetainė ir efektyvūs logistikos sprendimai“, – sako „DPD Lietuva“ generalinė direktorė Indrė Puišė.Norint, kad el. parduotuvėje ieškomą prekę radęs ir ją įsigijęs pirkėjas liktų patenkintas ir sugrįžtų, būtina užtikrinti, jog klientą pirkinys bet kurioje šalyje pasiektų saugiai ir greitai.PATIKO STRAIPSNIS? Balsuok čia
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.