...

„Kiek kainuoja interneto svetainė“

Verslas

2013.11.01

Autorius: bzn start

Temos: , .

„Kiek kainuoja interneto svetainė“

Aleksandras Chudinskis Asmeninio albumo nuotr.

„Žmogus be charizmos neįdomus, kaip ir interneto svetainė, sukurta tam, kad tiesiog egzistuotų. Tačiau yra žmonių, kurie gali įkvėpti charizmos net senai Jūsų svetainei. Todėl ir parašiau šią knygą, tam, kad liktų mažiau paslapčių, kad galėtumėte suartėti su savo klientais.“ – taip į savo skaitytoją kreipiasi Aleksandras Chudinskis, naujausioje savo knygoje „Kiek kainuoja interneto svetainė“. Nemokamai platinama knyga pasirodo šių metų spalio 22 dieną.

„Kiek kainuoja interneto svetainė“ skirta svetainių užsakovams, smulkiojo ir vidutinio verslo savininkams, rinkodaros specialistams – visiems, kurie domisi svetainių kūrimu. Knygoje atsakoma į tokius klausimus: kodėl 100 litų atlygis už svetainę yra per didelis?; kodėl reikia džiaugtis mažesniu svetainės lankytojų kiekiu?; kokia yra tikroji interneto svetainės paskirtis?Autorius žada, jog perskaitęs šią knygą skaitytojas kardinaliai pakeis požiūrį į interneto svetaines.

Knygoje autorius neigia susidariusį mitą, jog svarbiausias interneto svetainės rodiklis – lankytojų apsilankymų skaičius. A. Chudiskis atskleidžia, jog pagrindinis kiekvieno naujos svetainės užsakovo siekis turėtų būti grįžtamasis ryšys su klientu. Interneto svetainė savo paskirtį atlieka tik tuomet, kai svetainės lankytojas aktyviai dalyvaujai svetainės „gyvenime“ palieka komentarą, parašo laišką, naudojasi svetainės interaktyviomis funkcijomis ir kt.

„Svetainė neturėtų atlikti „iškamšos“ vaidmens. Dizainas turi būti kuriamas ne dėl dizaino, o su tikslu pratęsti svetainės turinio idėją. Jeigu jau mėnesį negirdėjote nei vieno komplimento, galima sakyti, kad jūsų „elektroniniai rūbai“ jau nebesukelia gerų emocijų, vadinasi, vilkite tik „elektroniniais skudurais“.“

aiškina A. Chudinskis.

Knygoje „Kiek kainuoja interneto svetainė?“ kalbama ir apie daugeliui užsakovų bene svarbiausius aspektus – svetainės kainą ir puslapio dizainą. Pasak autoriaus, svetainės kainą lemia tik užsakovo užduodami klausimai svetainių kūrėjams, todėl yra pateikiamas A. Chudinskio sudarytas klausimų sąrašas, kuris padės pasiekti optimaliausią rezultatą derybose su svetainių kūrėjais.

Apie autorių: Pirmoji Aleksandro Chudinskio knyga „Meilė užsakovui“ sėkmingai pristatyta 2013 metais Vilniaus knygų mugėje, Vilniaus dizaino dienose, progreso konferencijoje „LOGIN 2013“ ir kt. A. Chudinskis yra įsteigęs interneto svetainių ir logotipų kūrimo įmonę UAB „A. Chudinskio studija“ („Facebook” ir www.adf.lt ). Aleksandras Chudinskis ir jo dizainerių komanda ne kartą buvo paminėta užsienio dizainerių ir žymiausių dizaino temoms skirtų portalų, tokių kaip „Smashing magazine“. Antrojoje autoriaus knygoje „Kiek kainuoja interneto svetainė?“ dalinamasi žiniomis apie interneto svetainių kūrimą užsakovams bei rinkodaros specialistams.

Parsisiųsti knygą galima čia

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.