...

Išmanioji prekyba

Verslas

2013.10.11

Autorius: Karolina Kondratjevaitė

Temos: , .

Išmanioji prekyba

Išmanioji prekyba bzn start fotomontažas

Išmanieji telefonai keičia mūsų gyvenimą. Nemažą dalį kasdien atliekamų veiksmų – nuo elektroninio pašto tikrinimo iki mokesčio už mašinos stovėjimo aikštelės vietą – galime atlikti vos keliais mygtuko spustelėjimais. Prekybos ir technologijų bendrovė „New Vision Baltija“ pristato dar vieną itin patogų, laiką taupantį sprendimą, leisiantį pamiršti stovėjimą eilėje prie kasų. Italų mobiliųjų sprendimų bendrovės „RetAPPs“ sukurtas savitarnos skenavimo (angl. self-scanning) sprendimas, pritaikytas išmaniųjų telefonų naudotojams, pasiekė Lietuvą.

Nauja era

Išmaniųjų telefonų naudojimas sparčiai auga: skaičiuojama, kad per artimiausius metus daugelyje Vakarų Europos šalių išmanieji telefonai užims daugiau nei 50 % mobiliųjų technologijų rinkos. Nors Lietuvoje šis skaičius perpus mažesnis (t. y. išmaniųjų telefonų skvarba siekia 20–25 %), jis sparčiai auga. Nenuostabu, kad mobiliųjų įrenginių bei mobiliųjų sprendimų ir programėlių plėtra „Gartner“ analitikų buvo įvardyta tarp dešimties strateginių technologijų tendencijų 2014 metais.

Anot bendrovės „New Vision Baltija“ generalinio direktoriaus Evaldo Budvilaičio, toks išmaniųjų telefonų populiarėjimas keičia pirkėjų apsipirkimo įpročius, o šie diktuoja naujus reikalavimus prekybininkams.

„Tai naujos eros pradžia mažmeninėje prekyboje“, – įsitikinęs savitarnos skenavimo sprendimą „SmartBip“ Lietuvoje (bei kitose Baltijos šalyse, Skandinavijos, Rusijos bei NVS rinkose) įgyvendinti pasiryžęs E. Budvilaitis.

Italijoje gimęs sprendimas šiuo metu veikia daugiau nei 60 parduotuvių, priskaičiuojama daugiau nei 20 000 nuolatinių paslaugos naudotojų.

„Pačią pirmą programos paleidimo dieną ją įsigijo apie 2 000 vartotojų, – prisiminė bendrovės „RetAPPs“ generalinis direktorius A. Tiretta. – Ateitis priklauso išmaniajai prekybai.“

Patogus sprendimas

„Savarankiškas prekių skenavimas nėra revoliucinė idėja“, – sakė E. Budvilaitis, tačiau suskubo pridurti, kad iki šiol Vakarų Europoje veikęs modelis reikalavo specialių įrenginių parduotuvėse (prekių skenavimas buvo įmanomas tik didžiuosiuose prekybos centruose), o „SmartBip“ programėlei veikti užtenka vartotojui priklausančio išmaniojo telefono ir sutarties tarp prekybininko bei pirkėjo.

Sutartimi pirkėjui suteikiamas leidimas pačiam skenuoti pasirinktas prekes, jas pakuoti, o baigus atsiskaityti už susidariusią sumą kasoje (tai padaryti galima tiek grynais pinigais, tiek kortele) arba naudojantis integruotu mobiliuoju mokėjimu.

Apsipirkdami galite stebėti savo prekių krepšelio turinį ir sumą. Taip nenukrypsite nuo pirkinių sąrašo ir jiems skirtos sumos, išvengsite situacijų, kai pritrūksta pinigų.

Kitaip nei įrenginį, skirtą prekėms skenuoti, savo išmanųjų telefoną visuomet parsinešate namo. Taip ne tik galite sudaryti reikiamų prekių sąrašą, bet ir gauti visą dominančią informaciją (akcijas, nuolaidas, pasiūlymus ir kt.), kad ir kur būtumėte. Įdomu tai, kad pasiūlymai, kuriuos gaunate, parenkami pagal jūsų poreikius. Pavyzdžiui, į sąrašą įtraukus raudonojo vyno butelį programa gali pasiūlyti įsigyti ir sūrio.

Reklamos netoleruojantiems vartotojams: „SmartBip“ – mieganti programėlė, taigi reklamą gausite tik jums aktualiu metu.

Šiuo metu dėl „SmartBip“ įdiegimo deramasi su didžiaisiais Lietuvos prekybos centrais.

„Tikimės, kad 2014 metų gruodį sprendimas bus įgyvendintas“, – optimistiškomis prognozėmis „SmartBip“ pristatymą baigė E. Budvilaitis.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.